Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58302)
Jutta Korhonen
Siellä ei kyllä juuri naisten oikeudet paina.
Aina kun spekuloijat yrittää tehdä sopua, niin ne laittaa viestiinsä kuitenkin jonkun meitä haukkuvan lauseen, yrittäen saada viimeisen sanan.
Saga Korkiakoski
Vieläkö se Noel harrastaa sitä masturbaatiota ja haureellista toimintaa yhtiön tiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Vieläkö se Noel harrastaa sitä masturbaatiota ja haureellista toimintaa yhtiön tiloissa?
Daniela Honkanen
Hänellä on siihen oikeus! Lopettakaa Noelin kiusaaminen heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Daniela Honkanen
Saga Korkiakoski
Nyt sinä tyttönen kuuntelet minua! Noel on saattanut tämän yhtiön kohti perikatoon ja sinä vielä kehtaat puolustella häntä! Tässä on moni muukin osakkeenomistaja ollut tuohtuneena kun yhtiön kurssi on laskenut pääomistajan vaihtumisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Daniela Honkanen
Saga Korkiakoski
Nyt sinä tyttönen kuuntelet minua! Noel on saattanut tämän yhtiön kohti perikatoon ja sinä vielä kehtaat puolustella häntä! Tässä on moni muukin osakkeenomistaja ollut tuohtuneena kun yhtiön kurssi on laskenut pääomistajan vaihtumisen seurauksena.
Daniela Honkanen
Kai mä nyt uskon enemmän mun omaa miestä kuin sua! Sä vaan olet katkera kun pidit Mustavaaroista enemmän. He eivät kyllä olleet mitään hyväntahtoista porukkaa.
Roolipelaaja
Mun ketjulta putos just pohja. Ja arvaa, arvaa mikä mua lohduttaa tällä hetkellä eniten? Se ettei mun tarvi enää panna tollasta vanhaa katkeraa spekuloijaa!
Kartanoa ei näy eikä kuulu. Minkäs sille voi kun suurin osa on ihan kikseissään ulkolavasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Daniela Honkanen
Saga Korkiakoski
Daniela Honkanen
Kai mä nyt uskon enemmän mun omaa miestä kuin sua! Sä vaan olet katkera kun pidit Mustavaaroista enemmän. He eivät kyllä olleet mitään hyväntahtoista porukkaa.
Saga Korkiakoski
Noel tässä on kaikista vähiten hyväntahtoinen! Hän ajoi sinun serkkusi yli ja sai kiristettyä osakkeet Camillan mieheltä.
Eva on aliarvostettu hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Eva on aliarvostettu hahmo.
Tamara
Syystäkin! Se lunttu käyttää niin halpoja Cubuksen ja Kiinatrikoon vaatteita että ne repeää kun vähän kiskasee.
Dahlia Mustavaara
Mikä ihmeen New Yorker tuossa on? Minulle tulee jo paha olo tuosta halvan lumpun katkusta! Viekää minut heti pois täältä, aivan kamala keskus!
Mirja Mäkimaa
Varokaa, vanerisairaala kaatuu!
Kikkis
Eikö sitä reikää käytävällä ole vieläkään korjattu? Siinä on suora näkymä meidän potilashuoneeseen!
Maarit Salin
Mitä? Mikä ihmeen pihlajakatu tämä on? Tää ovi vie johonkin hemmetin korjaamoon! En mä nyt niin humalassa ole tietääkseni et näkisin harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mitä? Mikä ihmeen pihlajakatu tämä on? Tää ovi vie johonkin hemmetin korjaamoon! En mä nyt niin humalassa ole tietääkseni et näkisin harhoja.
Dahlia Mustavaara
Sanopa muuta mikä totaalinen farssi on leikkiä tässä jotain vakavasti otettavaa hienostorouvaa tekokuitukivien edessä!
Laila Kajander
Faija! Kato meille lahjat vaikka Verkkokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
L u n T tu!!!
Mervi Tuomi
Sellainen se Salla on, hah!
Dahlia Mustavaara
Huonoista juonenkäänteistä hekumoitsijoita se mokoma toinen ketju täynnä!