Mies, kumman valitsisit? Unelmiesi naisen VAI menestyksekkään uran ja loputtomasti rahaa?
Nyt saa vain jomman kumman.
Unelmiesi nainen on juuri sellainen kuin itse haluat (fiksu, kiltti, huumorintajuinen, kaunis, seksikäs, luotettava, arvostava, rakastava, antava, muiden miesten himoitsema...mitä vaan).
Mutta olet köyhähkö, toimeentuleva duunari.
Toisessa vaihtoehdossa sinulla on unelmiesi työ ja voit käyttää rahaa mihin vaan (miksei naisiinkin, mutta et saa aitoa yhteyttä tai rakkautta näiltä). Olet siis vapaa ja elämäsi on täynnä hienoja mahdollisuuksia.
Kumman valitsisit? :)
Kommentit (253)
Juu, ei tokaan vaihtoehtoon sisälly yhtään minkäänlaista vaimoa.
Jotta asian pohdinta olisi mitenkään mielekästä, pitää ymmärtää aloituksen säännöt eikä vastata että "no valitsen uran rahan ja vaimon joka ei oo ihan unelma mutta tosi kiva kuitenkin." No eiköhän kaikki. Tässä vaan se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loputtomasti rahaa = loputtomat mahdollisuudet valita juuri sellaisia naisia kuin kulloinkin tekee mieli
Se tekeekin hyvää itsetunnolle tietää et raha on tasan ainoa syy miks joku on sun lähellä.
Sille on hyvät syyt miks rikkaat ei pääasiassa toimi noin ja ne jotka tekee vaikuttaa säälittäviltä oirelijoilta.Rikkaat etsii ja saa hyvän vaimon ja lisäksi saavat rajattomasti nuoria kauniita naisia työmatkoillaan maksua vastaan. Tämä on todella yleistä.
Mutta nyt pitää valita muista vaihtoehdoista, ei saa sekä rahaa että hyvää vaimoa vaan vain toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valkkasin ekan, ei kaduta varsinkin kun kattelee lähipiiriä jotka valitsi rahan kun olivat niin järkeviä, masentunu elämä, aikanen hauta ja kyvyttömyys nauttia niistä rahoista näyttäis tulevan kylkiäisenä.
Onneks oikea elämä harvoin on näin binääristä, mun unelma muija on alkanu kiinnostuun rahan tahkoamisesta.Mutta kun hän jättää sinut (kuten tulee käymään), niin kurjaksi menee elämäsi.
Tuo rahan tahkoamisesta kiinnostuminen vain voimistaa uskoani, että hän jättää sinut.
Sun unelmien nainen on semmonen joka jättää sut?
Vastasin kommenttiin jossa sinä tai joku muu puhuu olemassa olevasta naisestaan unelmien naisena. Kuulostaa vahvasti siltä mitä kommentissani kirjoitin.
Ei, minun unelmieni nainen ei jättäisi minua.
Hmm... oliskohan ap:n pitänyt vain kysyä häntä kiinnostavista asioista suoraan, eli herätellä asiallista keskustelua ilman mitään lapsellisia mielikuvitusleikkejä typerine (ja näemmä tulkinnanvaraisine) sääntöineen. No miten vain, samapa tuo minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loputtomasti rahaa = loputtomat mahdollisuudet valita juuri sellaisia naisia kuin kulloinkin tekee mieli
Se tekeekin hyvää itsetunnolle tietää et raha on tasan ainoa syy miks joku on sun lähellä.
Sille on hyvät syyt miks rikkaat ei pääasiassa toimi noin ja ne jotka tekee vaikuttaa säälittäviltä oirelijoilta.Rikkaat etsii ja saa hyvän vaimon ja lisäksi saavat rajattomasti nuoria kauniita naisia työmatkoillaan maksua vastaan. Tämä on todella yleistä.
Mutta nyt pitää valita muista vaihtoehdoista, ei saa sekä rahaa että hyvää vaimoa vaan vain toisen.
En kommentoinutkaan mitä valitsisin, vaan kommentoin lainaamaani kommenttia. Tuo on nimittäin todellisuutta todella monen varakkaan kohdalla.
Itse valitsisin rakkauden.
Scarlett Johansson tänne kiitos 😍
M36
Suhteet laimenee ja kauneus katoaa. Ehkä valitsisin jälkimmäisen.
Naesen, kyllä ottasin ihanan naesen! Tulis taas se virne!
Henri Aflektihan sen jo kanssa totesi ettei se omaisuus kuiteskaan onnea tuonut ja mieluummin jakas elämänsä tärkeiden ihmisten/kumppanin kanssa.
Uskon kun joku kokemuksesta noin puhuu. Ja tiedän sen itekin kyllä. Kyllähän raha helpottaa arkea ja tuo mahiksia kivoihin kokemuksiin, muttei se tuo onnea elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ottaisin jälkimmäisen. Olisi ihana pystyä toteuttamaan kaikenlaisia suunnitelmia ja elää arkea ilman huolta taloudesta.
Tyypillinen nainen. Tuosta samasta syystähän useimmat naiset hakeutuvatkin parisuhteisiin. Itse miehellä ei niin ole väliä, kunhan toteuttaa naisen suunnitelmat ja tuo taloudellisen turvan.
Täh? Enhän minä miestä sanonut haluavani vaan uran ja rahat ilman sitä miestä. Turhaan vedit taas uhripökät jalkaan.
Enhän minä väittänytkään SINUN haluavan sitä miestä, vaan totesin sinun haluavan samaa kuin useimmat naiset. sinä et vain hakisi sitä miehen kautta.
Turhaan siis uhriudut. Sisäistä lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisena vastata että valitsisin ekan vaihtoehdon mutta siis naisen tilalla se unelmien mies.
Olin juuri tulossa kysymään, miksi naisilta ei kysytä samaa. Jos vain toisen voisi saada, niin tietysti ura ja rahaa. Onneksi kuitenkin voi saada sekä merkityksellisen, ok-palkatun työn että rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Unelmiesi nainen olisi semmoinen jonka kanssa suhde laimenee ja jonka kauneus katoaa?
Sitten se unelmien nainen todeksi tultuaan saattais ihmetellä että mistä hän on maailmaan putkahtanut kun ei ole isää tai äitiä- mitenhän suhtautuis tietoon, että vauviksen keskustelupalstan aloituksen takia on syntynyt maailmaan? Ja mitenköhän viranomaisille selittyis sen ihmisen olemassaolo?
Vierailija kirjoitti:
Jotta asian pohdinta olisi mitenkään mielekästä, pitää ymmärtää aloituksen säännöt eikä vastata että "no valitsen uran rahan ja vaimon joka ei oo ihan unelma mutta tosi kiva kuitenkin." No eiköhän kaikki. Tässä vaan se ei onnistu.
Ura ja raha silti vaikka ei saisi vaimoa.
Ei se silti kiellä, etteikö saisi lihallisia nautintoja ja ystävyyttä. En mä edes tiedä haluaisinko mä sitoutua kenenkään kanssa suhteeseen.
M30
Jos lisäilette omia klausuuleja tuohon naisen kohdalle (no se unelmien nainen on kumminkin oikeesti ihan perseestä- tyyppisesti) niin miksette myös uraan ja rahaan eli "valitsen uran ja rahat vaikka saankin potkut ja menetän rahat konkurssissa ja minusta tulee yksinäinen ja köyhä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ura ja raha silti vaikka ei saisi vaimoa.
Ei se silti kiellä, etteikö saisi lihallisia nautintoja ja ystävyyttä. En mä edes tiedä haluaisinko mä sitoutua kenenkään kanssa suhteeseen.M30
Kyllä kieltää ystävyyden. Tuossa lukee että ei henkistä yhteyttä naiseen, ja henkinen yhteys pitää sisällään myös ystävyyden. Eli valitsisitko silti rahat ja puhtaasti lihalliset ilot (naiset EI olisi sinusta millään lailla kiinnostuneita)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ottaisin jälkimmäisen. Olisi ihana pystyä toteuttamaan kaikenlaisia suunnitelmia ja elää arkea ilman huolta taloudesta.
Tyypillinen nainen. Tuosta samasta syystähän useimmat naiset hakeutuvatkin parisuhteisiin. Itse miehellä ei niin ole väliä, kunhan toteuttaa naisen suunnitelmat ja tuo taloudellisen turvan.
Täh? Enhän minä miestä sanonut haluavani vaan uran ja rahat ilman sitä miestä. Turhaan vedit taas uhripökät jalkaan.
Enhän minä väittänytkään SINUN haluavan sitä miestä, vaan totesin sinun haluavan samaa kuin useimmat naiset. sinä et vain hakisi sitä miehen kautta.
Turhaan siis uhriudut. Sisäistä lukemasi.
Näyttäisi minusta siltä, että miehet useammin tavoittelevat elämässään materiaalista hyvää. Ehkä olen henkisesti tyypillinen mies sitten.
Taloudellinen turva on ihana asia. Rakkaudet tulee ja menee.
Ja eihän aloituksessa vaimosta puhuta vaan unelmien nainen voi olla vaikka ikuisesti tyttöystävä-statuksella. Mutta EI ole vaihtoehtona että elämässä on sekä ura, rahat että vastavuoroinen suhde kivaan, vaikkei ihan unelmanaiseen.
Ehdottomasti loputtomasti rahaa. Kyllä mä ei-niin-täydelliseen naiseen tai naisiin voin tyytyä, mutta muuten kaikki olis sitten mintissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmiesi nainen olisi semmoinen jonka kanssa suhde laimenee ja jonka kauneus katoaa?
Puhumme kai naisista emmekä satukirjan prinsessoista?
Rikkaat etsii ja saa hyvän vaimon ja lisäksi saavat rajattomasti nuoria kauniita naisia työmatkoillaan maksua vastaan. Tämä on todella yleistä.