UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Käykö r yssä itse täällä poistattamassa r yssäläisyyteensä liittyvät viestit? Asia halutaan salata eli siinä lienee jotakin salattavaa.
Kääeijän tyttiskö venäläinen? No kyllähän se vähän huolestuttavan mielleyhtymän antaa viimeaikaisten uutisten takia. Mutta Käärijä sanoi, ettei kannata sotaa, joten ei varmaan tyttiskään, kuten ei kaikki venäläisetkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu kohtalaisen paljon venäläisiä. Mukavia ihmisiä. Miksi noin iso haloo jos joku seukkaa venäläisen kanssa.
Ei varmaan tulisikaan mitään haloota jos kyseessä olisi yksityishenkilö tai joku pienempi suomijulkkis, mutta viisuedustajana Ukrainan voittamissa viisuissa tämä on vähän eri asia. Yhdistettynä aiempaan VKK-seuraamiseen ja kansanmies-puheisiin en ihmettele, miksi joitakin kiinnostaa. Instagramiin laitettu julistus sodanvastaisuudesta oli ainoa oikea vaihtoehto, eihän kukaan järkevä ihminen olisi siinä kohtaa lipsauttanut kannattavansa sotaa tuhoten omat mahdollisuutensa, mutta sen perusteella ei voi tietää mikä on todellinen kanta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu kohtalaisen paljon venäläisiä. Mukavia ihmisiä. Miksi noin iso haloo jos joku seukkaa venäläisen kanssa.
Ei varmaan tulisikaan mitään haloota jos kyseessä olisi yksityishenkilö tai joku pienempi suomijulkkis, mutta viisuedustajana Ukrainan voittamissa viisuissa tämä on vähän eri asia. Yhdistettynä aiempaan VKK-seuraamiseen ja kansanmies-puheisiin en ihmettele, miksi joitakin kiinnostaa. Instagramiin laitettu julistus sodanvastaisuudesta oli ainoa oikea vaihtoehto, eihän kukaan järkevä ihminen olisi siinä kohtaa lipsauttanut kannattavansa sotaa tuhoten omat mahdollisuutensa, mutta sen perusteella ei voi tietää mikä on todellinen kanta asiaan.
Tämä. Kaikkiaan kummallinen tunne tulee tuosta ihmisestä ja faneilla on jotkut laput silmillä kun eivät tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.
Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.
Johanneksella on todennäköisesti absoluuttinen sävelkorva.
Oijoi Mullakin on. Miten voisin saada Johanneksen pyydykseen?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.
Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.
Johanneksella on todennäköisesti absoluuttinen sävelkorva.
Umk-kilpailijoista Benkull ei ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.
Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.
Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....
Tui tui!
Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?
Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.
Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.
Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.
No älä uppaile sitten !
Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.
Niin, kyllähän jos itselläkin oli jotain ihastumista (tai mitä se ikinä olikaan) ilmassa, hävisi nopeasti siinä kohtaa kun alkoi olla täysin selkeää että tyttöystävä on, kun on mukana joka paikassa. Tämähän se oli miksi pyrki aluksi siihen, että esittää olevansa saatavilla. No pääsipähän takaisin taas todellisuuteen.
Eihän Käärijä ole missään ilmaissut olevansa saatavilla vaan että ei halua puhua parisuhdeasioistaan. Kyllä kai lähes jokaisella artistillakin puolisot on ja itselleni oli ainakin ihan selvää, että jos tyyppi on edes puoliksi niin mukava kuin julkisuuskuvansa, niin eihän hän vapaana ole. Mutta se flirttailu faneille yms kuuluu esiintyjien toimenkuvaan, eikai puolison olemassaolo sitä tarkoita, että pitäisi sitten esiintyä niin, että varoo edes katsomasta ketään silmiin. Ei mulle ainakaan se ns fanitus ja haaveilu jostain julkisuuden henkilöstä tarkoita sitå, että ihan oikeasti kuvittelisin pääseväni suhteeseen hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa asuu kohtalaisen paljon venäläisiä. Mukavia ihmisiä. Miksi noin iso haloo jos joku seukkaa venäläisen kanssa.
Ei varmaan tulisikaan mitään haloota jos kyseessä olisi yksityishenkilö tai joku pienempi suomijulkkis, mutta viisuedustajana Ukrainan voittamissa viisuissa tämä on vähän eri asia. Yhdistettynä aiempaan VKK-seuraamiseen ja kansanmies-puheisiin en ihmettele, miksi joitakin kiinnostaa. Instagramiin laitettu julistus sodanvastaisuudesta oli ainoa oikea vaihtoehto, eihän kukaan järkevä ihminen olisi siinä kohtaa lipsauttanut kannattavansa sotaa tuhoten omat mahdollisuutensa, mutta sen perusteella ei voi tietää mikä on todellinen kanta asiaan.
Eikä julistus edes ollut artistin itsensä kirjoittama. Paria virhettä lukuunottamatta se oli parempaa tekstiä mihin artisti peruskoulupohjalta pystyy.
Kateus Käärijän suosiosta ja menestyksestä saa ilmeisesti kaikkein kateellisimmat käyttäytymään vimmaisesti. Muutaman viime päivän sekopäiset kirjoitukset on tästä hyvä esimerkki. Kirjoittaja ei taida olla ihan kunnossa?
Onko joku kateellinen ja mistä ja kenelle?
Tuntuu pahalta, kun tuollaista touhoa ilopilleriä raadellaan ja retuutetaan :(
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Loreen lauloi myös paikoin epävireisesti. Ei kait se voita. En usko,että tolla biisillä voittaisi. Asuvalintakin erikoinen. Esiintymisessä ei ollut iloa.
Uskomatonta, että esittelyvideolla ja suursuosikki ja voi olla epävireessä laulava. Mietin vain, että kuuluuko lauluun nuo "ns" epävireiset sävelet, vai eikö hän osaa tuottaa oikeaa säveltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
Mun elämäni lukuisina vuosina hankittu erittäin tarkaksikin kehuttu ihmistutkani sanoo, että Käärijä on KAIKKEA muuta, kuin valehtelija.
Ja tiedän sen olevan taas oikeassa.
Peace 💛
Mä luulen sen olevan sellainen että tekee sen mitä käsketään, ajattelematta sitä sen kummemmin.
Elää hihitellen elämänsä, eikä tekojensa seurausten ajattelu ei kuulu siihen. Semmotten kuvan olen hänestä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
?? 🧐🧐
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kateellinen ja mistä ja kenelle?
Siltähän tuo vaikuttaa. Käärijän menestys ja suosio pännii ja tuloksena on kaikenlaista kirjoittelua ja heittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta, kun tuollaista touhoa ilopilleriä raadellaan ja retuutetaan :(
Touho ilopilleri on näytelty hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
?? 🧐🧐
Ristiinnaulittiinko tässä nyt Oksanen vähän liian pikaistuksissa??
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta kenen kanssa kukakin seurustelee. Kiinnostaa vaan miten tuoKäärijä pärjää Liverpoolissa ja aikooko muuttaa esityksessä mitään.
Juurikin näin. Aikamoinen keikkatahti Käärijällä, joten ei taida kummemmin jäädä aikaa ainakaan esityksen täydelliseen muuttamiseen, mikä on varmasti hyvä asia kun esitys on jo todettu pidetyksi ja toimivaksi. Kuvakulmiahan saa vielä tarkennettua kisojen harjoituksissa.
Toki kiinnostaa, että lähteekö ne eurolavat kisaan ja tuleeko mukaan sellaisia soihtuja ja ilotulitteita mitä BC:kin käytti, ja hyvin käyttikin, mutta joita ei jotenkin osaa Käärijän esitykseen sijoittaa, kun siinä oli jo glitteriä ja konfettia jotka sopi esitykseen niin hyvin, että niiden odottaisi olevan mukana Liverpoolin esityksessäkin.
Ensin melkoinen hehkutus ja nyt melkein parjataan. Mä tykkään Käärijästä edelleen. Ei ole tehnyt mitään sellaista mikä vähentäisi tykkäämistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku kateellinen ja mistä ja kenelle?
Siltähän tuo vaikuttaa. Käärijän menestys ja suosio pännii ja tuloksena on kaikenlaista kirjoittelua ja heittelyä.
Kyllä moni varmasti toivoo Käärijän ja Suomen viisumenestystä, mutta on myös huolissaan näistä Venäjään liittyvistä jutuista. Jos tietoa , joko todellista tai valheellista leviää ulkomaille kääntävät mahdolliset äänestäjät äkkiä selkänsä.
Ainiin onkin 😃