Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Benjamin Autio
Saamarin moinen jöpötys .
https://scontent-fra3-2.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/413384950_139055…
Kutistuneet kikkelit.
Ismo Laitela
Se on viikonloppu! Nyt Dahlia annat sitä pillua! 😡
Roosa Kemppainen
Mä ainakin puran nyt ja aika rajusti!
Maarit Salin
Mä taidan olla sen verran huppelissa että saatan kompastua ja kataa lavasteen jos toisenkin!
Madame Mirva
Matias luulee saavansa Dahlialta seksiä. Turpaan se nulikka vaan saa. Joo mä näin sen tästä kortista jo.
Ismo on kyllä hävytön. Vonkaa pllua kuin joku lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ismo on kyllä hävytön. Vonkaa pllua kuin joku lapsi.
Ismo Laitela
Mun ja Dahlian sopimus ei kuulu sulle lainkaan. Joten ole hyvä ja poistu!
Kallen iso muna. Noin metri.
Koittakaa jo tajuta tämän sarjan paskuus.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa jo tajuta tämän sarjan paskuus.
Dahlia Mustavaara
Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt saada näitä poloisia tajuamaan. Spekuloijat ei vaan ymmärrä kun ne hekumoivat jokaisesta käänteestä mikä vastaan sattuu!
Saga Korkiakoski
Minut on saatava tunnariin ensi vuonna, mutta ei punaisessa polyesterimekossa! 😡
Anna-Liisa Lahti
Palaan vankilasta sitten ensi vuonna Ritalan kanssa.
Kari Taalasmaa
Nyt kelpaisi kyllä Lauantai pano. Jotain baarivosun löysää plllua kun saisi niin alkaisi ilta olemaan paketissa.
Isabella Holm
Hyi helvet ti, nää Ismon rahvaan kalsarit on taas levällään täällä rappukäytävässä! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Kari Taalasmaa
Nyt kelpaisi kyllä Lauantai pano. Jotain baarivosun löysää plllua kun saisi niin alkaisi ilta olemaan paketissa.
Ismo Laitela
Taidat siinä tapauksessa olla kateellinen meikäläiselle. Mä nimittäin just äsken... sain... 😜
Heidi Aaltonen
joo tota sun kortti ei nyt toimi kate loppu
Jutta Korhonen
On tuo Kari kyllä yksi junteimmista ihmisistä minkä tiedän. Ja asuu vielä äitinsä helmoissa aikuisena. Ei hyvää päivää mikä juntti!
Dahlia Mustavaara
Tässä on kyse maineesta ja kunniasta! Minä en luovuta ennen kuin koko roskasarjan lavasteet on purettu kartanon lavasteiden tieltä! 😡