Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58450)
Inka-Liina
Lavasteet kaadetaan, uudet oottaa rakentajaa, laatusarjaan vaan!
Venla Salo
Mä en saanut Jiriä, mutta saan purkaa Moosen.
Marianna Kurki
Purkakaa Moose! Liikaa tuskallisia muistoja.
Saga Korkiakoski
Punainen mekko menee poltettavaksi! Ei ne puvustajat ymmärtäneet että se on POLYESTERIÄ!? Että minä ostaisin polyesteristä valmistetun halvan pallomekon!?
Miia Laitela
Laiteloiden lavasteen sais lähettää mun puolesta vaikka avaruuteen!
Daalia Mustavaara
Missä on mun samppakaljat. Pupu tuo ne mulle asap.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Punainen mekko menee poltettavaksi! Ei ne puvustajat ymmärtäneet että se on POLYESTERIÄ!? Että minä ostaisin polyesteristä valmistetun halvan pallomekon!?
Heidi Aaltonen
mehän ei sille mitään voida jos asiakas on vähä älyinen ja itse sellaisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Daalia Mustavaara
Pupu
Rouva ei käyttäisi noin kansanomaista kieltä! Et ole oikea rouva joten en tottele käskyjäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Heidi Aaltonen
mehän ei sille mitään voida jos asiakas on vähä älyinen ja itse sellaisen haluaa.
Saga Korkiakoski
Kuule kassatyttö! Taitaa sinun älykkyysosamääräsi olla alhainen! Minä olen osakkaana kansainvälisessä suuryhtiössä joten minä en missään muovimekoissa hikoilisi pitkiä työpäiviä ja palavereita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Heidi Aaltonen
Saga Korkiakoski
Kuule kassatyttö! Taitaa sinun älykkyysosamääräsi olla alhainen! Minä olen osakkaana kansainvälisessä suuryhtiössä joten minä en missään muovimekoissa hikoilisi pitkiä työpäiviä ja palavereita!
Isabella Holm
Sähän olet se vankeinhoitoyhdistyksen työntekijä, mutta ei kannata tosta puotipuksun kassaneidistä välittää, kuvittelee itsestään liikoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daalia Mustavaara
Pupu
Rouva ei käyttäisi noin kansanomaista kieltä! Et ole oikea rouva joten en tottele käskyjäsi!
Daalia Mustavaara
Pah! Nykyään on niin vaikeaa saada kunnon palvelusväkeä.
Heidi takaisin salkkareihin! Oli hyvä näyttelijä
Dahlia Mustavaara
Spekuloijat vaan puolustelevat loputtomasti tätä mautonta roskasarjaa! 😡
Inka-Liina
Lavasteet kumoon kaadettiin, muutoksen hetki koittanut on. Mä hiljaa lavasteita purin niin, en vanhaa vois pitää en, en-en, en-en, en.
Sabrina Mustavaara
Uusi näppärä nurkan valtaus Axelsson Companyyn!
Kuka tällaista paskaa jaksaa. Huoh .
Noel Axelsson
Hirveä panetus.
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan lavasteet on purettava välittömästi jätekontin perään! 😡
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällaista paskaa jaksaa. Huoh .
Siksi surkea sarja ansaitsee loppua.
Tuomo Tervajoki
On nautinnollista korvata Salla ja päästä ihka oikealle poliisiasemalle tutkimaan rikoksia!