Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Pihlajakadun spermanlännähdyskisat. Kuka laukeaa pisimmälle?
Woke-Nellan piipitys oli avausjakson rasittavinta antia. Oma moka kun päätyy rikoksen jäljiltä vankilaan ja minkäs sille voi jos kuuma mutsi vaan on kuumempi? Ihmeellistä uhriutumista.
Hekotutti myös kun komeat pettämismeriitit omaavat Lasse ja Miki isottelivat turpaanvetopuheillaan. Lassesta huokuu kaksinaismoralismi oikein kattoon asti. Tuo hahmo pitäisi saada jonkin kunnon skandaalin keskelle, niin etteivät muut Pihliksen asukkaat enää haluaisi edes vilkaista päin.
Joo, en tarvii terapiaa nyt
Ei, en tarvitse Nellan anteeksiantoo
Joo, en tarvii ripitystä nyt
Ei mua tarvitse moralisoida
Kerää vaan ne raivon rippeet
Tai mene aivan keskenäs joogaan
Tiedän mitä mä kaipaan, että mä rauhoitun
Oon joo mennyt täysin sekasin
Jo varmaan korkea libido vaivaa
Mut turhaan mua sä ootat takaisin ennen Krisun panoa
Syö vaan ite ne lääkkeet
Tai mene aivan keskenäs jumppaan
Tiedän mitä mä kaipaan, että mä rauhoitun
Kiihottuisko maailman miehet ilman mua, jos otteen annan hetkeks herpaantua?
Se ois vaan asia jota ei tapahtua saa
Mä haluun vaan panna
Haluun vaan huutaa
Haluun, että nauttia kerrankin voin
Mä haluun vaan panna
Panna vaikka Joonatanii
Noelin toimisto ihana ois
Mä haluun ihan helvetin pitkästä aikaa unohtaa muiden tunteet
Ja ehkä sitten lopulta elämä voittaa
Muistan ehkä miks tän kaiken teen
Vierailija kirjoitti:
Woke-Nellan piipitys oli avausjakson rasittavinta antia. Oma moka kun päätyy rikoksen jäljiltä vankilaan ja minkäs sille voi jos kuuma mutsi vaan on kuumempi? Ihmeellistä uhriutumista.
Hekotutti myös kun komeat pettämismeriitit omaavat Lasse ja Miki isottelivat turpaanvetopuheillaan. Lassesta huokuu kaksinaismoralismi oikein kattoon asti. Tuo hahmo pitäisi saada jonkin kunnon skandaalin keskelle, niin etteivät muut Pihliksen asukkaat enää haluaisi edes vilkaista päin.
Krisu on itsekin rikollinen. Jos ei osaa hillitä itseään niin oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Susu ja Miki olivat eronneet silloin kun Mikillä oli salasuhde Marikan kanssa. Taisivat Susu ja Miki olla eronneet jo silloin kun Joanna ja Miki päätyivät Moosen vessaan muhinoimaan. Sen sijaan Susu se taisi pettää Mikiä Akin kanssa. Lasse se tosin on pettäny ainakin Paulaa Paulan siskon kanssa, josta syntyi Jiri ja Jutta petti Ismoa Lassen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susu ja Miki olivat eronneet silloin kun Mikillä oli salasuhde Marikan kanssa. Taisivat Susu ja Miki olla eronneet jo silloin kun Joanna ja Miki päätyivät Moosen vessaan muhinoimaan. Sen sijaan Susu se taisi pettää Mikiä Akin kanssa. Lasse se tosin on pettäny ainakin Paulaa Paulan siskon kanssa, josta syntyi Jiri ja Jutta petti Ismoa Lassen kanssa.
Lasse myönsi että on itsekin ollut pettäjä että petetty. Mutta kyllä oman tyttären poikaystävän kanssa vehtailu on pahin näistä.
Syksyn avausviikolla nauroin kyllä ihan täysiä kohtauksessa, jossa Evasta yritettiin tehdä uhria näyttämällä liian pitkään Evaa vaeltamassa jätesäkin kanssa rapussa ja surumielisen musiikin vain soidessa. Evalle ei kyllä riittänyt yhtään sympatiaa. Hirveä pikkutytön tai jonkun teiniprinsessan mekkokin oli Evalla vielä päällä, ei todellakaan mikään noin neljäkymppisen naisen vaate tuollainen ole. Joltain BikBokin tai Cubuksen vaatteelta tuo mekko näytti.
Tuo "kaipaus" nimisessä jaksossa vietetään todellisuudessa muistohetki Jasminille. Kuvattu maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus kun noiden Kallen ja Sampon replikointi on pateettista ja ennenkaikkea imelää.
Mistä Kari tietää, että Sampo on homo? Eihän se ole nähnyt Kallea ja Sampoa sillain yhdessä että homman luonne olisi tullut selväksi. Olen odottanut Karin reaktiota ja se oli vain vaisu kommentti "hinaajasta". Näkyy aikakausi, homoista ei uskalleta enää kirjoittaa värikkäämmin edes Kari Taalasmaan suuhun. Gunnarkin lässytti Sampon biseksuaalisuudesta. Eihän Gunnar myöskään pitäisi olla asiasta tietoinen. Sampo ole mikään bi kuin ehta homo. Sampolla ole ollut Cindyn jälkeen mitää naisten kanssa, vain miesten.
Mitään kolmatta miestä ei ole.
Aaron olisi aika palata Kallen ullakkoasuntoon. Kohta Sampo tuodaan Laiteloille. Eikös Hanin 6kk ala olemaan täynnä.
Ärsyttää kun tietää, että ritari Joonatan tarjoaa turvaa ja ymmärrystä Evalle. Kohta Joonatan ja Eva "lähentyvät" ja voi vain arvata, kuka "lähentyy" Karia kohtaan.
Mites Sabrina ja muut naiset? Sampo ei silti ole bi vaikka itsekin sanonut? Violan lesbous taas oli outoa Benkun ja Severin jälkeen. En usko että puhtaasti lesbo olisi niin innoissaan poikien kanssa harrastamaan seksiäkin.
Viola ja Miran lesbous ilmeisesti keksittiin lennosta. Piti saada homomiesten lisäksi myös lesbopari ja nimenomaan nuoria, koska Kalle on jo keski-ikäinen, mutta ei haluttu lanseerata uusia hahmoja joten joidenkin hahmojen piti ruveta lasboiksi. Ikääntyneitä homoja ja lesboja sarjassa ei ole vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä erikoinen :D
Laittaako Dahlia hiuksia tai meikkaako paljonkin itse vai kuka se hiusmuotoilija tai Tyrnävän kampaaja on?
No mutta, minne on kadonnut Jutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin oli, mikä ihmeen woke-Nella? Ei kai se ole mitään uhriutumista jos loukkaantuu siitä että poikaystävä ja oma äiti ovat paneskelleet keskenään. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin oli, mikä ihmeen woke-Nella? Ei kai se ole mitään uhriutumista jos loukkaantuu siitä että poikaystävä ja oma äiti ovat paneskelleet keskenään. 😄
Ilmeisesti Nellan olisi pitänyt vaan kylmän viileästi todeta että "Ei voi mitään, äiti on niin kuuma nainen" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Nellan olisi pitänyt vaan kylmän viileästi todeta että "Ei voi mitään, äiti on niin kuuma nainen" :D
Nellan syytä kun poikaystävä panee anoppia! 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuo "kaipaus" nimisessä jaksossa vietetään todellisuudessa muistohetki Jasminille. Kuvattu maaliskuussa.
Surullista, mutta mielenkiintoista nähdä miten todellisuus on yhdistetty fiktioon kun Ainon hahmo kuitenkin on mukana.
Aaro on tehnyt Delismosta törkyisek paikan! 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ikävä Roomeota
Roomeo teke paluun ja menee Mooseen töihin
Tuu esiin ennen kun teet mitään arvioita musta.