Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
20001/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Iltalehden uuteen Euroviisuaiheeseen podcastiin on valittu tekijöiksi viisuihin usein negatiivisesti suhtautuvat Ismo Puljujärvi ja Mari Pudas? IL:n Viisupodin aiheena on seurata Käärijän viisumatkaa.

Puljujärvihän kirjoitti Käärijän umk-voiton jäljeen kolumnin, jossa ennusti voitonjuhlien loppuvan hyvin pian. Ja Pudas on joka vuosi dissannut Suomen viisuedustajia. Siksi vähän oudot valinnat.

Kenpä tietää... Ehkä ajattelevat näin tekevänsä objektiivista journalismia, kun ei ole liikaa fanitusrasitetta taustalla? Tai sitten tarjolla ei vain ole muitakaan tekijöitä.

Vierailija
20002/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisujen omalla insta-tilillä nyt videopätkää siitä Käärijän podcast-haastettelusta englanniksi. Hyväntuuliselle näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20003/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?

Vierailija
20004/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Vierailija
20005/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisujen omalla insta-tilillä nyt videopätkää siitä Käärijän podcast-haastettelusta englanniksi. Hyväntuuliselle näyttää.

Tää oli musta tosi kiva!

Vierailija
20006/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Hämmentynyt ehkä ihan niin kuin enemmistö ensi kertaa kuullessaan ja nähdessään sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20007/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?

Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö

Vierailija
20008/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20009/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?

Tietysti oli, paljastui tuosta "onks se Lordi". 'Renkutusta- mies oli hyvä näyttelijä.

Vierailija
20010/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20011/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?

Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö <3

Tuli vaan mieleen, että toivottavasti saa provikat itselleen, sillä selvä mainoshan tuo oli.

Vierailija
20012/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.

Tekeekö monikin viisuehdokas sitten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20013/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska video Käärijältä, reportterina tekemässä katugalluppia. Olikohan tuo sovittu juttu, mitä mieltä nuori pariskunta oli Käärijän voittobiisistä...?

Selvästi käsikirjoitettu. Ihana toi seuraava stoori kun Käärijä avaa oven ja takana on iso nallemaskotti ja K heti menee halaamaan ja sanoo, että onpa söpö <3

Niin oli! Käärijässä on hyvällä tavalla sellaista lapsenmielistä leikkisyyttä mikä monella jää iän myötä pois. Suhtautuu asioihin tosissaan muttei liian vakavasti.

Vierailija
20014/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.

Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20015/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mistä tykkään niin paljon Käärijän videoissa, on se, ettei hän halveeraa ketään vitseillään eikä vihjaile sukupuolisilla stereotypioilla tai lauo seksistisiä tai rivoja kommentteja.

Tekeekö monikin viisuehdokas sitten niin?

No tuskin viisuehdokkaat,mutta tarkoitin että yleensä sketsit ja vitsit käsittelevät seksiä.

Vierailija
20016/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Vierailija
20017/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.

Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)

Kuuluuhan se siinä, mitä hän esityksen katsottuaan sanoo.

Vierailija
20018/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli hieman kauhistunut/hämmentynyt kuullessaan Käärijän viisun.

Mutta mistä syystä?

Pitää sitä uhkana itselleen. Ylimielinen, itseään muita parempana pitävä ja tympeä tyyppi.

Tuo ei taida perustua muuhun kuin omaan ennakkoasenteeseesi. Kukaan muu meistä ei tiedä, mitä ajatteli päänsä sisällä. Ei nyt jakseta haukkua kilpailijoita lapsellisesti, se ei korota Käärijän asemia millään tavalla, jookos? :-)

Kuuluuhan se siinä, mitä hän esityksen katsottuaan sanoo.

On siis tympeä tyyppi ja pitää itseänsä parempana, jos ihan erilaista musiikkityyliä harrastavana ei heti innostu Käärijän biisistä? Missä kohtaa sanoi, että on muita parempi?

Vierailija
20019/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Huvittavaa esittää jotenkin parempaa, syvällisempää ja ajattelevampaa kuin muut, sillä tuskinpa kukaan Loreeninkaan esityksen katsottuaan osaa sanoa mitä Loreen sillä haluaa sanoa? Tai mitä hän halusi sanoa edellisellä voittokappaleellaan?

Erinomainen esimerkki siitä, että ihan sama vaikka laulaakin englanniksi, ei niitä sanoja loppujen lopuksi kukaan kuuntele/ymmärrä/pysähdy analysoimaan vaan kyllä se on enemmänkin melodia ja esitys, joka jää mieleen, ja Loreenillakinhan se mieleenjäävin osuus on lähinnä jotain oo-oooo-ooo ttelua.

Vierailija
20020/34469 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on myös IL uutisoinut Loreenin tylystä reaktiosta Käärijän esitykseen:

Siinä missä muut Mello-finalistit ovat Käärijästä innoissaan, on Loreen toista maata. Hän katsoo vakavana ja eleettömänö Käärijän vauhdikasta esitystä.

-Minua kiinnostaa, mitä hän haluaa sanoa tällä, Loreen kommentoi ja osoittaa ruutua.

Että oikein Iltalehti uutisoi! Tuollaisia otsikoita kutsutaan leikkisästi klikkiotsikoiksi.

Ketju on lukittu.