Voisitko seurustella työkyvyttömyyseläkkeellä olevan
Nuoren aikuisen kanssa? Joka on työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisten syiden vuoksi?
Kommentit (149)
Sisko (<30v) oli työkyvyttömyys eläkkeellä kanssa. Mutta se heitettiin siitä ulos.
Ei se paljoa meinaa. Sitä jaetaan liian antoisasti. Luultavasti yrittää laskee valtion pitkäaikaistyöttömyystilastoja.
Vierailija kirjoitti:
kuhan ei tule loisimaan rahoillani.
Ei varmaan pelkoa että pariutuisit.
Vierailija kirjoitti:
Joo helposti, oon itse samasta syystä eläkkeellä.
T nainen 28v
kukas teidät sitten elättää. ai niin, me veronmaksajat tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo helposti, oon itse samasta syystä eläkkeellä.
T nainen 28v
ja sitten tämmöiset porsii itsekkäästi valtavan lauman. ei käy tulevaisuuden ihmisiä kateeksi, kun koittavat näiden geeneillä selviytyä. ei tämä pummien elätys verorahoilla voi kuitenkaan loputtomasti jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Rahattoman loisen kanssa ei onnistuisi.
Miksi kuvittelet että tk-eläkkeellä on automaattisesti rahaton ja loinen?
Itselleni jää verojen jälkeen eläkettä himpun verran vajaa 2500€/kk käteen nyt kun indeksikorotus tuli tammikuussa. Tämän lisäksi vielä osa-aikatyön palkka, joten ihan hyvin tässä tullaan toimeen. En tosin tk-eläkkeellä mt-syiden vuoksi, jos sillä nyt on mitään merkitystä.
Ei täällä päivällä muita pyörikkään.
Voin. Minäkin olen tuosta syystä eläkkeellä.
Miksi kukaan haluaisi haisevaa mätisäkkiä kotiinsa? Ajatuskin etoo
Vierailija kirjoitti:
Sisko (<30v) oli työkyvyttömyys eläkkeellä kanssa. Mutta se heitettiin siitä ulos.
Ei se paljoa meinaa. Sitä jaetaan liian antoisasti. Luultavasti yrittää laskee valtion pitkäaikaistyöttömyystilastoja.
Itseasiassa 45% työkyvyttömyyseläkkeistä (määräaikaiset) hylätään.
Ääni Kokoomukselle. Työkyvyttömyyseläke on liian korkea! Näistä voi leikata reippaasti.
Menishän se elättinä hyvinkin.
t.jaakko 62v
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan perustaa perheen ja hankkia omakotitalon kauniilta asuinalueelta. Se ei mt-toipilaan kanssa onnistuisi.
Mutta narsistisen mä-saan-kaiken- toimarin kanssa onnistuu toki joka käy Levillä kokaa sniffaamassa ja työpaikan jätkistä yksikään ei osaa edes hiihtää jotka ovat siellä reissukavereina.
Ja vastaukseni ap:lle kyllä voisin, mutten liian sekaisin olevan henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Kokoomukselle. Työkyvyttömyyseläke on liian korkea! Näistä voi leikata reippaasti.
Yleensä köyhät yrittää varastaa rikkailta eikä toisinpäin?
Riippuu syystä. Jos mt-ongelma niin en.
En todellakaan. Tuskin jaksaa hoitaa talouttakaan, perheestä puhumattakaan.
kuka nyt mt-hullun kanssa seurustelisi?
En