Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58427)
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Uusi runo:
Oli Dahlialla talo hulppea, nyt se on vain haave surkea. Rouva sviitissä valittaa, pitäsköhän tota harakkaa jonkun kurittaa? Pupukin vankilaan jouti, Kari hienosti homman kotiin hoiti. Aivan sama mitä Dahlia haluaa, mulla on kiire kun Kari mua puksuttaa.
Dahlia Mustavaara
Runosi on yhtä suuri vitsi kuin tämä kansanomainen roskasarja! Ja mikä ihmeen puksutus!? Ällöttävä nimitys rahvaiden seksielämälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Uusi runo:
Oli Dahlialla talo hulppea, nyt se on vain haave surkea. Rouva sviitissä valittaa, pitäsköhän tota harakkaa jonkun kurittaa? Pupukin vankilaan jouti, Kari hienosti homman kotiin hoiti. Aivan sama mitä Dahlia haluaa, mulla on kiire kun Kari mua puksuttaa.
Dahlia Mustavaara
Runosi on yhtä suuri vitsi kuin tämä kansanomainen roskasarja! Ja mikä ihmeen puksutus!? Ällöttävä nimitys rahvaiden seksielämälle!
Salla Mattila
Mä olen kuule saanut kehuja mun runoista itse Yrjöltä! Minkäs sille voi jos sä et laatua tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen
Kuka ihmeen Saga Korkiakoski. Never Heard.
Saga Korkiakoski
Minä olen Axelsson Companyn merkittävä osakkeenomistaja ja täten hallituksen jäsen. Jotain entistä majuria ei kukaan julkisuudesta tiedä.
MÄ ON NIIN NEVER HEARD SUSTA! SIIS KUKA VIT TU SÄ OOT? MÄ ON NIIN NEVER HEARD SUSTA! TAJUUTKO SÄ? NIIN NEVER HEARD SUSTA!
Salla Mattila
Rouva ei ilmeisesti ole koskaan saanut kunnon puksutusta kun ei edes tiedä mitä se on. No minkä sille voi jos omat miehet harrastaa vaan ujoa hinkkaamista.
Noel Axelsson
Saganhan on sitten helppo poistua yhtiöstä kun ei sitä kukaan muista. Onpahan taas yksi ongelma vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Rouva ei ilmeisesti ole koskaan saanut kunnon puksutusta kun ei edes tiedä mitä se on. No minkä sille voi jos omat miehet harrastaa vaan ujoa hinkkaamista.
Gunnar Mustavaara
Vai että ujoa hinkkaamista? Muistelepa sitä meidän yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Uusi runo:
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Mä olen kuule saanut kehuja mun runoista itse Yrjöltä! Minkäs sille voi jos sä et laatua tunnista.
Dahlia Mustavaara
Yrjöltä!? Ei kuulosta kovin vakuuttavalta. Hän on kuollut mies. Laatua tässä tekeleessä ei ole tippaakaan. Sinun kailotustasi ei myöskään kukaan jaksa kuunnella!
Pupu
Minä antaisin Rouvalle hänen elämänsä kyydit! Mutta haaveksi se vain jää.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Yrjöltä!? Ei kuulosta kovin vakuuttavalta. Hän on kuollut mies.
Ulla Taalasmaa
Yrjö elää aina minun sydämessäni!
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Saganhan on sitten helppo poistua yhtiöstä kun ei sitä kukaan muista. Onpahan taas yksi ongelma vähemmän.
Saga Korkiakoski
Pitääkö minun todella muistuttaa että sinä et tule edes pääsemään aulasta pidemmälle! Nyt ne turvajärjestelyt ovat paremmat kuin koskaan. Aikaisemmin tänne pääsivät Ulla Taalasmaat ja ties ketkä Jiri Viitamäet!
Maarit Salin
Nyt tehdään haastattelu Saga Korkiakoskesta yhtiön johtoon! Sellaiset pervot narsistisedät saa unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Nyt tehdään haastattelu Saga Korkiakoskesta yhtiön johtoon! Sellaiset pervot narsistisedät saa unohtua.
Saga Korkiakoski
Hienoa! Minä raivaankin sen tekemiseen hyvin aikaa. Pitää saada firman imago siistiksi ja pörssikurssit noususuhdanteeseen päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Saga Korkiakoski
Hienoa! Minä raivaankin sen tekemiseen hyvin aikaa. Pitää saada firman imago siistiksi ja pörssikurssit noususuhdanteeseen päin.
Dahlia Mustavaara
Mä haluaisin nähdä Noelin ilmeen kun se haastattelu tulee vastaanottimista ulos!
Silja Hickley
Äiti menee kuitenkin kännissä haastatteluun ja värittelee juttua miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Silja Hickley
Dahlia Mustavaara
Älä nyt maalaile piruja seinille! Saga tässä on pääosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja Hickley
Dahlia Mustavaara
Älä nyt maalaile piruja seinille! Saga tässä on pääosassa.
Camilla Mustavaara
Juuri niin! Mä availen täällä etäsamppanjat Kenin seurassa.
Noel Axelsson
Ennen sopimukset ja asiat nussittiin valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Ennen sopimukset ja asiat nussittiin valmiiksi.
Sabrina Mustavaara
Sä olitkin pelkkä seksillä keinottelija. Oikein miesh*ora!
Tamara
Tehkää seuraavaksi haastattelu musta ja seuralaisbisneksen epäeettisyydestä!
Saga Korkiakoski
Minä olen Axelsson Companyn merkittävä osakkeenomistaja ja täten hallituksen jäsen. Jotain entistä majuria ei kukaan julkisuudesta tiedä.