Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Camilla Mustavaara
Mä avaan heti samppanjapullon kun Noel on saatu pysyvästi kiven sisään!
Gunnar Mustavaara
Siinä voi mennä vielä tovi. Saga ja muutkin hallituksen jäsenet tutkivat Noelin jättämää sotkua.
Dahlia Mustavaara
Kaatopaikka kutsuu ahtaita sairaalan lavasteita! Se on syytä kärrätä ne seinävanerit oikeaan osoitteeseen suorinta tietä! 😡
Helena Kuula
Vaneriseinät ulos täältä, NYT!
Pipsa Tiilikainen
Minähän en siihen sarjaan palaa ennen kuin ulkolavaste on pistetty palasiksi! 😡
Pamela Johansson
Miten nää lavasteet kaatuu!? 😭 Näkemiin!
Saga Korkiakoski
Mä annan nämä ohjeet mun purkutyön johtajalle. Hän saa nämä muutokset heti voimaan ja tämä on sitten sinun allekirjoitustasi vaille! Lavasteen purkajille sitten paljon työn iloa!
Dahlia Mustavaara
Turha pitää näitä vanhoja vaneriseiniä enää pystyssä. Kaikki saa minun puolestani kaataa vaan! 😡
Tamara
Tytöt haluaa uhmata näitä seiniä myös.
Rosmarine Duncker
Mun viikkosiivooja saa studion tilat puhtaaksi kaikista rojuseinistä!
Esteri Elsten
Leka liehumaan poika!
Dahlia Mustavaara
Turha tuoda mitään mauttomia vaneriseiniä! 😡
Pipsa Tiilikainen
Usko jo Ismo, minulla on jo uusi mies ja kaikki hyvin. Lopeta vainoaminen ja romanttisten viestien lähettely minulle!!!!
Ismo Laitela
mutta muistele nyt miten ihanaa meillä silloin oli. Voisi olla vieläkin.
Dahlia Mustavaara
Sen Delismon lavasteen saisi purkaa Amandan lisäksi. Kaikkea turhaa leipäkaupan ostoa ne ovatkin minulle kirjoittaneet! 😡
Dahlia Mustavaara
nyt viette nämä vanerinpalaset pois tästä ovensuusta että pääsee liikkumaan!!! 😡😡
Dahlia Mustavaara
hävytöntä ja ilkeää. työ pitäisi hoitaa kerralla loppuun, nyt minä vanha ihminen joudun kulkemaan vanerinpalojen muovinkappaleiden ja väistellen työkaluja. kuinka kehtaatte!!😡😡😡
Aamu Korhonen
Kyllä nämä romut mahtuu tässä olemaan. Jos nämä häiritsevät aina voi mennä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
mutta muistele nyt miten ihanaa meillä silloin oli. Voisi olla vieläkin.
Ulla Taalasmaa
No miksi sä sitten jätit Pipsan? Sehän niin halus sitoutua mutta sua alko kummasti ahdistaa. Nyt sitten ruikutat yksinäisyyttäs. Ihan ittees saat syyttää valinnoistas. Oo ilonen että edes Dahlialta saat kun teitte sen sopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
nyt viette nämä vanerinpalaset pois tästä ovensuusta että pääsee liikkumaan!!! 😡😡
Jutta Korhonen
Ette koske niihin sairaalan seiniin!
Camilla Mustavaara
Mä avaan heti samppanjapullon kun Noel on saatu pysyvästi kiven sisään!