Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20901/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä Käärijältä videon, jossa reagoi muiden maiden viisuesityksiin. Ja tekstityksellä, niin ulkomaalaisetkin ymmärtäisivät.

Vierailija
20902/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen paistetaan niin kuin pihvi grillissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20903/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin esityksen ainoa mieleenpainuva juttu oli se kasviprässi.

Minulla tulee mieleen aika hampurilaisketjussa ja hampurilaispihvien painelu sille tarkoitetulla työkalulla, että kypsyvät nopeammin. Loreen on tuossa välissä kuin se pihvi, jonka päälle voi hampurilaispihvityökalu painaa. Ei nyt vaikuta voittokonseptilta.

Kun Loreen jo seisoo siinä prässin välissä ja jotenkin oudosti punnertaa käsillään ylös jalat samaan aikaan levällään polvet hieman koukussa, mulle tulee aina mielikuva siitä, kuin olisi kyykistymässä puskapissalle. Äärimmäisen hämmentävä mielleyhtymä. Oon vaan iloinen, jos en joudu näkemään samaa pääkisassa...

Vierailija
20904/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin muuten juuri, että on kovin epävarmaa, saako Loreen voileipäglillinsä painavaa yläosaa mukaan Liverpooliin, voi tuottaa ongelmia sen valtavan painon ja tuotantoteknisten syiden vuoksi. Voi siis olla, että joutuu suunnittelemaan lavashown vielä uusiksi. Jännää.

Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.

Missäs tämä on vahvistettu? Ei oo mun silmiin osunut kuin spekulaatiota, että niin ehkä käy.

Vierailija
20905/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin esityksen ainoa mieleenpainuva juttu oli se kasviprässi.

Minulla tulee mieleen aika hampurilaisketjussa ja hampurilaispihvien painelu sille tarkoitetulla työkalulla, että kypsyvät nopeammin. Loreen on tuossa välissä kuin se pihvi, jonka päälle voi hampurilaispihvityökalu painaa. Ei nyt vaikuta voittokonseptilta.

Kun Loreen jo seisoo siinä prässin välissä ja jotenkin oudosti punnertaa käsillään ylös jalat samaan aikaan levällään polvet hieman koukussa, mulle tulee aina mielikuva siitä, kuin olisi kyykistymässä puskapissalle. Äärimmäisen hämmentävä mielleyhtymä. Oon vaan iloinen, jos en joudu näkemään samaa pääkisassa...

Joo se on kummallinen asento.

Vierailija
20906/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20907/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin esityksen ainoa mieleenpainuva juttu oli se kasviprässi.

Minulla tulee mieleen aika hampurilaisketjussa ja hampurilaispihvien painelu sille tarkoitetulla työkalulla, että kypsyvät nopeammin. Loreen on tuossa välissä kuin se pihvi, jonka päälle voi hampurilaispihvityökalu painaa. Ei nyt vaikuta voittokonseptilta.

Kun Loreen jo seisoo siinä prässin välissä ja jotenkin oudosti punnertaa käsillään ylös jalat samaan aikaan levällään polvet hieman koukussa, mulle tulee aina mielikuva siitä, kuin olisi kyykistymässä puskapissalle. Äärimmäisen hämmentävä mielleyhtymä. Oon vaan iloinen, jos en joudu näkemään samaa pääkisassa...

Mua vähän häiritsee tuo kohta kans. Jotenkin outo.

Vierailija
20908/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20909/34469 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Tää on muuten aivan totta! Mihin ne nuoret lippismiehet onkaan hävinneet?

Ne varmaan manailee nyt kotonaan että me kuunneltiin Käärijää silloin kun juuri kukaan ei tuntenut sitä, Euroviisut pilasi sen. No, jotain pitää menettää että saa uutta.

Lordille kävi Suomessa niin, että vanha fanikunta ei tykännyt Euroviisuihin osallistumisesta ja hylkäsi bändin. Euroviisuvoiton jälkeen oli hetken kova hype, mutta piakkoin Suomen keikoilla ei ollut juuri ketään, kun euroviisukansankin hype jäi taakse.

Tää on muuten realistisin tulevaisuudenkuva Käärijän kohdalla, ellei hittikone ala hyrähtelemään

Mä uskon että artisteilla vaan taivas on vain rajana pärjäämisessä mikäli löytyy kykyä pysyä relevanttina ja kykyä rustata uusia mielenkiintoisia kappaleita, kykyä solmia suhteita, on jonkinlainen visio siitä mitä liikkeitä tekee seuraavana.

Pitää brändätä itsensä uudelleen viisujen jälkeen. Pitää osata uudistua. Siihen viisusuosioon ja biisiin ja tyyliin ei parane jäädä roikkumaan. Osa ei koskaan ylitä varmasti euroviisusuosiotaan ja moni jää ns yhden hitin ihmeeksi.

Måneskin osoitti että jos tietää mitä tekee voi pärjätä viisujen jälkeenkin.

Valitettavasti monen pop tähden ura ei ole muutenkaan kovin pitkä..

Mäneskinin uraa auttoi melko iso vanha tuotanto, joka oli tuttua vain Italiassa, mutta ei muualla. Bändihän pärjäsi sillä pitkälle.

Vierailija
20910/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin esityksen ainoa mieleenpainuva juttu oli se kasviprässi.

Minulla tulee mieleen aika hampurilaisketjussa ja hampurilaispihvien painelu sille tarkoitetulla työkalulla, että kypsyvät nopeammin. Loreen on tuossa välissä kuin se pihvi, jonka päälle voi hampurilaispihvityökalu painaa. Ei nyt vaikuta voittokonseptilta.

Kun Loreen jo seisoo siinä prässin välissä ja jotenkin oudosti punnertaa käsillään ylös jalat samaan aikaan levällään polvet hieman koukussa, mulle tulee aina mielikuva siitä, kuin olisi kyykistymässä puskapissalle. Äärimmäisen hämmentävä mielleyhtymä. Oon vaan iloinen, jos en joudu näkemään samaa pääkisassa...

Joo se on kummallinen asento.

Esitelee mielellään myös alapäätään. Mä ainakin katon että mitä sieltä missäkin levittelyasennossa näkyy, se lienee tarkoituksellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20911/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.

Ruotsihan esiintyy kas kummaa seminsä viimeisenä ettei grilliä tarvitse kiirehtiä purkamaan. 😠

Vierailija
20912/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.

Ruotsihan esiintyy kas kummaa seminsä viimeisenä ettei grilliä tarvitse kiirehtiä purkamaan. 😠

Plääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20913/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kuka tuota äänensävytöntä vaakkumista ja huutoa jaksaa kuunnella keikoilla? Cha chaan, MicMacin ja Välikuoleman kertsit menee. Lopusta nousee vaan adrenaliini, väärällä tavalla

Kuin omasta suustani. Äänensävytöntä vaakkumista ja huutoa. Jos on pää täynnä, silloin täyykin huutaa että kuulevat. Sikäli otollinen biisi junteille känniääliöille, niin suomalaista alakulttuuria. Saamme varmasti nähdä, miten myös yleisö vaappuu huuruissaa biisin tahdissa. Ei tuota selvinpäin vaan kestä!

Vierailija
20914/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin jonkun kotikutoisen Kummeli-huumorin väsäämisen, mutta se hetki jos ryhtyy joksikin Salkkari tai Putous "tähdeksi", voin viimeistään sanoa että I'm over you. FOREVER.

Kuin sirkuksen karvainen nainen.

Viedään kohteesta toiseen että ihmiset saa töllöttää. Sirkushuveja kansalle.

Onnetonta, jos tullaiseen lähtee. Eurot edellä tietenkin kaiken tekee, mutta joku suodatin on hyvä olla ettei nyt ihan tahdottoman pellen leimaa saa niin kuin nyt vaikuttaa käyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20915/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelin puolella viritelty keskustelua "lääppimisestä", että joku on nähnyt keikkavideoilla/keikoilla, että Käärijä joutuu siirtelemään käsiå reisiltään.

Ja rintakehää fanit "lääpppimässä", että nyt osa faneista jotkut kaipaavat siitäkin periaatelinjausta artistilta.

Hankalaksi menee, tuottaa linjausta toisensa perään...

Niissä keikkaklipeissä Käärijä tulee monesti aika lähelle yleisöä, esim. oli kiivennyt kaiteelle laulamaan ja kyykisteli siinä suoraan katsojien edessä. Välillä myös näyttää että hän tarkoituksella antaa käden yleisöön jotta fanit voivat ottaa kädestä kiinni, tällaisia kuvia on näkynyt. Ja siinä Ylen valheenpaljastusvideossa kuulemma flirttailee fanien kanssa koskemalla esimerkiksi heitä päähän tms. On varmaan sitten aika oletettavaa että myös fanit yrittävät koskea häntä.

Kannattaisi jättää varmaan nyt pois nuo flirttailut, kun kaikki tietää, että Käärijä ei ole saatavilla, vaikka sellaisen kuvan halusi antaa. 

No eiköhän se tuohon hommaan kuulu, ihme ryppyotsailua.

Lyö halvan leiman Käärijän otsaan.

Vierailija
20916/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin jonkun kotikutoisen Kummeli-huumorin väsäämisen, mutta se hetki jos ryhtyy joksikin Salkkari tai Putous "tähdeksi", voin viimeistään sanoa että I'm over you. FOREVER.

Kuin sirkuksen karvainen nainen.

Viedään kohteesta toiseen että ihmiset saa töllöttää. Sirkushuveja kansalle.

Onnetonta, jos tullaiseen lähtee. Eurot edellä tietenkin kaiken tekee, mutta joku suodatin on hyvä olla ettei nyt ihan tahdottoman pellen leimaa saa niin kuin nyt vaikuttaa käyvän.

Eri asia, jos tietoisesti "tahtoo" olla sirkusmonkey.

Vierailija
20917/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on kaunis rauhallinen ja jopa vähän heleä (voiko sanoa miehen äänestä noin) puheääni, sopisi puhetyötäkin tekemään. Onko se jo menossa Salkkareihin? Sanoi jossain haastattelupätkässä että on kattonut joka ainoan Salkkari-jakson niin sekin olis varmaan yksi unelma.

Salkkarit :D :D

Ei siellä kukaan osaa näytellä, lukevat vuorosanat  vastapäiseen seinään kiinnitetystä lapusta ilman että minkäänlaista tunnetta välittyy. Että varsinaisesta näyttelemisestä ei voi Salkkareiden yhteydessä puhua.

Jos sarja ei tulisi primetime aikaan, ei sitä kukaan katsoisi. Tyhjäpäiden ohjelma.

Vierailija
20918/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole noissa vanhoissa keikkapätkissä ollut Käärijän juttu että se syöksyy yleisöön pogoilemaan ja törmäilemään ja kontaktia on ollut. Näytti että ennen yleisössä olikin paljon nuoria miehiä mutta onhan se muutos kun keikkapaikat pursuaakin nyt nuoria ihastuneita naisia.

Ja vähän vanhempia....eikä taida enää paljon syöksyillä pogoilemaan, kun esiintyy eturivin tyttikselleen.

Ainakaan viimeisimmissä storyissä ei näyttänyt tyttökaveri olevan eturivissä vaan istui siellä lavan takana.

Joo, tossa klipissä näkyy, missä Käärijällä vihreä kiiltävä "verhokangas" ja sanoo "prinssi uljas" - niillä kohdin oikealla....

Tui tui!

Voitaisiinko mitenkään antaa yksityishenkilöiden olla rauhassa?

Itse ainakin haluan jonkinlaisen kuvan siitä, millainen crew äänestämälläni artistilla liikkuu mukana julkisin varoin rahoitetussa laulukisassa.

Vierailija
20919/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin jonkun kotikutoisen Kummeli-huumorin väsäämisen, mutta se hetki jos ryhtyy joksikin Salkkari tai Putous "tähdeksi", voin viimeistään sanoa että I'm over you. FOREVER.

Kuin sirkuksen karvainen nainen.

Viedään kohteesta toiseen että ihmiset saa töllöttää. Sirkushuveja kansalle.

Onnetonta, jos tullaiseen lähtee. Eurot edellä tietenkin kaiken tekee, mutta joku suodatin on hyvä olla ettei nyt ihan tahdottoman pellen leimaa saa niin kuin nyt vaikuttaa käyvän.

Totta. Pelimiehenä ottaa rahat sieltä mistä helpommin saa.

Ei varmasti ajattele, että helppoheikin hommista  voi myöhemmin olla myös haittaa esim. muusikon uralle ja muutenkin.

Vierailija
20920/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Käärijä vähän liikaa huumori edellä liikkeellä.Pahoin pelkään että ensimmäistä kertaa esityksen näkevät pitävät Käärijää liian sketsihahmona ja esitystä vitsinä. Sen ymmärtää paremmin vasta kun tietää vähän hahmosta, kappaleen sanoituksesta ja musiikkivideosta. 2021 sillä Norjan Tix:llä oli sellainen ulkomuoto, että alkuun ajattelin olevan joku huono parodia ja vasta henkilöstä luettua ymmärsi sen turkiskaavun ja aurinkolasien merkityksen. Monesti tällaiset asiat eivät avaudu sille satunnaiselle viisukatsojalle joka ei ole tutustunut kappaleisiin etukäteen.

Ketju on lukittu.