Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58418)
Jutta Korhonen
Tiloja ei pureta, ei nyt eikä tulevaisuudessa!! Koita jo uskoa ennenkuin hermostun tosissani!! 😡😡 ärsyttävä harakka!!
Noel Axelsson
Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Mä meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!
Noel Axelsson
Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Me meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!
Maarit Salin
Lasse, Lasse missä on se Lasse? Tuollahan se majuri on, takana majatalon tiskin! Ou jee, gin tonicia pöytään, nyt nyt nyt nyt nyt!
Kikkis
Jutan paljaat tissit ja perse 🤢
Ompa jollain oudot fantasiat Noelista xD
Vesa
Ah! Ah! Aaaaah! Aaaaah! Ah! Oi vit tu, aaaah!
Vierailija kirjoitti:
Ompa jollain oudot fantasiat Noelista xD
Minkäs teet kun kiihottaa niin hitosti 🥵
JP Kokko
SÄHÄN ANNAT SITÄ PERSETTÄ HENRIK!
Ismo Laitela
No on se kiva että teillä homostelijoilla on hauskaa! Mutta mistäs saatais meikäläiselle kunnon pillua? 😡
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Tiloja ei pureta, ei nyt eikä tulevaisuudessa!! Koita jo uskoa ennenkuin hermostun tosissani!! 😡😡 ärsyttävä harakka!!
Dahlia Mustavaara
Sanoo luonnehäiriöinen lumppu! Tilat puretaan välittömästi! Kunnallisen sairaalan samaa käytävää ollaan nähty peräti 14 vuoden ajan, se saa riittää jo! 😡
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Mustavaarat pitää nyt ne turvat tukossa. Mä meen nyt panemaan Vesaa toimiston pöydälle. Ja heitän kuulkaa oikein kunnon mällit sen perseelle!
Saga Korkiakoski
Sinulla on porttikielto ja oikeuskanne edessäsi! Keskity nyt vain ottamaan vastuuta teoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Sanoo luonnehäiriöinen lumppu! Tilat puretaan välittömästi! Kunnallisen sairaalan samaa käytävää ollaan nähty peräti 14 vuoden ajan, se saa riittää jo! 😡
Eva Tamminen
Mulla on työpaikka siellä! Mä olen vähävarainen yksinhuoltaja. Ja te rikkaat yritätte viedä tän vähäisenkin meiltä köyhiltä. Häpeä jos osaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Saga Korkiakoski
Sinulla on porttikielto ja oikeuskanne edessäsi! Keskity nyt vain ottamaan vastuuta teoistasi!
Noel Axelsson
Mä kuule keskityn nyt vain ja ainostaan ottamaan Vesan persettä. Voithan sä toki jäädä katsomaan jos haluat. 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitela
Mä voin tulla avuksi. Vastapalkkioksi saat antaa pillua kahdesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Eva Tamminen
Mulla on työpaikka siellä! Mä olen vähävarainen yksinhuoltaja. Ja te rikkaat yritätte viedä tän vähäisenkin meiltä köyhiltä. Häpeä jos osaat!
Dahlia Mustavaara
Vai että on sinulla työpaikka muutaman neliön vanerikomerossa. Olipas tuo hauska vitsi ettei muita töitä Helsingistä löydy matalapalkkaiselle itsensä tyrkyttäjälle!
Jutta Korhonen
Meidän sairaalassa pelastetaan ihmishenkiä! Siinä ei yhden harakan kartanohaaveet paina!
Eva Tamminen
Kyllä huomaa että Dahlia on kateellinen mulle ja Jutalle. Minkäs sille voi jos meillä on hyvät tissit ja sillä vanhalla korpulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Saga Korkiakoski
Noel Axelsson
Mä kuule keskityn nyt vain ja ainostaan ottamaan Vesan persettä. Voithan sä toki jäädä katsomaan jos haluat. 😜
Saga Korkiakoski
Tee mitä lystäät, mutta saat tehdä sen ihan yksityisissä tiloissa!
Dahlia Mustavaara
Kukaan täysijärkinen ei jaksa loputtomiin katsella sellaisia mauttomia vanerikomeroita tai ahdasta käytävää! Ne ahtaat tilat puretaan vielä paremman tieltä pois! 😡