Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Tiloja ei pureta, ei nyt eikä tulevaisuudessa!! Koita jo uskoa ennenkuin hermostun tosissani!! 😡😡 ärsyttävä harakka!!
Dahlia Mustavaara
Sanoo luonnehäiriöinen lumppu! Tilat puretaan välittömästi! Kunnallisen sairaalan samaa käytävää ollaan nähty peräti 14 vuoden ajan, se saa riittää jo! 😡
Ismo Laitela
Mä voin tulla avuksi. Vastapalkkioksi saat antaa pillua kahdesti viikossa.
Dahlia Mustavaara
Voi Ismo! Enköhän minä löydä ihan ammatimaiset rakennuspurkajat.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Tee mitä lystäät, mutta saat tehdä sen ihan yksityisissä tiloissa!
Noel Axelsson
Mä varotan sua viimeisen kerran. Mä olen tämän paikan johtaja. Ole hyvä ja poistu!
Ulla Taalasmaa
Hyh hyh tätä ketjua!
Vesa
Noel! Mihin sä menit? Mä olen valmis toiseen kierrokseen! Mä haluan ratsastaa!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Meidän sairaalassa pelastetaan ihmishenkiä! Siinä ei yhden harakan kartanohaaveet paina!
Dahlia Mustavaara
Ihmishenkiä ei ole paljon ajateltu ahtaan käytävän suunnittelussa. Vaikeaa kääntää niitä ihmisiä kapeassa käytävän kulmassa! Sinä olet pelkkä huono näyttelijä! Minulla on sentään jotain suurta ja mahtavaa näytettävää elämässäni!
Daniela Honkanen
Mä olen huolissani Noelista. Se tekee pitkää iltaa töissä. Miten sillä riittää niin paljon hommaa siellä? Yksin saan mennä aina nukkumaan. 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Meidän sairaalassa pelastetaan ihmishenkiä! Siinä ei yhden harakan kartanohaaveet paina!
Dahlia Mustavaara
Ihmishenkiä ei ole paljon ajateltu ahtaan käytävän suunnittelussa. Vaikeaa kääntää niitä ihmisiä kapeassa käytävän kulmassa! Sinä olet pelkkä huono näyttelijä! Minulla on sentään jotain suurta ja mahtavaa näytettävää elämässäni!
Jutta Korhonen
Sä voit kuule mennä hoitokotiin ja siellä pitää teatterikerhoa muiden vanhojen höppänöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Tee mitä lystäät, mutta saat tehdä sen ihan yksityisissä tiloissa!
Noel Axelsson
Mä varotan sua viimeisen kerran. Mä olen tämän paikan johtaja. Ole hyvä ja poistu!
Saga Korkiakoski
Minä sanon viimeisen sanan! Minä tai muutkaan hallituksesta ei ole sinun puolellasi. Sinulla on porttikielto yhtiön tiloihin ja oikeuskäsittely tulossa!
Salla Mattila
Lausun pitkästä aikaa runon:
Makaan sängyllä alasti, Kari päälläni ihanasti. Menee paksu karvainen kulli suuhun, ei ole tarvetta mihinkään muuhun. Ihanasti mä lutkutan, Kari sanoo: "Kohta mä sua puksutan". Tulee nautinto suuri, Kari laukeaa ihan juuri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Sä voit kuule mennä hoitokotiin ja siellä pitää teatterikerhoa muiden vanhojen höppänöiden kanssa.
Dahlia Mustavaara
Hoitoa sinä tarvitsetkin tuohon sinun uhmakkuuteesi ja väkivaltaisiin taipumuksiisi! Minä en ole vanha ja sinä voit opetella miten käyttäydytään sivistyneesti! 😡
Vierailija kirjoitti:
Pupu
Rouva on kaunein nainen jonka tiedän! Täällä vankilassa minä hänestä haaveilen.
Jutta Korhonen
Mitä helvettiä??? Oletko ihan sekaisin vai mitä????
Jutta Korhonen
nyt tehdään niin, että Rouva ja Pupu haistaa pitkät paskat ja lähtee ulos täältä näsäviisastelemasta. Ulos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pupu
Jutta Korhonen
Mitä helvettiä??? Oletko ihan sekaisin vai mitä????
Pupu
Sinä se olet osastojaksoa vailla! Voisitte puhua rouvasta hieman kohteliaammin.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
nyt tehdään niin, että Rouva ja Pupu haistaa pitkät paskat ja lähtee ulos täältä näsäviisastelemasta. Ulos!!!
Dahlia Mustavaara
Sinä se täältä ulos lähdet! Vai soitanko minä virkavallan paikalle? Aivan toiset poliisit kuin ne kuulusteluhuoneen samat naamat!
Saga Korkiakoski
Nyt saa kaikki Eva Tammiset ja Jutta Korhoset väistyä kun minusta tulee päähahmo!
Katariina Mäkelä
Kuka toi Jutta kuvittelee olevansa? Mä olen "ulos" sanan kuningatar. Joten Jutta, ulos täältä. MÄ SANOIN ETTÄ ULOS!
Vesa
Ai että on perse hellänä viime öisen jälkeen!
Lasse Sievinen
Kuka ihmeen Saga Korkiakoski. Never Heard.
Salla Mattila
Uusi runo:
Oli Dahlialla talo hulppea, nyt se on vain haave surkea. Rouva sviitissä valittaa, pitäsköhän tota harakkaa jonkun kurittaa? Pupukin vankilaan jouti, Kari hienosti homman kotiin hoiti. Aivan sama mitä Dahlia haluaa, mulla on kiire kun Kari mua puksuttaa.
Pupu