Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58413)
Saga Korkiakoski
Ainoa asia minkä Noel Axelsson saa enää pyyhkiä on hänen työpöytänsä. Hän ei nauti enää tämän hallituksen luottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Ainoa asia minkä Noel Axelsson saa enää pyyhkiä on hänen työpöytänsä. Hän ei nauti enää tämän hallituksen luottamusta.
Rosmarine Duncker
Mun viikkosiivooja voi pyyhkiä sen pervon sedän limat työpöydiltä!
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava Noelin häätäminen yhtiöstä loppuun. Ajattelin hotellia siitä lähettyviltä. Katson samalla miten kartanon remontti etenee!
Tiina Rajala
Noel Axelsson! Teidät on pidätetty epäiltynä törkeistä yliajoista ja kiristyksistä!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kari osti mulle ihanan nahkahameen! 😍
Mirkku Mattila
Eihän semmoiset hameet pue sinua yhtään! Korostaa vaan muhkuroita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Valitettavasti tuotannon resurssit menevät sairaalaan!
Dahlia Mustavaara
Kissan villat! Mahtaako sillä vaatimattomalla tuotannolla olla pätevyyttä siihen työhön?
Jutta Korhonen
Totta kai heillä on! Kyllä he tietävät miten sairaalan asiat pyörivät. Sinun on nyt tyydyttävä siihen sviittiin.
Dahlia Mustavaara
Minä en tyydy tähän mauttomaan kopperoon tai elämään ilman kartanoa tai palvelijoita! Aion taistella halpamaista roskaviihdettä vastaan! 😡
Sabrina Mustavaara
Mä tiedä miten sitä Noelia pitää käsitellä! Yhtiö palautetaan meidän Mustavaarojen hallintaan!
Sabrina Mustavaara
Mä tiedän miten sitä Noelia pitää käsitellä! Yhtiö palautetaan meidän Mustavaarojen hallintaan!
Vierailija kirjoitti:
Sabrina Mustavaara
Mä tiedän miten sitä Noelia pitää käsitellä! Yhtiö palautetaan meidän Mustavaarojen hallintaan!
Ingvar Mustavaara
Minun tyttäreni. Minä olen varma että se Noel saadaan sieltä huipulta alas.
Inka Haapala
Mitä mä nyt teen!!? Jos vanhoja ei muistella, niin sarja voidaan ajaa kokonaan alas alhaisten katsojalukujen takia!
Aamu Korhonen
Camilla on muuttunut tosi paljon! Tultiin ihan hyvin juttuun tässä joululoman aikana ja pian on Suomeen paluu Mustavaaran kartanon viimeistelyyn.
Laila on päihde ja seksi riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Kari osti mulle ihanan nahkahameen! 😍
Mirkku Mattila
Eihän semmoiset hameet pue sinua yhtään! Korostaa vaan muhkuroita!
Salla Mattila
Anteeks mitä? Mulla ei ole mitään muhkuroita! 😡
Noel Axelsson
Mustavaarojen on turha yrittää mitään. Mulla on parempaakin tekemistä kun pelleillä niiden kanssa. Vesa on valmiina ottamaan multa suihin, se on niin hyvä imemään munaa! 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Valitettavasti tuotannon resurssit menevät sairaalaan!
Dahlia Mustavaara
Kissan villat! Mahtaako sillä vaatimattomalla tuotannolla olla pätevyyttä siihen työhön?
Jutta Korhonen
Totta kai heillä on! Kyllä he tietävät miten sairaalan asiat pyörivät. Sinun on nyt tyydyttävä siihen sviittiin.
Dahlia Mustavaara
Minä en tyydy tähän mauttomaan kopperoon tai elämään ilman kartanoa tai palvelijoita! Aion taistella halpamaista roskaviihdettä vastaan! 😡
Jutta Korhonen
Sitä kartanoa ei tule! Se on nimittäin tuotannon määräys!
Maarit Salin
Lasse! Lasse! Avaa ovi... mä rakastan sua! LASSE SAA TA NA AVAA OVI!!!
Lasse Sievinen
nyt juoppo pois mekastamasta oven takaa tai soitan poliisit!!
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Mustavaarojen on turha yrittää mitään. Mulla on parempaakin tekemistä kun pelleillä niiden kanssa. Vesa on valmiina ottamaan multa suihin, se on niin hyvä imemään munaa! 😜
Saga Korkiakoski
Tässä on kyse mainehaitasta. Sinut on vapautettu toimitusjohtajan tehtävästä!
Juulian hyvä pehva!