Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oletko sä tosissasi, että jokalauantainen lottoarvonta ja makaronilaatikko riittää sinulle?!
Salla Mattila
No, sinä saat nyt tyytyä Amandan makaronilaatikkoon, sillä mulla ei nyt ole aikaa hankkia laadukkaita raaka-aineita. Tukku on nyt etusijalla.
Dahlia Mustavaara
Minä en edes asu enää Amandassa rahvaanomaisen ja ala-arvoisen palvelun takia! Sinulta on mennyt paljon tapahtumia ohi!
Dahlia Mustavaara
Mikä mauttoman absurdi roskasarja ja se Juttakin vielä kuvittelee jotain kunnallisen kopperon remonttia!
Kallen iso ja haiseva k y r b ä!!!!!
Noel Axelsson
Mä runkkaan nyt. Jätä minut rauhaan!!!
Olkaa jo hiljaa tyhmät idioo tit.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa jo hiljaa tyhmät idioo tit.
Laila Kajander
Vittuako tuut siihen määräilemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Ihana hiljaisuus. Ei kuulu kotkan vikinää.
Dahlia Mustavaara
Minuako sinä tarkoitit senkin hyeena?! 😡
Jutta Korhonen
No ei täällä ketään muutakaan kotkaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Mä runkkaan nyt. Jätä minut rauhaan!!!
Vesa
Saanks mä pliis ottaa sulta suihin, jooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Oletko sä tosissasi, että jokalauantainen lottoarvonta ja makaronilaatikko riittää sinulle?!
Salla Mattila
No, sinä saat nyt tyytyä Amandan makaronilaatikkoon, sillä mulla ei nyt ole aikaa hankkia laadukkaita raaka-aineita. Tukku on nyt etusijalla.
Dahlia Mustavaara
Minä en edes asu enää Amandassa rahvaanomaisen ja ala-arvoisen palvelun takia! Sinulta on mennyt paljon tapahtumia ohi!
Salla Mattila
Aijaa. No mulla ei oo ollu aikaa eikä oikeastaan mielenkiintoakaan seurata sun liikkumisias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Ihana hiljaisuus. Ei kuulu kotkan vikinää.
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
No ei täällä ketään muutakaan kotkaa ole.
Dahlia Mustavaara
Sinä se haaskalintu olet!
Tyhmä kevään aloitus. Ampumista, huoh. Moosen avajaiset, huoh.
Laila Kajander
Tää on Lailan erikoislähetys. Inka-Liinan on aika väistyä. Oot sä kunkku vai oot sä runkku? Sulla on kiinnostavan oloinen dunkku. Ois niin hyvänäkönen saatava! Ois niin hyvännäkönen saatava! Onks sul iso? Ala näyttää. Voit kännykkäkameraa käyttää. Ois niin isokokonen saatava! Ois niin isokokonen saatava!
Laila Kajander
Mä luettelen sulle nyt numeroita. Naputa ne luuris ja sitten soita. Kotona et häviä etkä voita. Mut mietipä hetki sun asioita. Toi Dahlia on ryppynen paha noita. Tääl ois parempia pakaroita. Sulla ois piirakalle munavoita. Mut paikkaan on muitakin hakijoita.
Jos sua täytyy jonkun hoitaa, turhaa katot Jutan sairaaloita. Mielummin kato musavideoita. Biitti meni näin et raataataa. Ratatatatataaa! Siin meni biitti ja blaa blaa blaa. Hei kiitos mua kyl janottaa hei voi ei apua ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Mä luettelen sulle nyt numeroita. Naputa ne luuris ja sitten soita. Kotona et häviä etkä voita. Mut mietipä hetki sun asioita. Toi Dahlia on ryppynen paha noita. Tääl ois parempia pakaroita. Sulla ois piirakalle munavoita. Mut paikkaan on muitakin hakijoita.
Jos sua täytyy jonkun hoitaa, turhaa katot Jutan sairaaloita. Mielummin kato musavideoita. Biitti meni näin et raataataa. Ratatatatataaa! Siin meni biitti ja blaa blaa blaa. Hei kiitos mua kyl janottaa hei voi ei apua ihanaa!
Dahlia Mustavaara
Kuulehan rahvaan tyttö, älä sinä minua yhtään arvostele siinä! Sinulla ei ole mitään tyyliä saati käytöstapoja! Moukka se on moukan lapsikin! 😡
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kuulehan rahvaan tyttö, älä sinä minua yhtään arvostele siinä! Sinulla ei ole mitään tyyliä saati käytöstapoja! Moukka se on moukan lapsikin! 😡
Susu Honkanen
Taasko sä olet täällä kiusaamassa mun lapsia? Ei saa ta na mikä äm mä! 😡
Salla Mattila
Mulla ja Karilla on ihan ikioma puksutus laulu, hihi!
Dahlia Mustavaara