Mies, kumman valitsisit? Unelmiesi naisen VAI menestyksekkään uran ja loputtomasti rahaa?
Nyt saa vain jomman kumman.
Unelmiesi nainen on juuri sellainen kuin itse haluat (fiksu, kiltti, huumorintajuinen, kaunis, seksikäs, luotettava, arvostava, rakastava, antava, muiden miesten himoitsema...mitä vaan).
Mutta olet köyhähkö, toimeentuleva duunari.
Toisessa vaihtoehdossa sinulla on unelmiesi työ ja voit käyttää rahaa mihin vaan (miksei naisiinkin, mutta et saa aitoa yhteyttä tai rakkautta näiltä). Olet siis vapaa ja elämäsi on täynnä hienoja mahdollisuuksia.
Kumman valitsisit? :)
Kommentit (253)
En kumpaakaan. Ensinnäkin olen heteronainen, ja toiseksi loputon raha ei tee onnelliseksi, eikä ole tärkeä.
Se mikä on elämässä tärkeätä, koostuu ihan eri asioista.
T. uskovainen
Vaihtoehto 2 eli rikkaudet kelpaisi, mutta siinä on tuo ura lisänä, joka ei niinkään kiinnosta. Siinä päivän tunnit menee helposti töissä eikä sillä pohjattomalla rahasäkillä ehtisi mitään tekemään kunnolla.
Valitsisin siis vaihtoehto 2:n jos siinä saa lopettaa työt (loputtomasti rahaa osuus ei häviäisi mihinkään).
Vaihtoehto 1. suurin ongelma on se että jos saisin täysin itseäni miellyttävän rakkaan, niin onko tuon toisen elämä sitten kovin hyvää? Voi olla, että se mikä olisi minulle täydellinen vaimo, saattaa olla elämänä aika kurjaa ja sellaisen elämän tarjoaminen/pakottaminen rakastamalleen ihmiselle olisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisena vastata että valitsisin ekan vaihtoehdon mutta siis naisen tilalla se unelmien mies.
Ei nyt kysytty naisten mielipidettä. Kaikki tietää kyllä että etsitte ikuisesti sitä unelmien miestä.
Mut siis jos valitsisit kakkosen ni eihän se sekskään tuntuisi miltään kun ei ole tunnesiteitä ja mikään ei tuntuisi miltään
Ekan-kuten nähtävästi moni muukin. Naiset toki miesvihassaan sujuvasti ohittavat nämä vastaukset ettei vaan poteronsa seinämät murentuisi.
M30 vielä laittaa lisä perustelut miksi ura ja valtavat massit.
Mä, kun oon kova stresssaamaan tulevaisuuden varjopuolia niin rahalla huoletkin saa minimoitua.
Vaimoksi mulle käy ihan tälläiset joita nyt näen elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa lukea ohjeita? Ei tuohon kysymyksen asetteluun sisälly muita ehtoja- kyllä, unelmien nainen pysyy ikuisesti unelmien naisena eikä ole missään vaiheessa kiinnostunut rahoistasi vaan sinusta. Ei, rikkaana et saa unelmien naista vaan vaihtuvia naisia joita sinä et kiinnosta ihmisenä. Saat valita kumman vain ihan vapaasti mutta älä lisää mitään lisälausekkeita. Eli valinnat on käytännössä 1 rakkaus tai 2 raha.
Jumaleisson kuinka vaikeaa sulle on keskustelu? Tää on vauvafoorumi, kirjaimellinen säännöistä kilahtaminen ilman pienintä ymmärrystä sosiaalisista tilanteista tai taidoista on perinteisesti ylilaudalle sopivaa käytöstä. :' D
Vierailija kirjoitti:
Naisena ottaisin jälkimmäisen. Olisi ihana pystyä toteuttamaan kaikenlaisia suunnitelmia ja elää arkea ilman huolta taloudesta.
Tyypillinen nainen. Tuosta samasta syystähän useimmat naiset hakeutuvatkin parisuhteisiin. Itse miehellä ei niin ole väliä, kunhan toteuttaa naisen suunnitelmat ja tuo taloudellisen turvan.
Unelmien naisen kanssa olisi tylsää pidemmällä aikavälillä, kun olisi niin täydellinen. Ura ja raha on valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä valkkasin ekan, ei kaduta varsinkin kun kattelee lähipiiriä jotka valitsi rahan kun olivat niin järkeviä, masentunu elämä, aikanen hauta ja kyvyttömyys nauttia niistä rahoista näyttäis tulevan kylkiäisenä.
Onneks oikea elämä harvoin on näin binääristä, mun unelma muija on alkanu kiinnostuun rahan tahkoamisesta.Mutta kun hän jättää sinut (kuten tulee käymään), niin kurjaksi menee elämäsi.
Tuo rahan tahkoamisesta kiinnostuminen vain voimistaa uskoani, että hän jättää sinut.
Sun unelmien nainen on semmonen joka jättää sut?
No eihän tässä ole kysymys pelkästään vain rahasta.
Vaan myös urasta, omasta työstä.
Taatusti valitsen uran. Kun lukion jälkeen opiskelee vielä vuosia yliopistossa ja tahtoo vaikka tiedemaailmaan, en minä kenenkään naisen takia jätö lähtemättä ulkomaille töihin.
Kyllä naiset jää kevyesti toiseksi, ja se ura ja tutkiminen ja uudet innovaatiot sen tuloksena, ovat ykköstilalla.
Sitäpaitsi taatusti löydän naisen myös sieltä tiedemaailmasta, kumppaniksi, jopa aviopuolisoksi.
Ja mikä se on muka se unelmien nainen?
Sellaista kun ei käytännössä olemassakaan.
Eikä sen puoleen, myöskään unelmien miestä.
Tapailen nytkin erästä naista, kiva nainen onkin, mutta ei meistä kumpikaan tunne mitään maailmoja syleilevää eikä kaiken voittavaa rakkautta.
Kumpikin meistä on ura orientoituneita ihmisiä.
Perhe ei ole haaveemme.
Minun valintani on ihana upea kaunis Anita Hirvonen. Mikään muu ei merkitse mitään.
Tämä on kompakysymys. Uran ja rahaa ottaisin tietysti, koska nainen on niin ailahtelevainen olento että niitä tulee ja menee ihan kuin sormia napsuttelisi. Ikinä ei kannata rakentaa mitään sen varaan, että nainen on ja pysyy.
Rahamiehenä saisin sitten naisia niin paljon tai vähän kuin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Ei edes tunnisteta rakkautta ja sen tuomaa onnellisuutta. Näinhän se vissiin menee. Lihalliset ilot jne. hedonismi.
Toivottavasti kokemani yhteys köyhään mieheen ei ole lumetta. Outoa ajatella, että hän vaihtaisi minut satunnaisiin p*noihin, jos rikastuisi.
Onhan elämässä rakkautta muuhunkin kuin mieheen/naiseen. Lapsiin, ystäviin, perheeseen, sukulaisiin. Minä olen yhden avioliiton kokenut. Loppuelämän voisin mielihyvin kokea muunlaisia asioita rakastamieni lasten ja ystävien kanssa. Mitä enemmän rahaa siihen, sen parempi. Vähävaraisen lapsuudenkin olen jo elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaan myös urasta, omasta työstä.Taatusti valitsen uran. Kun lukion jälkeen opiskelee vielä vuosia yliopistossa ja tahtoo vaikka tiedemaailmaan, en minä kenenkään naisen takia jätö lähtemättä ulkomaille töihin.
Kyllä naiset jää kevyesti toiseksi, ja se ura ja tutkiminen ja uudet innovaatiot sen tuloksena, ovat ykköstilalla.
Sitäpaitsi taatusti löydän naisen myös sieltä tiedemaailmasta, kumppaniksi, jopa aviopuolisoksi.
Sellaista kun ei käytännössä olemassakaan.Eikä sen puoleen, myöskään unelmien miestä.
Tapailen nytkin erästä naista, kiva nainen onkin, mutta ei meistä kumpikaan tunne mitään maailmoja syleilevää eikä kaiken voittavaa rakkautta.
Perhe ei ole haaveemme.
Mutta tossa piti vaan valita toinen
Vierailija kirjoitti:
Vaan myös urasta, omasta työstä.Taatusti valitsen uran. Kun lukion jälkeen opiskelee vielä vuosia yliopistossa ja tahtoo vaikka tiedemaailmaan, en minä kenenkään naisen takia jätö lähtemättä ulkomaille töihin.
Sellaista kun ei käytännössä olemassakaan.Eikä sen puoleen, myöskään unelmien miestä.
Perhe ei ole haaveemme.
Tää on just sitä järkeä mistä puhuin aikasemmin, millä on tehtailtu ittensä onnettomaks kautta aikojen.
Kylmät arvot ja kova maailma on surullinen tapa nähdä kun tajuaa et se hauta on ihan yhtä kylmä vaikka elämästä ois vähän nauttinutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ottaisin jälkimmäisen. Olisi ihana pystyä toteuttamaan kaikenlaisia suunnitelmia ja elää arkea ilman huolta taloudesta.
Tyypillinen nainen. Tuosta samasta syystähän useimmat naiset hakeutuvatkin parisuhteisiin. Itse miehellä ei niin ole väliä, kunhan toteuttaa naisen suunnitelmat ja tuo taloudellisen turvan.
Täh? Enhän minä miestä sanonut haluavani vaan uran ja rahat ilman sitä miestä. Turhaan vedit taas uhripökät jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhe ei ole haaveemme.Tää on just sitä järkeä mistä puhuin aikasemmin, millä on tehtailtu ittensä onnettomaks kautta aikojen.
Kylmät arvot ja kova maailma on surullinen tapa nähdä kun tajuaa et se hauta on ihan yhtä kylmä vaikka elämästä ois vähän nauttinutkin.
Ei se mieskään sua haudassa lämmitä.
Tämä oli hauska.