Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58295)
Jaana Nieminen
Pitääkö mun käydä polttamassa se kartano että Dahlia jättää mun tyttäreni rauhaan?
Marianna Kurki
Mä olen vielä parempi Sheila Carter kuin se itse! 😈
Eiköhän mennä yhdessä kysymään Seilikseltä että missä se kartano on! 😡
Mä runkkaan ja piereskelen!! T. Noel Axelsson 😜
Mä olen parempi Nikkinen kuin Nikkinen itse
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Pitääkö mun käydä polttamassa se kartano että Dahlia jättää mun tyttäreni rauhaan?
Älä sit mutsi jää tästäkään kii!
Teemu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaana Nieminen
Älä sit mutsi jää tästäkään kii!
Teemu
Jaana Nieminen
No enhän mä ny tosissani ollu!
Salla Mattila
Voi voi kun on hilskettä ja vilinää näin joulun alla. Huh huh kun on tekemistä. Hyvät hyssykät sentään!
Eva ja nella ja kajanderit ei saa poistua sarjasta
Vierailija kirjoitti:
Eva ja nella ja kajanderit ei saa poistua sarjasta
Dahlia Mustavaara
Sen koko rupusakin täytyy poistua sarjasta!
Eikö Laila ja tumma poika käy koulua? Miksi nämä lapsetkin piti laittaa ryyppäämään?
Voi jeesus....papillahan on kastettavan nimi tiedossa...muodon vuoksi vaan kysyy.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaa jo oma ROOLILEIKKIKETJU!
Eikö täällä voida keskustella normaalisti, kuten tavalliset ihmiset?
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒Mene sinne uuteen ketjuun, jossa te määräilijät, riitelijät, syrjijät ja muut ilkeät ihmiset saatte puhua rauhassa!
Täällä on vain yksi hörhö pelaamassa. Tämä on keskusteluketju, etkö ymmärrä lukemaasi?
Kyllästyttää nää samat vanhat kuviot jotka eivät etene
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää nää samat vanhat kuviot jotka eivät etene
Dahliaa oli kiva nähdä kuukauden tauon jälkeen, mutta tylsää, ettei mitkään omat kuviot etene vaan liittyy aina Aaron kanssa vatvomiseen. Selvästi nämä nyt ensimmäisiä kohtauksia Dahliasta syksyltä kun Inkeri saanut väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skippaan jokaisen kommentin, joka on tullut joltakin HAHMOLTA, eli ei jää montaa viestiä luettavaksi 😒Mene sinne uuteen ketjuun, jossa te määräilijät, riitelijät, syrjijät ja muut ilkeät ihmiset saatte puhua rauhassa!
Täällä on vain yksi hörhö pelaamassa. Tämä on keskusteluketju, etkö ymmärrä lukemaasi?
Todista että vain on yksi. Taidat olla aika sekaisin kun tuollaisia olettelet ja kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset mene sinne uuteen ketjuun hörhöilemään turhia juonikuvioita kiusaaja?
Roolipeli yksin olisi tylsää. Ja jos haluaisi ärsyttää vain muita, niin uudessa ketjussa olisi roolipeliä.
Toimistofantasiat, ah, ne on fantasioiden aatelia!