UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.
Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.
Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....
Tui tui!
Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?
Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.
Ei kai YLE kustanna artistien kumppaneita Euroviisuihin. Jos tyttöystävä lähtee Liverpooliin, hän on siellä yksityishenkilönä, eikä osana delegaatiota.
Venäläisten ei pitäisi päästä pakotteiden ansiosta ulkomaille ollenkaan. Länsimaihin aiemmin luikahtaneet kuitenkin pääsevät.
Varmaankin Käärijän tyttöystävällä on Suomen kansalaisuus.
Nämä selkeästi rasistiset kirjoittelut voisi jo vihdoinkin lopettaa.
Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.
Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.
Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.
Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....
Tui tui!
Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?
Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.
Ei kai YLE kustanna artistien kumppaneita Euroviisuihin. Jos tyttöystävä lähtee Liverpooliin, hän on siellä yksityishenkilönä, eikä osana delegaatiota.
Venäläisten ei pitäisi päästä pakotteiden ansiosta ulkomaille ollenkaan. Länsimaihin aiemmin luikahtaneet kuitenkin pääsevät.
Varmaankin Käärijän tyttöystävällä on Suomen kansalaisuus.
Luultavasti kaksoiskansalaisuus, mutta Venäjä pitää kaksoiskansalaisia venäläisinä ja yleensä he itsekin pitävät. Suomen passi antaa vain enemmän liikkumavaraa nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.
Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.
Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....
Tui tui!
Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?
Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.
Ei kai YLE kustanna artistien kumppaneita Euroviisuihin. Jos tyttöystävä lähtee Liverpooliin, hän on siellä yksityishenkilönä, eikä osana delegaatiota.
Venäläisten ei pitäisi päästä pakotteiden ansiosta ulkomaille ollenkaan. Länsimaihin aiemmin luikahtaneet kuitenkin pääsevät.
Varmaankin Käärijän tyttöystävällä on Suomen kansalaisuus.
Luonnollisesti, peruskoulut Suomessa käyneellä sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on yhtä kuin elämänarvonsa ja mielipiteensä, ei alkuperänsä ja sukujuurensa. Joskus päinvastaista periaatetta on kutsuttu rasismiksikin.
Voitasko nyt juoda vähän aamulattea ja aloittaa keskustelu taas kirkkaammin mielin??
Tämä. Tässä piilee suuri viisaus.
Vierailija kirjoitti:
Onko varmaa tietoa vai vaan olettamus,että venäläinen tyttöystävä? Onko hän se lastentarhanopettaja?
Seiskan väitteestä huolimatta hän ei ole lastentarhanopettaja vaan opistotason koulutuksen saanut päiväkotityöntekijä.
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Suomessa asuu kohtalaisen paljon venäläisiä. Mukavia ihmisiä. Miksi noin iso haloo jos joku seukkaa venäläisen kanssa.
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Mielestäni Loreen lauloi myös paikoin epävireisesti. Ei kait se voita. En usko,että tolla biisillä voittaisi. Asuvalintakin erikoinen. Esiintymisessä ei ollut iloa.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.
Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.
Mua ei kiinnosta kenen kanssa kukakin seurustelee. Kiinnostaa vaan miten tuoKäärijä pärjää Liverpoolissa ja aikooko muuttaa esityksessä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.
Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.
Mikä off topic? Tämähän on UMK ketju 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.
Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.
Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.
Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....
Tui tui!
Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?
Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.
Tekopyhää hurskastelua. Vai että oikein verovaroilla maksettu crew motiivina.
Olen eri, mutta täällä on kuolattu Kärtsää tammikuusta lähtien ja päivitetty tyttöystävästä, joten kyllä se vaan luonnollisesti ihmisiä kiinnostaa... Tosin minustakin hänet olisi parasta pitää pois keskustelusta.
No älä uppaile sitten !
Rauhoitu. Totesin vaan et minusta se on luonnollista, että ihmisiä tämä asia kiinnostaa, kun aiheesta on spekuloitu täällä tammikuusta lähtien. Ihminen on utelias olento ja moni kun on jo ehtinyt useat päiväunet Kärtsästä nähdä.
Niin, kyllähän jos itselläkin oli jotain ihastumista (tai mitä se ikinä olikaan) ilmassa, hävisi nopeasti siinä kohtaa kun alkoi olla täysin selkeää että tyttöystävä on, kun on mukana joka paikassa. Tämähän se oli miksi pyrki aluksi siihen, että esittää olevansa saatavilla. No pääsipähän takaisin taas todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Loreen jotenkin epävireisesti joissakin kohdissa, vai onko se vain omaa kuvitteluani? Kävin uteliaisuuttani katsomassa videon, josta täällä niin kiihkeästi keskustellaan.
Lauloi. Encoressa meni huomattavan epävireisesti.
Muuten off topiccina, Johannes Brotherus laulaa todella vahvasti ja puhtaasti. Niin vahvasti, ettå siitä tuli iso tora miehen kanssa, ei voinut käsittää, ettei ollut autotunetettu.
Johanneksella on todennäköisesti absoluuttinen sävelkorva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
Mun elämäni lukuisina vuosina hankittu erittäin tarkaksikin kehuttu ihmistutkani sanoo, että Käärijä on KAIKKEA muuta, kuin valehtelija.
Ja tiedän sen olevan taas oikeassa.
Peace 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
Mun elämäni lukuisina vuosina hankittu erittäin tarkaksikin kehuttu ihmistutkani sanoo, että Käärijä on KAIKKEA muuta, kuin valehtelija.
Ja tiedän sen olevan taas oikeassa.
Peace 💛
Eihän siinä tilanteessa ollut muuta vaihtoehtoa kuin väittää vastustavansa hyökkäyssotaa. Kauan meni ennen kuin sekään julkaisu saatiin tehtyä, Suomen viisudelegaation viestintä on takuulla käynyt kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pliis, oikeasti. Menee ns lapsi pesuveden mukana tässä öyhötyksessä ja kaikki hyvä ja järjen häivä.
Artisti, josta puhutaan on täysin julkilausutusti kertonut kantansa hyökkäyssotaan. Ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
Emme tiedä artistin kantaa hyökkäyssotaan, hän vain julkaisi Oksasen vuoksi sellaisen tekstin, luultavasti Ylen painostuksesta. Artistin avovaimo perheineen vierailee Venäjällä usein eli tuskin ovat luopuneet kansalaisuudesta.
Mun elämäni lukuisina vuosina hankittu erittäin tarkaksikin kehuttu ihmistutkani sanoo, että Käärijä on KAIKKEA muuta, kuin valehtelija.
Ja tiedän sen olevan taas oikeassa.
Peace 💛
Eihän siinä tilanteessa ollut muuta vaihtoehtoa kuin väittää vastustavansa hyökkäyssotaa. Kauan meni ennen kuin sekään julkaisu saatiin tehtyä, Suomen viisudelegaation viestintä on takuulla käynyt kuumana.
no onko muut UMK kandidaatit ilmoitelleet proaktiivisesti kantojaan hyökkäyssotaan? Hä??
No eivät ole.
Jatkakaa, öyh öyh!
Sitä miten moni todellisuudessa elää lännen arvojen mukaan eivät tiedä muut kuin he itse.