Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20041/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Tunnustaudun äärijuntiksi toteamalla, että koen helpommaksi ymmärtää hihnoissa rimpuilevat cha cha-tanssijat kuin nyt esim. Loreenin ju-hu-huu-vääntyilyn ja kiemurtelun tai iänikuiset "I-wrote-a-song-about-how-he-did-me-wrong"-kloonit. Who the **ll is Edgar Allan Poe vaikuttaa älykön tuotokselta noiden rinnalla, vaikken senkään sanomaa ymmärrä ollenkaan.

Loreen tuntuu olevan niin kiinnostava henkilö, että mitähän jos perustaisitte hänelle oman ketjun? 

Vierailija
20042/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Huvittavaa esittää jotenkin parempaa, syvällisempää ja ajattelevampaa kuin muut, sillä tuskinpa kukaan Loreeninkaan esityksen katsottuaan osaa sanoa mitä Loreen sillä haluaa sanoa? Tai mitä hän halusi sanoa edellisellä voittokappaleellaan?

Erinomainen esimerkki siitä, että ihan sama vaikka laulaakin englanniksi, ei niitä sanoja loppujen lopuksi kukaan kuuntele/ymmärrä/pysähdy analysoimaan vaan kyllä se on enemmänkin melodia ja esitys, joka jää mieleen, ja Loreenillakinhan se mieleenjäävin osuus on lähinnä jotain oo-oooo-ooo ttelua.

Osa pysähtyy kuuntelemaan ja analysoimaan sanoja ja osa ei. Kyllä tässäkin ketjussa kovasti puitiin Robinin kappaleen sanoituksia, kun haluttiin niillä lytätä biisiä ja Robinia. Nyt sen sijaan Loreenin kappaleen ovatkin yhdentekevät, kun niistä ei saada väännetyksi lyömäasetta häntä vastaan.

No hyvä aina muistaa, että jokainen kommentti on sellaisenaan vain yhden täällä kirjoittavan mielipide...

Musta Robinin sanoitukset oli sinänsä ihan ok, mutta ehkä paremmat johonkin junioriviisuihin kuin aikuisten versioon. Vaikea näin aikuisena naisena eläytyä niihin, teinitytöt varmasti tykkää. Loreenin sanoituksia en oo täällä analysoinut, mutta ovat aika kliseiset, kun nyt mietin. Angels crying jne.... Kuultu moneen kertaan.

Käärijän sanoitukset ärsytti kun ekan kerran kuulin ne UMK-finaalissa, tulkitsin Petri Nygård -tason kännirenkutukseksi, mutta sitten näin sen toisenkin näkökulman myöhemmi ja biisi alkoi toimia mulle (shown kanssa). Eivät ole mitenkään nerokkaat, mutta tykkään niiden rytmityksestä musiikkiin nähden. Ja oon tyytyväinen, että ulkomailla eivät kielimuurin vuoksi ymmärrä niitä aivan sellaisenaan. Mulle itselleni huono sanoitus voi joskus pilata biisin kokonaan, mutta toisaalta aika moni muu keskittyy vain itse musiikkiin ja esitykseen. Osa analysoi biisejä syvällisemmin, osaa ei kiinnosta pätkääkään. Ihmisiä ja makuja on monenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20043/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

En siis ole ainut, joita ne häiritsee. Siksi on ihan oikeastikin ihmetyttänyt, että onko niillä jokin sanoma vai onko niiden tarkoitus tosiaan vain tuo esityksen mieleen jääminen.

Vierailija
20044/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lukea ruotsalaisia lehtiä, niissä kerrotaan mm. että Smash Into Pieces -bändin laulusolisti on sairastunut ulkomaankiertueella.

Harmi. Ovat mun suosikki.

Vierailija
20045/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Tunnustaudun äärijuntiksi toteamalla, että koen helpommaksi ymmärtää hihnoissa rimpuilevat cha cha-tanssijat kuin nyt esim. Loreenin ju-hu-huu-vääntyilyn ja kiemurtelun tai iänikuiset "I-wrote-a-song-about-how-he-did-me-wrong"-kloonit. Who the **ll is Edgar Allan Poe vaikuttaa älykön tuotokselta noiden rinnalla, vaikken senkään sanomaa ymmärrä ollenkaan.

Englannin biisihän on täysin metatasolla. Tuon kliseisempi ei enää voi olla, vai voiko? Girl empowerment-osasto on käynyt minusta aika homeiseksi nykymaailmassa.

Vierailija
20046/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Tunnustaudun äärijuntiksi toteamalla, että koen helpommaksi ymmärtää hihnoissa rimpuilevat cha cha-tanssijat kuin nyt esim. Loreenin ju-hu-huu-vääntyilyn ja kiemurtelun tai iänikuiset "I-wrote-a-song-about-how-he-did-me-wrong"-kloonit. Who the **ll is Edgar Allan Poe vaikuttaa älykön tuotokselta noiden rinnalla, vaikken senkään sanomaa ymmärrä ollenkaan.

Loreen tuntuu olevan niin kiinnostava henkilö, että mitähän jos perustaisitte hänelle oman ketjun? 

Näin Käärijä-fanina olisi ihan kiva voida keskustella vähän muistakin aiheista, palsta on muutenkin hiljentynyt aika lailla viime päivinä, eikä itseäni aikanaan kiinnosta tuo viisuketjun sisältö tässä vaiheessa kauheasti. Melko maltillisesti on Loreenista puhuttu kuitenkin, musta ihan perusteltua puhua hänestä kun kuitenkin lienee Käärijämme kovimpia haastajia kisassa.

Voithan aina skipata ne viestit, jossa mainitaan Loreen. Tai yrittää kääntää keskustelua muihin aiheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20047/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnuu alkaa nii p**ettaa tuo Kärtsärin poika ja ohan se niin mahoton söpöliini 😍

Minnuu kans!

Vierailija
20048/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Höpö höpö. Kiltti poikahan tuo on, hyvästä kasvuympäristöstä. Viihdyttäjän lahjat. Hyvä että niitä ei-akateemisia muistuttamassa miten nauretaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20049/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Käärijä jää kyllä mieleen. Joten voittajaainesta.

Ei ole voittaja-ainesta! Juntti Vantaalta piiskaa tanssijoita lavojen päältä,mörisee ja katsoo alta kulmien ja lipoo kieltään puolialasti. Tamppaa ja löntystää. Ei mikään ihme ettei Eurooppa ymmärrä mistä siinä on kyse.

Ymmärtää tai ei, niin aika hyvin on biisi silti uponnut ulkomailla jo yleisöön ja noussut viraalilistoille monessa maassa. Ei sellaista musiikkia olekaan, joka ei jakaisi mielipiteitä, joten saat ihan vapaasti olla sitä mieltä kuin olet.

Vierailija
20050/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20051/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Tai sillä jättimäisellä voileipägrillillä kuten joku niitä lavasteita on täällä kutsunut?

Oon ymmärtänyt että se grillin alaosan kuva edustaa taivasta, johon Loreen sitten kurkottelee. Jos näin on, niin ihmettelen kyllä, miksi on pitänyt sellainen ahdistava grilli rakentaa, eikö vastaavaa efektiä saisi aikaan jotenkin muuten? Livenä näyttää varmaan aika kököltä vs. lähikuvalla tv:ssä.

Vierailija
20052/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

En siis ole ainut, joita ne häiritsee. Siksi on ihan oikeastikin ihmetyttänyt, että onko niillä jokin sanoma vai onko niiden tarkoitus tosiaan vain tuo esityksen mieleen jääminen.

Luinkohan jostain videon kommenteista, että liittyisivät jotenkin hänen marokkolaisiin sukujuuriinsa... Tiedä sitten, onko totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20053/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

En siis ole ainut, joita ne häiritsee. Siksi on ihan oikeastikin ihmetyttänyt, että onko niillä jokin sanoma vai onko niiden tarkoitus tosiaan vain tuo esityksen mieleen jääminen.

Luinkohan jostain videon kommenteista, että liittyisivät jotenkin hänen marokkolaisiin sukujuuriinsa... Tiedä sitten, onko totta.

Tällä videolla hän kertoo hieman mm. kynsistä. Ne liittyvät juurikin hänen sukujuuriinsa.

Vierailija
20054/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Mutta kun nämä kynnet on nyt just muotia. Samanlaiset on Blankalla, Mae Mullerilla, La Zarralla, nuo tuli mieleen ensimmäisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20055/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Siinä kuvataan yhteyttä luontoon. Taivaan lisäksi siinä on maata, vettä ja tuulta. Ledeillä näkyy myös tatuointeja, joilla kaikilla on joku tietty merkitys. Ja kynsillä on siis yhteys sukujuuriin. Yksi kynsi kuvaa edesmennyttä isoäitiä, toinen edesmennyttä tätiä jne.

Vierailija
20056/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Mutta kun nämä kynnet on nyt just muotia. Samanlaiset on Blankalla, Mae Mullerilla, La Zarralla, nuo tuli mieleen ensimmäisinä.

No mua ei ole muodikkuus oikein koskaan kiinnostanut, vaikka hieman esteetikko olenkin. Esim. ysärimuoti näyttää musta vaan rumalta, tuo liikaa omat teinivuosien lötkö-t-paidat, flannelipaidat yms. nykyään rumalta näyttävät jutut mieleen. Ja noin pitkät kynnet näyttää vastaavasti ihan kauhealta, oli kuinka muotia tahansa. Jotkut ehkä tykkäävät, sallittakoon se heille.

Vierailija
20057/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Mua ahdistaa ne kynnet, tulee tosiaan joku Jörö-Jukka mieleen ekana. Ylipäänsä ihmettelen sitä ulkoasua, vähän kuin olisi uitettu jossain viemärissä. Ja jotenkin omaan makuuni tunkkainen värimaailma siinä live-showssa, ei mulle tule ollenkaan mieleen, että siinä on joku taivas jne. Hienosäätäisin vielä raikkaammaksi.

Mutta hienot efektit siinä noin muuten on, äänessä vähän liikaakin efektiä mukana omasta mielestäni.

Yksi kynsi kuvaa edesmennyttä isoäitiä, toinen edesmennyttä tätiä jne.

Alkaa kuulostaa jo vähän liian keinotekoiselta minusta. Vai kuvastaako ne siellä Marokossakin jotain sukulaisia?

Vierailija
20058/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Loreenilla peruukki?

Vierailija
20059/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

Viron Alina vrt. Ruotsin Loreen. Eroa kuin yöllä ja päivällä.

Viron esitys voimakas, pelkistetyn yksinkertainen, luonnollinen esittäjän kynsiä ja ulkoasua myöten ja siksi vangitseva, tehokas. Alikan ääni pääosassa.

Ruotsi teennäinen, laskelmoitu, kylmä. Juna meni jo.

Vierailija
20060/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Entä mitä Loreen haluaa kynsillään ja kiehnäämisellään sanoa?

Samanlaisia kynsiä näyttää olevan tänä vuonna monella muullakin artistilla, myös Euroviisuissa.

Mutta Loreenin omia sanoja lainaten, mitä Loreen haluaa kynsillään sanoa?

Minusta ne eivät ole kovin nätit, tulee vähän kauhuelokuvat mieleen. Ja yhdistettynä ylitäytettyihin huuliin, kokonaisvaikutelma ulkonäöstä on aika pelottava. Toisaalta kappale on hyvin lällynlää, joten ehkä siinä haetaan kontrastia, jotain mieleenjäävää.

Viron Alina vrt. Ruotsin Loreen. Eroa kuin yöllä ja päivällä.

Viron esitys voimakas, pelkistetyn yksinkertainen, luonnollinen esittäjän kynsiä ja ulkoasua myöten ja siksi vangitseva, tehokas. Alikan ääni pääosassa.

Ruotsi teennäinen, laskelmoitu, kylmä. Juna meni jo.

Alika*

Ketju on lukittu.