Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20021/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Iltalehden uuteen Euroviisuaiheeseen podcastiin on valittu tekijöiksi viisuihin usein negatiivisesti suhtautuvat Ismo Puljujärvi ja Mari Pudas? IL:n Viisupodin aiheena on seurata Käärijän viisumatkaa.

Puljujärvihän kirjoitti Käärijän umk-voiton jäljeen kolumnin, jossa ennusti voitonjuhlien loppuvan hyvin pian. Ja Pudas on joka vuosi dissannut Suomen viisuedustajia. Siksi vähän oudot valinnat.

Joo nämä boomerit voisi jo siirtää toisiin työtehtäviin. Minua ei ainakaan kiinnosta jatkuva kilpailijoiden dissaaminen. Voiko välillä vain nauttia matkasta ja olla ylpeä rauhassa?  Vieläkin raivostuttaa kuinka Pudas maalittaa Saara Aaltoa aina tilaisuuden tullen. kumma kun esimerkiksi Daruden euroviisuartistiuraa ei haukuta joka käänteessä, vaikka enemmän olisi aihetta mitä Aallolla. Kai se on sitä parempaa naisvihaa.

Vierailija
20022/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Aikamoinen klikkiotsikko oli taas IL:ltä. Ei Loreen ollut yhtään tyly. Totesi vaan, että kiinnostaa, mikä Käärijän biisin sanoma on. Hän ei millään lailla ilmaissut mielipidettä biisistä, vaikka arvatenkin ei pitänyt siitä. Maria Sur sen sijaan sanoi, ettei ole biisin fani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20023/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lukea ruotsalaisia lehtiä, niissä kerrotaan mm. että Smash Into Pieces -bändin laulusolisti on sairastunut ulkomaankiertueella.

Vierailija
20024/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Iltalehden uuteen Euroviisuaiheeseen podcastiin on valittu tekijöiksi viisuihin usein negatiivisesti suhtautuvat Ismo Puljujärvi ja Mari Pudas? IL:n Viisupodin aiheena on seurata Käärijän viisumatkaa.

Puljujärvihän kirjoitti Käärijän umk-voiton jäljeen kolumnin, jossa ennusti voitonjuhlien loppuvan hyvin pian. Ja Pudas on joka vuosi dissannut Suomen viisuedustajia. Siksi vähän oudot valinnat.

Joo nämä boomerit voisi jo siirtää toisiin työtehtäviin. Minua ei ainakaan kiinnosta jatkuva kilpailijoiden dissaaminen. Voiko välillä vain nauttia matkasta ja olla ylpeä rauhassa?  Vieläkin raivostuttaa kuinka Pudas maalittaa Saara Aaltoa aina tilaisuuden tullen. kumma kun esimerkiksi Daruden euroviisuartistiuraa ei haukuta joka käänteessä, vaikka enemmän olisi aihetta mitä Aallolla. Kai se on sitä parempaa naisvihaa.

Ehkä Iltalehden lukijakuntaan iskevät nämä negatiiviset artikkelit paremmin, voi sitten lukiessa päivitellä kuinka MINÄ TIESIN miten Suomen edustaja on tänäkin vuonna ihan paska eikä varmasti pärjää kisassa :D

Vierailija
20025/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Huvittavaa esittää jotenkin parempaa, syvällisempää ja ajattelevampaa kuin muut, sillä tuskinpa kukaan Loreeninkaan esityksen katsottuaan osaa sanoa mitä Loreen sillä haluaa sanoa? Tai mitä hän halusi sanoa edellisellä voittokappaleellaan?

Erinomainen esimerkki siitä, että ihan sama vaikka laulaakin englanniksi, ei niitä sanoja loppujen lopuksi kukaan kuuntele/ymmärrä/pysähdy analysoimaan vaan kyllä se on enemmänkin melodia ja esitys, joka jää mieleen, ja Loreenillakinhan se mieleenjäävin osuus on lähinnä jotain oo-oooo-ooo ttelua.

Osa pysähtyy kuuntelemaan ja analysoimaan sanoja ja osa ei. Kyllä tässäkin ketjussa kovasti puitiin Robinin kappaleen sanoituksia, kun haluttiin niillä lytätä biisiä ja Robinia. Nyt sen sijaan Loreenin kappaleen ovatkin yhdentekevät, kun niistä ei saada väännetyksi lyömäasetta häntä vastaan.

Vierailija
20026/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Iltalehden uuteen Euroviisuaiheeseen podcastiin on valittu tekijöiksi viisuihin usein negatiivisesti suhtautuvat Ismo Puljujärvi ja Mari Pudas? IL:n Viisupodin aiheena on seurata Käärijän viisumatkaa.

Puljujärvihän kirjoitti Käärijän umk-voiton jäljeen kolumnin, jossa ennusti voitonjuhlien loppuvan hyvin pian. Ja Pudas on joka vuosi dissannut Suomen viisuedustajia. Siksi vähän oudot valinnat.

Joo nämä boomerit voisi jo siirtää toisiin työtehtäviin. Minua ei ainakaan kiinnosta jatkuva kilpailijoiden dissaaminen. Voiko välillä vain nauttia matkasta ja olla ylpeä rauhassa?  Vieläkin raivostuttaa kuinka Pudas maalittaa Saara Aaltoa aina tilaisuuden tullen. kumma kun esimerkiksi Daruden euroviisuartistiuraa ei haukuta joka käänteessä, vaikka enemmän olisi aihetta mitä Aallolla. Kai se on sitä parempaa naisvihaa.

Ehkä Iltalehden lukijakuntaan iskevät nämä negatiiviset artikkelit paremmin, voi sitten lukiessa päivitellä kuinka MINÄ TIESIN miten Suomen edustaja on tänäkin vuonna ihan paska eikä varmasti pärjää kisassa :D

Paska on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20027/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Hämmentynyt ehkä ihan niin kuin enemmistö ensi kertaa kuullessaan ja nähdessään sen.

Niin, pitää olla pää täynnä alkoa niin alkaa aueta.

Vierailija
20028/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20029/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Vierailija
20030/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Tai sillä jättimäisellä voileipägrillillä kuten joku niitä lavasteita on täällä kutsunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20031/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Vierailija
20032/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.

Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)

Itse ajattelin Loreenin kommenteista, että hän ilmaisee itseään myös puhuessa samalla tavalla kuin laulaessaan. Jotenkin korostetun harkitusti ja laskelmoidusti. Ehkä minusta vaan tuntuu siltä, Tattoo on varmaan hyvä kappale. Itse en ihan rehellisesti ole koskaan ollut kovin hyvä ymmärtämään millä perusteella tuo kisa voitetaan, vaikka osaan kyllä kriteerit lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20033/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Englannin laulajalla on samanlaiset viisukynnet. Tämän vuoden trendi?

Vierailija
20034/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnuu alkaa nii p**ettaa tuo Kärtsärin poika ja ohan se niin mahoton söpöliini 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20035/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Että oikein Iltalehti uutisoi! Tuollaisia otsikoita kutsutaan leikkisästi klikkiotsikoiksi.

Indeed, Klikkaajat odottavat lukevansa, kuinka Käärijää on haukuttu, vaikka todellisuudessa ei ole sanottu oikein mitään. No, näköjään joku tulkitsee senkin ylimielisyydeksi ja itsensä muiden yläpuolelle asettamiseksi. Itse en jaksa vetää moisesta hernettä nenään, vaikka tässä nyt Käärijää hieman fanitankin. Ehkä sillä Loreenilla ei vain yksinkertaisesti ollut oikein sanottavaa (eikä tykkää väkisin esittää innostunutta, jos ei sitä ole), ehkä hieman yllättyi, kun ihan vastaavaa ei ole tainnut kauheasti viisuissa ennen olla? Kuka tietää... En lähtisi liikaa spekuloimaan.

Vierailija
20036/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Vierailija
20037/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnuu alkaa nii p**ettaa tuo Kärtsärin poika ja ohan se niin mahoton söpöliini 😍

Ja minnuu alkaa vähän rasittaa kaltaisesi trollit.

Vierailija
20038/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

Vierailija
20039/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Tunnustaudun äärijuntiksi toteamalla, että koen helpommaksi ymmärtää hihnoissa rimpuilevat cha cha-tanssijat kuin nyt esim. Loreenin ju-hu-huu-vääntyilyn ja kiemurtelun tai iänikuiset "I-wrote-a-song-about-how-he-did-me-wrong"-kloonit. Who the **ll is Edgar Allan Poe vaikuttaa älykön tuotokselta noiden rinnalla, vaikken senkään sanomaa ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
20040/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Huvittavaa esittää jotenkin parempaa, syvällisempää ja ajattelevampaa kuin muut, sillä tuskinpa kukaan Loreeninkaan esityksen katsottuaan osaa sanoa mitä Loreen sillä haluaa sanoa? Tai mitä hän halusi sanoa edellisellä voittokappaleellaan?

Erinomainen esimerkki siitä, että ihan sama vaikka laulaakin englanniksi, ei niitä sanoja loppujen lopuksi kukaan kuuntele/ymmärrä/pysähdy analysoimaan vaan kyllä se on enemmänkin melodia ja esitys, joka jää mieleen, ja Loreenillakinhan se mieleenjäävin osuus on lähinnä jotain oo-oooo-ooo ttelua.

Osa pysähtyy kuuntelemaan ja analysoimaan sanoja ja osa ei. Kyllä tässäkin ketjussa kovasti puitiin Robinin kappaleen sanoituksia, kun haluttiin niillä lytätä biisiä ja Robinia. Nyt sen sijaan Loreenin kappaleen ovatkin yhdentekevät, kun niistä ei saada väännetyksi lyömäasetta häntä vastaan.

Miksi niistä pitäisi tehdä lyömäase? Esitys on mieleenpainuva, mutta ei sen perusteella kyllä yhtään aukea mistä laulaa tai mitä haluaa esityksellään sanoa.

Sama juttu Euphorian kanssa. Upea biisi ja esitys, mutta ihan sama vaikka laulaisi siansaksaksi, sillä ei oikeasti hajuakaan mitä on silläkään halunnut sanoa, vaikka biisin on kuullut ties kuinka monesti ja edelleen kuulostaa hyvältä.

Ketju on lukittu.