Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella työkyvyttömyyseläkkeellä olevan

Vierailija
03.01.2023 |

Nuoren aikuisen kanssa? Joka on työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisten syiden vuoksi?

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä työkykyisillä kun tuntuu olevan kaikenlaista outoa psyykkistä oireilua ja luonnevikaa

:D  Siellä työelämässä sitä vasta kohtaakin jos minkälaista oireilua ja luonnevikaa.

Vierailija
82/149 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuei. Ei semmoisia joilla viiraa päässä.

Juupajuu. Koska itselläsi viiraa jo sen verran tarpeeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut ja huonosti kävi. Menetin itsekin mielenterveyteni ja luottotiedot. Eli meni sekä rahat että terveys. Seukatkoot keskenään sellaiset. Itse en halua enää ketään, koitan vain saada oman elämäni takaisin raiteilleen.

Minä seurustelin työttömän kanssa ja hänen vuoksi kävi samoin kuin sinulle, siksi minulla nyt on työkyvyttömyyseläke kun on parisuhteessa pahoinpidelty traumatisoituneeksi. Joten en koskisi työttömään enää ikinä.

Ja miten työttömyys tuohon kuuluu? Hän pahoinpiteli, koska oli tavalla tai toisella luonnehäiriöinen - ei siksi että oli työtön. Tuollainen ihminen on luonnehäiriöinen myös työelämässä. Yleensä ovat veemäisiä esimiehiä, pomoja, simputtajia - narsisteja ja psykopaatteja työelämässä riittää.

Vierailija
84/149 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi kenenkään omaishoitajaksi.

Harva työkyvyttömyyeläkkeellä oleva on laitos- tai omaishoidettava.

Vierailija
85/149 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Olisin mieluummin yksin kuin mt-ongelmaisen kanssa.

Vierailija
86/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua mt-ongelmaista miestä joka ei ole työelämässä.

Vierailija
87/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tätkeintä että alakerta pelaa (no ehkä myös yläkertakin) ja on massii kohtuullisesti.

Vierailija
88/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jaksaa siivota ja tehdä ruokaa, niin mikäs siinä. Kotona toimettomana möllöttely ei onnistu.

Vierailija
89/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole eikä tule lapsia. 

Vierailija
90/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi ikinä.

Johtuu siitä, että yksi kokemus on ja se päättyi kumppanin kuolemaan.

En jaksaisi enää. Suojelen itseäni.

Sen verran rankkaa, että en seurustele edes terveen kanssa, mitä se terve nykyään onkaan.

Vierailija
91/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voisin kuvitella seurustelevani ja kunhan mt-ongelmat pysyy hallinnassa, niin en pidä mitään syytä olla seurustelematta! Mt kunyoutuja jolla ongelma pysyy hallinnassa, niin on kuin kuka tahansa ihminen ja jos ei muuta vikaa ole....

Työttömyys ei ole vika itselle ja monesti ei myöskään itse aiheutettua. Eläkeläisellä kuitenkin vakio tulo, vaikkakin usein pieni, mutta eihän tässä rahan perään oltukaan. Minulle ihminen on tärkeämpi kuin suuret tulot tai edes se paljon rummutettu keskiluokkaisuus. Ymmärrän toki, ettei kalliita asunyoja saa pienellä eläkkeellä ostettua, mutta kunhan joku asunto on niin riittää. Ja suomessa yleensä asunnot varsin hyviä ja asumiskelpoisia.

Vierailija
92/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aktiivinen elämä ja harrastukset on itselle niin tärkeää. Haluan kumppanin jolla on intoa ja mahdollisuus liikuntaan ja reissaamiseen.

Vierailija
93/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluan perheen, enkä pysty kuvittelemaan sellaisen perustamista ihmisen kanssa joka

A. ei kykene liittymään talouden rahalliseen puoleen

B. saattaa omata mielenterveydellisiä ongelmia

Haluan tarjota (tuleville) lapsilleni muitakin kokemuksia kuin makaroonilaatikko ja perheriidat, enkä pystyisi elämään sen ajatuksen kanssa että lapset saattavat löytyä joku päivä pakastimesta tai lähistön metsistä kappaleina.

Vierailija
94/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ne vain perustelevat loisimisella. Itse olen niin rikas ettei minua haittaa vaikka toinen olisi työkyvyttömyyseläkkeellä 😁

Vierailija
95/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
96/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa tietäväni miksi naisten mielestä köyhä mies on automaattisesti muilta kuppaaja. Kuten tässäkin ketjussa, että "elätti" jne. On hyvältä kuulostava,joskin epätosi peruste sille, että hakee itse hyötyä suhteista ja ajattelee miehiä mahdollistajina ja resursseina. Semmoista julkisivun kiillotusta.

Vierailija
97/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattoman loisen kanssa ei onnistuisi.

Vierailija
98/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen ja on ankeaa. En suosittele.

Vierailija
99/149 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, riippuu luonteesta ja ulkonäöstä. Jos on hyvännäköinen, mukava, rehellinen ja uskollinen sehän ois täydellinen naiskumppani.

Vierailija
100/149 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, riippuu luonteesta ja ulkonäöstä. Jos on hyvännäköinen, mukava, rehellinen ja uskollinen sehän ois täydellinen naiskumppani.

Tämä. Mt-ongelmainen ei sais kuitenkaan olla. Ja rahaakin vois olla.