Mies, kumman valitsisit? Unelmiesi naisen VAI menestyksekkään uran ja loputtomasti rahaa?
Nyt saa vain jomman kumman.
Unelmiesi nainen on juuri sellainen kuin itse haluat (fiksu, kiltti, huumorintajuinen, kaunis, seksikäs, luotettava, arvostava, rakastava, antava, muiden miesten himoitsema...mitä vaan).
Mutta olet köyhähkö, toimeentuleva duunari.
Toisessa vaihtoehdossa sinulla on unelmiesi työ ja voit käyttää rahaa mihin vaan (miksei naisiinkin, mutta et saa aitoa yhteyttä tai rakkautta näiltä). Olet siis vapaa ja elämäsi on täynnä hienoja mahdollisuuksia.
Kumman valitsisit? :)
Kommentit (253)
Suurin osa miehistä copettaa täällä ja sanoo vaihtoehdon 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteet laimenee ja kauneus katoaa. Ehkä valitsisin jälkimmäisen.
Unelmiesi nainen olisi semmoinen jonka kanssa suhde laimenee ja jonka kauneus katoaa?
Puhumme kai naisista emmekä satukirjan prinsessoista?
No miten todennäköistä on taviksenkaan rikastua niin ettei tarvitse ikinä rahaa miettiä?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti loputtomasti rahaa. Kyllä mä ei-niin-täydelliseen naiseen tai naisiin voin tyytyä, mutta muuten kaikki olis sitten mintissä.
Kertapanoina, ei siis minkäänlaisena ihmissuhteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei tokaan vaihtoehtoon sisälly yhtään minkäänlaista vaimoa.
Jotta asian pohdinta olisi mitenkään mielekästä, pitää ymmärtää aloituksen säännöt eikä vastata että "no valitsen uran rahan ja vaimon joka ei oo ihan unelma mutta tosi kiva kuitenkin." No eiköhän kaikki. Tässä vaan se ei onnistu.
Ura ja raha silti vaikka ei saisi vaimoa.
Ei se silti kiellä, etteikö saisi lihallisia nautintoja ja ystävyyttä. En mä edes tiedä haluaisinko mä sitoutua kenenkään kanssa suhteeseen.M30
Kyllä kieltää ystävyyden. Tuossa lukee että ei henkistä yhteyttä naiseen, ja henkinen yhteys pitää sisällään myös ystävyyden. Eli valitsisitko silti rahat ja puhtaasti lihalliset ilot (naiset EI olisi sinusta millään lailla kiinnostuneita)?
Tämän hetkinen tilanteeni ura rahoineen silti.
Ei tämän hetkisiä mahdollisia tilanteita voi kieltää.
M30
Puheessa ja ajatuksessa tietty unelmieni nainen.
Käytännössä olen näköjään kumminkin valinnut tuon jälkimmäisen ja ei sitä unelmien naista oikein näy...
Unelmien nainen tietysti, mutta jälkimmäinen taitaa olla realistisempi toive.
Kyllä se jälkimmäinen olisi. Näin itseoppineena kyynikkona tiedän, että ne unelmien naisen ominaisuudet muuttuisivat tai sitten itse muuttuisi niin että haluaisi sitten jotain muuta.
Menestyminen taloudellisesti tuo menestystä myös parisuhdemarkkinalla. Laskisin sen varaan että sitten voisi valita hyvistä ehdokkaista melkein täydellisen.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä ajattelee järkevästi, eikä pelkällä tunteella.
Miehille työ on tärkeä. Ja sen kautta myös ura ja uralla eteenpäin meneminen.
Se unelmien nainen voi jäädä kotirouvaksi, mutta kukasn mies ei halua pelkäksi kotimieheksi.
Terveellä, normaalilla ei aika kulu, kotona oleskemalla. Ei koskaan.
Lukuunottamatta lyhyitä isyyslomia.
Miehet ne edelleen pitävät tämän yhteiskunnan pystyssä, tekevät suurimmat keksinnöt, ovat suurimpia yrittäjiä ja käyvät henkensä kaupalla sotimassa.
Aloitus on jonkun typerän, lapsellisen palstama tekemä.
Tai toimittajan, joka haluaa palstalle vilskettä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tavallinen tarina ole joko köyhä ja onnellinen tai sitten rikas ja väkivaltaisessa/alisteisessa suhteessa
Rikas ja onnellinen tai köyhä väkivaltaisessa suhteessa on se totuudenmukaisempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jälkimmäinen olisi. Näin itseoppineena kyynikkona tiedän, että ne unelmien naisen ominaisuudet muuttuisivat tai sitten itse muuttuisi niin että haluaisi sitten jotain muuta.
Menestyminen taloudellisesti tuo menestystä myös parisuhdemarkkinalla. Laskisin sen varaan että sitten voisi valita hyvistä ehdokkaista melkein täydellisen.
Mutta nyt ei saa valita molempia eikä edes suurin piirtein molempia. Saat VAIN rahakkaan uran, ei minkäänlaista parisuhdetta vaan max kertapanoja, TAI sen unelmien naisen ja suhteen sen kanssa.
Jos aidosti olisin saanut valita niin ehkä kuitenkin ensinmainitun.
-m58-
Suurin osa naisista on riittävän hyviä minulle joten en kaipaa mitään unelmanaista. Ottaisin rahat. Olen tehnyt riittävästi töitä elämässäni joten urasta en ole kiinnostunut.
Rahaa tiätty. Naiseen kyllästyy aina. Oli sitten mimmonen pamsu Andersson hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on riittävän hyviä minulle joten en kaipaa mitään unelmanaista. Ottaisin rahat. Olen tehnyt riittävästi töitä elämässäni joten urasta en ole kiinnostunut.
Mutta tässä skenaariossa et saa minkäänlaiseen parisuhteeseen edes niitä ihan ok naisia. Saat naisia vain tunteettomaan seksiin (naisen puolelta tunteettomaan, sinulla toki tunteita saa olla mutta et saa niihin vastakaikua.)
Valitsen näistä ainoastaa vaihtoehdon "loputtomasti rahaa".
Mies valitsee rahan. Rahalla voi ostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tarkemmin ottaen 5 300 € palkka, oma asunto, kesämökki, auto, osakesalkku ja yli 200 000 € tilisaldo ovat ihan riittävästi minulle joten rahakaan ei liiemmälti kiinnosta.
Mikäs se kysymys olikaan?
Unelmanaiseksi semmoinen fantasiaolento joka osaa taikoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suurin osa miehistä ajattelee järkevästi, eikä pelkällä tunteella.
Miehille työ on tärkeä. Ja sen kautta myös ura ja uralla eteenpäin meneminen.
Se unelmien nainen voi jäädä kotirouvaksi, mutta kukasn mies ei halua pelkäksi kotimieheksi.
Terveellä, normaalilla ei aika kulu, kotona oleskemalla. Ei koskaan.
Lukuunottamatta lyhyitä isyyslomia.Miehet ne edelleen pitävät tämän yhteiskunnan pystyssä, tekevät suurimmat keksinnöt, ovat suurimpia yrittäjiä ja käyvät henkensä kaupalla sotimassa.
Aloitus on jonkun typerän, lapsellisen palstama tekemä.
Tai toimittajan, joka haluaa palstalle vilskettä.
Kuitenkin lähes kaikki miehet kieltäytyy vaihtoehdosta ja ja keksivät kolmannen vaihtoehdon jossa heillä on sekä ura, rahat että ihan kiva heistä tykkäävä vaimo vaikka tätä kolmatta vaihtoehtoa ei tässä kysymyksessä ole olemassa.
Eivätkö miehet osaa lukea?
Paitsi että skenaariossa 2 EI tule rakkautta. Olisi vaan vaihtuvia hyvännäköisiä ihmisiä jotka suostuu kanssasi seksiin koska asut hienossa kämpässä. Muuta niiltä ei saa.