UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Euroviisujen omalla insta-tilillä nyt videopätkää siitä Käärijän podcast-haastettelusta englanniksi. Hyväntuuliselle näyttää.
Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Euroviisujen omalla insta-tilillä nyt videopätkää siitä Käärijän podcast-haastettelusta englanniksi. Hyväntuuliselle näyttää.
Tää oli musta tosi kiva!
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Hämmentynyt ehkä ihan niin kuin enemmistö ensi kertaa kuullessaan ja nähdessään sen.
Vierailija kirjoitti:
Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?
Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö
Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?
Tietysti oli, paljastui tuosta "onks se Lordi". 'Renkutusta- mies oli hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?
Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö <3
Tuli vaan mieleen, että toivottavasti saa provikat itselleen, sillä selvä mainoshan tuo oli.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.
Tekeekö monikin viisuehdokas sitten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?
Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö <3
Niin oli! Käärijässä on hyvällä tavalla sellaista lapsenmielistä leikkisyyttä mikä monella jää iän myötä pois. Suhtautuu asioihin tosissaan muttei liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.
Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.
Tekeekö monikin viisuehdokas sitten niin?
No tuskin viisuehdokkaat,mutta tarkoitin että yleensä sketsit ja vitsit käsittelevät seksiä.
Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:
Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.
-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.
Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)
Kuuluuhan se siinä, mitä hän esityksen katsottuaan sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.
Mutta mistä syystä?
Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.
Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)
Kuuluuhan se siinä, mitä hän esityksen katsottuaan sanoo.
On siis tympeä tyyppi ja pitää itseänsä parempana, jos ihan erilaista musiikkityyliä harrastavana ei heti innostu Käärijän biisistä? Missä kohtaa sanoi, että on muita parempi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:
Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.
-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.
Huvittavaa esittää jotenkin parempaa, syvällisempää ja ajattelevampaa kuin muut, sillä tuskinpa kukaan Loreeninkaan esityksen katsottuaan osaa sanoa mitä Loreen sillä haluaa sanoa? Tai mitä hän halusi sanoa edellisellä voittokappaleellaan?
Erinomainen esimerkki siitä, että ihan sama vaikka laulaakin englanniksi, ei niitä sanoja loppujen lopuksi kukaan kuuntele/ymmärrä/pysähdy analysoimaan vaan kyllä se on enemmänkin melodia ja esitys, joka jää mieleen, ja Loreenillakinhan se mieleenjäävin osuus on lähinnä jotain oo-oooo-ooo ttelua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:
Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.
-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.
Että oikein Iltalehti uutisoi! Tuollaisia otsikoita kutsutaan leikkisästi klikkiotsikoiksi.
Kenpä tietää... Ehkä ajattelevat näin tekevänsä objektiivista journalismia, kun ei ole liikaa fanitusrasitetta taustalla? Tai sitten tarjolla ei vain ole muitakaan tekijöitä.