Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58418)

Vierailija
52961/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Minun määräykseni on purkaa sairaala! Moosen tilalle tulee kartanoa 😡

Jutta Korhonen

Että sä kehtaat! Mokoma kotka! Tässä sulle vähän lihapullia! Siinä ja siinä!

Dahlia Mustavaara

Niinpä tietysti. Et osaa heitellä muuta kuin lihapullia! Purkajat ovat paikalla tuota pikaa.

Jutta Korhonen

Tuotanto on mun puolellani. Jokainen tajuaa että sairaala on tärkeämpi kuin kartano!

Dahlia Mustavaara

Kukaan täysijärkinen ei jaksa loputtomiin katsella sellaisia mauttomia vanerikomeroita tai ahdasta käytävää! Ne ahtaat tilat puretaan vielä paremman tieltä pois! 😡

Vierailija
52962/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Tiloja ei pureta, ei nyt eikä tulevaisuudessa!! Koita jo uskoa ennenkuin hermostun tosissani!! 😡😡 ärsyttävä harakka!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52963/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Mä meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!

Vierailija
52964/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Me meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!

Vierailija
52965/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Lasse, Lasse missä on se Lasse? Tuollahan se majuri on, takana majatalon tiskin! Ou jee, gin tonicia pöytään, nyt nyt nyt nyt nyt!

Vierailija
52966/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Jutan paljaat tissit ja perse 🤢

Vierailija
52967/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa jollain oudot fantasiat Noelista xD

Vierailija
52968/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa

Ah! Ah! Aaaaah! Aaaaah! Ah! Oi vit tu, aaaah!

Vierailija
52969/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa jollain oudot fantasiat Noelista xD

Minkäs teet kun kiihottaa niin hitosti 🥵

Vierailija
52970/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP Kokko

SÄHÄN ANNAT SITÄ PERSETTÄ HENRIK! 

Vierailija
52971/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

No on se kiva että teillä homostelijoilla on hauskaa! Mutta mistäs saatais meikäläiselle kunnon pillua? 😡

Vierailija
52972/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Tiloja ei pureta, ei nyt eikä tulevaisuudessa!! Koita jo uskoa ennenkuin hermostun tosissani!! 😡😡 ärsyttävä harakka!!

Dahlia Mustavaara

Sanoo luonnehäiriöinen lumppu! Tilat puretaan välittömästi! Kunnallisen sairaalan samaa käytävää ollaan nähty peräti 14 vuoden ajan, se saa riittää jo! 😡

Vierailija
52973/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel Axelsson

Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Mä meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!

Saga Korkiakoski

Sinulla on porttikielto ja oikeuskanne edessäsi! Keskity nyt vain ottamaan vastuuta teoistasi!

Vierailija
52974/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Sanoo luonnehäiriöinen lumppu! Tilat puretaan välittömästi! Kunnallisen sairaalan samaa käytävää ollaan nähty peräti 14 vuoden ajan, se saa riittää jo! 😡

Eva Tamminen

Mulla on työpaikka siellä! Mä olen vähävarainen yksinhuoltaja. Ja te rikkaat yritätte viedä tän vähäisenkin meiltä köyhiltä. Häpeä jos osaat!

Vierailija
52975/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel Axelsson

Saga Korkiakoski

Sinulla on porttikielto ja oikeuskanne edessäsi! Keskity nyt vain ottamaan vastuuta teoistasi!

Noel Axelsson

Mä kuule keskityn nyt vain ja ainostaan ottamaan Vesan persettä. Voithan sä toki jäädä katsomaan jos haluat. 😜

Vierailija
52976/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Ismo Laitela

Mä voin tulla avuksi. Vastapalkkioksi saat antaa pillua kahdesti viikossa.

Vierailija
52977/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Eva Tamminen

Mulla on työpaikka siellä! Mä olen vähävarainen yksinhuoltaja. Ja te rikkaat yritätte viedä tän vähäisenkin meiltä köyhiltä. Häpeä jos osaat!

Dahlia Mustavaara

Vai että on sinulla työpaikka muutaman neliön vanerikomerossa. Olipas tuo hauska vitsi ettei muita töitä Helsingistä löydy matalapalkkaiselle itsensä tyrkyttäjälle!

Vierailija
52978/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Meidän sairaalassa pelastetaan ihmishenkiä! Siinä ei yhden harakan kartanohaaveet paina!

Vierailija
52979/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Kyllä huomaa että Dahlia on kateellinen mulle ja Jutalle. Minkäs sille voi jos meillä on hyvät tissit ja sillä vanhalla korpulla ei.

Vierailija
52980/58418 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel Axelsson

Saga Korkiakoski

Noel Axelsson

Mä kuule keskityn nyt vain ja ainostaan ottamaan Vesan persettä. Voithan sä toki jäädä katsomaan jos haluat. 😜

Saga Korkiakoski

Tee mitä lystäät, mutta saat tehdä sen ihan yksityisissä tiloissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi