Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58466)
Dahlia Mustavaara
Ehkä minä palaan piankin ulkomaille, sillä kartanon remonttia en ole päässyt valvomaan loppuun! 😡
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Hirveä panetus.
Vesa
Mä voin auttaa!
Ismo Laitela
Jöpöttää ihan huolella
Dahlia Mustavaara
Olen aivan märkänä. Pupu, nai minua! Tämä on määräys!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Nyt saa riittää! 😡 Vain rosk*väki levittelee seksifantasioitaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Tai sitten vahingossa laitoit seksifantasiasi väärään paikkaan. Ettehän te vanhukset niin näppäriä ole älylaitteiden kanssa. Mutta kaikkihan sen tietää mitä sinä Pupusi kanssa teet!
Matias Kajander
Mekin ollaan nussittu Dahlian kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Tai sitten vahingossa laitoit seksifantasiasi väärään paikkaan. Ettehän te vanhukset niin näppäriä ole älylaitteiden kanssa. Mutta kaikkihan sen tietää mitä sinä Pupusi kanssa teet!
Dahlia Mustavaara
Kyllä minä nyt osaan älypuhelimia käyttää! Toisin se voi olla sinulla vaikeaa paksujen ja turvonneiden sormiesi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Matias Kajander
Mekin ollaan nussittu Dahlian kaa.
Dahlia Mustavaara
Älä nyt pojan kloppi nolaa itseäsi yhtään enempää tai muuten voi käydä niin ettei sinun miehisyydestäsi ole sitten siinä iässä enää mitään jäljellä!
Saga Korkiakoski
Jatketaan kokousta! Vaikka tällä kertaa ei olekaan Axelssonia puhumassa hävyttömiä.
Rosmarine Duncker
Mun viikkosiivooja pyyhkäisee ne lavasteet kumoon työnsä lomassa!
Maarit Salin
Ryyppyputkea ja leikkinä vanerin päällä katkokävelyä! Peppii Peppii, missä olet?
Dahlia Mustavaara
Saunankin saisi purkaa! Voi kuinka kiusallista katsottavaa sekin oli kun Ismo työnsi Jutan voimalla takaseinän kumoon.
Camilla Mustavaara
Onneksi mä lähdin siitä kansanomaisesta löyhäjärkisen suunnittelemasta sarjasta. Beigeäkään ei tullut ja Juhani Seppä jäi mihin lie surkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Camilla Mustavaara
Onneksi mä lähdin siitä kansanomaisesta löyhäjärkisen suunnittelemasta sarjasta. Beigeäkään ei tullut ja Juhani Seppä jäi mihin lie surkuttelemaan.
Dahlia Mustavaara
Minäkään en ikävä kyllä voi muuta kuin yhtyä tyttäreni sanoihin! Minkälaista leväperäisyyttä on minunkin osaani käsikirjoitus ollut. Kartanon remonttia ei näy sitten missään ja jotain loputonta heilastelua Aaron kanssa sekä asumista jossain vaatimattomassa sviitissä!
Ulla Taalasmaa
Huomenta purkajat! Inventaariot alkaa nyt! Mitä?! Ootteko te kuuroja ja mykkiä!?
Purkufirma Oy
Kyllä rouva!