Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Uskon edelleen siihen, että Karin kampaa on lainannut Hani korjaamolla ja samalla katkennut hius. Jonka Ulla tietämättään laittoi testiin Karin hiuksena. Sen takia testi näytti ihan muuta eikä mitään kolmatta miestä koskaan ole ollutkaan. Tietenkin tähän varmasti tulee myöhemmin kohtauksia, joissa joku tai jotkut miespuolisista hahmoista käyttäytyy oudosti kuullessaan testistä ja yritetään ohjailla katsojia luulemaan muuta. Jos Sallalla on ollut kolmas mies niin vaikuttaa vähän siltä ettei itsekään tiennyt ja siksi oli tosi yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuoden kesäuusinnoissa nähdään mm. Elinan paluu uudella näyttelijällä, Pihlajakadun traaginen helikopteriturma, Mikin ja Susun tulo sarjaan sekä koronapandemian vaikutukset sarjan tuotannossa. Ehkä kohta olisi jo aika aloittaa kesäuusinnat vaikka vuodesta 2010-2011. Noista jaksoista on sentään aikaa jo yli 10 vuotta. Toki vielä parempi olisi että aloitettaisiin uusinnat ihan alusta alkaen, mutta niin ei taida koskaan käydä.
Luulisi että uusinnat pystyisi aloittamaan jostain vähintään 2007 vuodesta lähtien kun silloin jaksot julkaistiin muistaakseni ekaa kertaa Katsomossa tai MTV3 nettitv:ssä mikä oli siihen aikaan. Varmasti on jotain muutoksia sopimuksissa tapahtunut siihen aikaan. Ensimmäinen spin-off tuli jo seuraavana vuonna.
Woke-Nella on osa woke-trioa kahden muun vangin kanssa. Kova trio uhriutumaan maailman pahuuden keskellä vaikka toki itse eiävt virheitä koskaan tee.
On siihen yleensä joku syy miksi joku juoksee vieraissa. Nella pelasi itse pelejään Kristianin ja Henrikin kanssa jne jne.
Se PA Lauri Roskaluokkanen tuhosi minun limusiinini!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "kaipaus" nimisessä jaksossa vietetään todellisuudessa muistohetki Jasminille. Kuvattu maaliskuussa.
Surullista, mutta mielenkiintoista nähdä miten todellisuus on yhdistetty fiktioon kun Ainon hahmo kuitenkin on mukana.
Jos sellainen tulisi niin olen ajatellut lähinnä niin, että Sampo ja Panu. Ehkä jotain muita jostain syystä muistelisi Ainon kanssa tapahtuneita hauskoja asioita takaumien kautta ja vara-Ainoa ei jaksossa nähtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Woke-Nella on osa woke-trioa kahden muun vangin kanssa. Kova trio uhriutumaan maailman pahuuden keskellä vaikka toki itse eiävt virheitä koskaan tee.
On siihen yleensä joku syy miksi joku juoksee vieraissa. Nella pelasi itse pelejään Kristianin ja Henrikin kanssa jne jne.
Sano yksikin hahmo joka on sarjassa moraalisesti aina toiminut oikein? Kyllä, sellaista ei ole. Mitä tulee pettämiseen joo yleensä kertoo suhteen laadusta, mutta se ei siltikään oikeuta pettämään. Saati sitten kumppanisi äidin kanssa. Sitä paitsi Nella tarjosi Krisulle mahdollisuutta lähteä mutta Krisu lupasi odottaa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Se PA Lauri Roskaluokkanen tuhosi minun limusiinini!!
Se tuhosi mun kuulon!! Mietipä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian tai Inkerin ranskankielen osaamista voisi hyödyntää. Jos puhuisi aina muiden seurassa Pupulle vain Ranskaa niin että kukaan ei ymmärrä :D
Ois hyvä mutta toisi lisätöitä ja kustannuksia. Eivät varmasti tekisi sitä pidemmän päälle.
Mitä tässä surkeassa saippuassa tehtäisi pidemmän päälle hyvin? Salkkarit mieluusti roskakoriin jos tulisi alkuperäissarjoja tilalle. Rantabaari on vasta hyvä alku. Ossikin puhui siinä muistin menetyksen jälkeen rinnebaarista missä oli töissä silloin hiihtokeskusaikoina, josta saisi talviversion Rantabaarille. Ehkä olisi Rakkavaarassa.
Mahdoton, koska sama työryhmä ei voi tehdä kahta sarjaa samaan aikaan. Sitä paitsi Rantabaari on alkanut toistamaan samaa kaavaa. Jokaisena kesänä on samaa ihmissuhdevääntöä, petosta ja joku vainoaja/tappaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano yksikin hahmo joka on sarjassa moraalisesti aina toiminut oikein? Kyllä, sellaista ei ole. Mitä tulee pettämiseen joo yleensä kertoo suhteen laadusta, mutta se ei siltikään oikeuta pettämään. Saati sitten kumppanisi äidin kanssa. Sitä paitsi Nella tarjosi Krisulle mahdollisuutta lähteä mutta Krisu lupasi odottaa.
Ja Krisu on yhtä syyllinen kuin Nellakin mitä tulee Matin tapaukseen, eli ovat sen suhteen samalla viivalla. Taitaa tämä kommentoija olla itse pettäjä ja yrittää vähätellä sen takia asiaa...
Senkin itseäks ahne paska! Jätä mut rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian tai Inkerin ranskankielen osaamista voisi hyödyntää. Jos puhuisi aina muiden seurassa Pupulle vain Ranskaa niin että kukaan ei ymmärrä :D
Ois hyvä mutta toisi lisätöitä ja kustannuksia. Eivät varmasti tekisi sitä pidemmän päälle.
Mitä tässä surkeassa saippuassa tehtäisi pidemmän päälle hyvin? Salkkarit mieluusti roskakoriin jos tulisi alkuperäissarjoja tilalle. Rantabaari on vasta hyvä alku. Ossikin puhui siinä muistin menetyksen jälkeen rinnebaarista missä oli töissä silloin hiihtokeskusaikoina, josta saisi talviversion Rantabaarille. Ehkä olisi Rakkavaarassa.
Mahdoton, koska sama työryhmä ei voi tehdä kahta sarjaa samaan aikaan. Sitä paitsi Rantabaari on alkanut toistamaan samaa kaavaa. Jokaisena kesänä on samaa ihmissuhdevääntöä, petosta ja joku vainoaja/tappaja.
Tuotannollisesti olisi varmasti mahdollista tehdä 2 sarjaa Rantabaarin lisäksi, jos Salkkarit loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän samaa kaavaa Salkkarit toistaa. Rantabaarissa on jotain parempaa, eikä ole niin väkisin tehtyä.
Mä tiiän millon homma ei skulaa ja tää Salkkareiden homma ei tosiaankaan skulaa!
Kesällä Rantabaaria, talvella Rinnebaaria. Muutoin Mustavaara-sarjaa, Salkkareita ei tarvita ollenkaan.
Tänäänkin Rabassa puhuttiin vaan että pitäs päästä yliopistoon panemaan miehiä. Hohhoijaa mikä sarja.
Samuli! Tää homma ei nyt skulaa että sä meet tolla tavalla ajelemaan ihmisten päälle!
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin Rabassa puhuttiin vaan että pitäs päästä yliopistoon panemaan miehiä. Hohhoijaa mikä sarja.
Ainakaan ei ole mitään ärsyttävää Evaa tai muita tylsiä hahmoja. Merimaisemia eikä mitään ulkolavastetta.
Tää homma ei nyt skulaa! Mun olis pitänyt olla se Satu Similä eikä Nora Rinteen!!
Salkkarit vs. Rantabaari keskustelu se aina nousee esille. Edelleen meillä kaikilla on eri mielipiteet. Turha ehkäpä vääntää kumpi on parempi. Salkkarit sisältää eri ikäryhmiä ja Rantabaari lähinnä nuoria aikuisia. Muutamia sivuhahmoja lukuun ottamatta. Suuri yleisö ei ota omakseen tuota sisarsarjaa juurikin sen yksipuolisen ikähaarukan takia. Se on tarkoituksella suunnattu nuorille aikuisille. Kaikki sitä saa katsoa, mutta miespuolisia katsojia rajaa jonkin verran. Niitäkin varmasti on silti ihan yhtä paljon jaksojen parissa.