Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58295)
Mä pieraisin!!!! T. Noel Axelsson
Vierailija kirjoitti:
Mä pieraisin!!!! T. Noel Axelsson
Älä pierase mun äidin lähellä, sillä on tulitikut!
T: huolestunut Teemu
Siis menikö Kalle lentokentälle ja sieltä suoraan koneeseen vaikka puhelin oli kadonnut, eikä Sampoa näkynyt kentällä kun kone lähti? Ok.
Mikä tuo Mikin kakaroiden kuvio oikein on? Miten tuo Laila on joku karkulainen? Minkä ikäinen se edes on? Ja Olli asuu yksin? Eli Ollilla on sittenkin vähän enemmän ikää? Tuossa on aika kyseenalainen kuvio.
Henrikin sisko on ihan uskomattoman väsynyt. Kun muistaa miten osaavia jotkut aiemmat ns.nuorison edustajat tässä ovat olleet, niin nyt on valitettavasti kovin mekaanista.
Ja onko Henrikin siskolla käytössä Miran entinen ja sarjan ainoa iPhone? Siis joku iPhone 7? Tuo on outo juttu.
Nyt kun Mira on poissa pelistä niin olisko vähitellen aika myös päästää irti Woke-kolmikosta ja kirjoittaa muutkin turhakkeet ulos? Tuo trio ei ole tässä sarjassa muuta tehnyt kuin moralisoineet muita kädet puskassa, kun samalla itse tehneet rikoksia ja hankkineet jälkikasvua joista eivät edes välitä.
Miten ihmeessä sarjassa roikotetaan jotain Sallan kaltaista rasittavaa inisijää mukana mutta sitten Pekka Toropan kaltaiset kultivoituneet samettiäänet kirjoitettiin roolinsa jälkeen ulos,
Toropan saisi niin helposti takaisin. Okei, olihan se ilkeä kaveri mutta tässä on annettu kaikille kaikki ennenkin anteeksi. Mielellään saisi palata jonkun parannuksen tehneenä. Vähemmän noita voimaantuneita vähemmistöjä ja enemmän dynaamisia hahmoja kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa jo oma ROOLILEIKKIKETJU!
Eikö täällä voida keskustella normaalisti, kuten tavalliset ihmiset?
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒Mene sinne uuteen ketjuun, jossa te määräilijät, riitelijät, syrjijät ja muut ilkeät ihmiset saatte puhua rauhassa!
Täällä on vain yksi hörhö pelaamassa. Tämä on keskusteluketju, etkö ymmärrä lukemaasi?
Todista että vain on yksi. Taidat olla aika sekaisin kun tuollaisia olettelet ja kuvittelet.
Näkeehän sen persreiälläkin, että vain yksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa jo oma ROOLILEIKKIKETJU!
Eikö täällä voida keskustella normaalisti, kuten tavalliset ihmiset?
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒Mene sinne uuteen ketjuun, jossa te määräilijät, riitelijät, syrjijät ja muut ilkeät ihmiset saatte puhua rauhassa!
Täällä on vain yksi hörhö pelaamassa. Tämä on keskusteluketju, etkö ymmärrä lukemaasi?
Todista että vain on yksi. Taidat olla aika sekaisin kun tuollaisia olettelet ja kuvittelet.
Näkeehän sen persreiälläkin, että vain yksi.
Päästä jo irti pakkomielteestäsi.
On vain yksi hörhö spekuloija, joka trollailee täällä eikä osaa mennä uuteen ketjuun.
Ismo Laitela
Huhuu Dahlia, mitäs tälle Aarolle tehdään?
Jutta Korhonen
Missäs Ismo ja Aaro on? Mua panettas just nyt.
Eva Tamminen
Mä sain uuden työpaikan. Nella vou haistaa vi tun!
Mitä se Nellalle kuuluu jos minua panettaa. Ihme nillittäjä. T. Eva
Nella Tamminen
Se nainen vie mun miehet ja työpaikat!
Ohhoh, Nellasta tullut aika thicc 😌
Maarit Salin
Ann... anna nyt yksi gin tonic... ole ystävällinen... siis enhän mä edes ole humalassa!
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Viedään hänet kartanon uuteen makuuhuoneeseen. Uusi Pupu tulee auttamaan!
Tamara
Mä käyn salaa moppaamassa Evan kulkuväylän, että saa kokea lattian luiston!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo Laitela
Dahlia Mustavaara
Viedään hänet kartanon uuteen makuuhuoneeseen. Uusi Pupu tulee auttamaan!
Pupu
Käskystä rouva!
Ilkeä spekuloija alentuu itsekin trollailemaan.