Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58486)
Taas on viestejä poistunut illan tai yön aikana. Huoh. Paska ohjelma ja paska tuotanto.
Haistakaa tuotanto paska!!!
Ahtaat muinaislavasteet ja huonot hahmot pilaa sarjan.
Dahlia Mustavaara
Gunnar valehteli olevansa muistisairas. Joku häiriö hänellä kyllä täytyy olla kaiken sekoilun ajalta.
Dahlia Mustavaara
Ja nyt joku purkamaan ne mauttomat lavasteet! 😡
Dahlia Mustavaara
Minä suutun jos sviittiä ja Amandan muita pahviseiniä ei pureta tässä ja nyt! 😡
Surkea sarja kun samaa paskaa loputtomasti.
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava rosk*väen häätäminen Pihlajakadulta loppuun ja samalla ulkolavasteen poistaminen käytöstä lopullisesti.
Halpa ulkolavaste. Parin kympin budjetti.
Dahlia Mustavaara
Tätä kirottua roskasarjaa! Mikä maksaa!?? Eikö täällä saa nykyään minkäänlaista palvelua! 😡
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Tätä kirottua roskasarjaa! Mikä maksaa!?? Eikö täällä saa nykyään minkäänlaista palvelua! 😡
Jutta Korhonen
Pidä äm mä se turpasi kiinni, me tässä yritetään tuotannon kanssa suunnitella sairaalan uudistuksia. Meille saattaa viimeinkin tulla ruokala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kuulehan rahvaan tyttö, älä sinä minua yhtään arvostele siinä! Sinulla ei ole mitään tyyliä saati käytöstapoja! Moukka se on moukan lapsikin! 😡
Susu Honkanen
Taasko sä olet täällä kiusaamassa mun lapsia? Ei saa ta na mikä äm mä! 😡
Dahlia Mustavaara
Nuo sinun teinisi ovat koko ajan minun kimpussani soittamassa suutaan, keksimässä kaiken maailman valheita ja vandalisoimassa minun tontillani! 😡
Susu Honkanen
Mun lapset ei lähentyis sua tai sitä homekartanoa kepilläkään!
Maarit Salin
Hei hei hei! Nyt kuulkaa. Pitää olla varovainen kun alkoholia ja tulitikkuja käsittelee.
Salla Mattila
Meillä on Amandassa erittäin korkeat standardit.
Kalle Laitela
mä pieraisin. nyt haisee paska. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Pidä äm mä se turpasi kiinni, me tässä yritetään tuotannon kanssa suunnitella sairaalan uudistuksia. Meille saattaa viimeinkin tulla ruokala!
Dahlia Mustavaara
Pidä sinä amatsoni se suusi kiinni, kun se sairaala saa pikku purkutuomion! Sinne ei mitään mauttomia ruokaloita pystytetä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kuulehan rahvaan tyttö, älä sinä minua yhtään arvostele siinä! Sinulla ei ole mitään tyyliä saati käytöstapoja! Moukka se on moukan lapsikin! 😡
Susu Honkanen
Taasko sä olet täällä kiusaamassa mun lapsia? Ei saa ta na mikä äm mä! 😡
Dahlia Mustavaara
Nuo sinun teinisi ovat koko ajan minun kimpussani soittamassa suutaan, keksimässä kaiken maailman valheita ja vandalisoimassa minun tontillani! 😡
Susu Honkanen
Mun lapset ei lähentyis sua tai sitä homekartanoa kepilläkään!
Dahlia Mustavaara
Homeessa se sinun työpaikkasi on ja siitä vandalisoinnista minulla on turvakameran kuvaa teiniporukan sytyttäessä raketteja minun kartanoni pihassa! Yrittivät mokomat vielä tuhota postilaatikkonikin! 😡
Mä en jaksa tätä paskaa!!! Oonihan loppu!!!!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Homeessa se sinun työpaikkasi on ja siitä vandalisoinnista minulla on turvakameran kuvaa teiniporukan sytyttäessä raketteja minun kartanoni pihassa! Yrittivät mokomat vielä tuhota postilaatikkonikin! 😡
Miki Kajander
Meidän Matias ja Laila ei oo sellasta tehny! Leo ja Olli ne on tän takana.
Dahlia Mustavaara