Uusi käytäntö elokuvateattereihin on työn alla.
Täysi kielto omille eväille ja laukut/taskut tarkistetaan ennen saliin menoa. Omat eväät voi jättää myös kassalle niin välttyy siltä tarkastukselta ja omat eväät saa takaisin elokuvan loputtua. Paikanpäältä saa eväät elokuvaa varten.
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
onneksi on netflix
Jonka tarjonnasta 99% on paskaa, mutta nykynuorille paskakin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Leffateattereita kivaa hyvin nykyään yksi sana: ahneus.
Eivät ymmärrä sitä, että jos leffassa käymisen kulttuuri 'unohtuu' niin samalla koko bisnes häviää.
Useimmilla on kotona pelit ja vehkeet millä katsella elokuvia kotona. Enkä tarkoita nyt hifistelyä, vaan sitä että esim. perhe voi omasta telkkarista suoratoisto- tmv. palvelun kautta vuokrata leffan, ja luoda sen 'kokemuksen' kotona.
Lapsille jää ns. muistijälki leffaillasta (kotona) mitä aikanaan siortävät omille lapsilleen, sen leffateatterissa käymisen sijasta (joka unohtuu kokonaan).Jos ajatellaan leffateatterin perustarjottavaa limua&popcornia pahvikupeista, niin niiden kustannukset eivät ole isot. Jos olisivat fiksuja, tekisivät sitä katetta ennemmin määrällä ei kalliilla hinnalla. Esim. 5e popcorni+limu setistä on ihan ok hinta --> suurin osa ostaisi.
En tiedä mitä jossain finnkinossa popparit maksaa mutta siellä teatterissa missä minä käyn katsomassa leffoja popparit saa alle vitosella. Limua ei ole kuin pulloissa ja ne kalliimpia kuin kaupassa mutta ei sitä ole pakko ostaa kun saa ottaa mukaan sen kaupasta ostetun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama sallitaanko eväät tai ei, mutta kun olisi jotakin katsottavaa. Eihän elokuvateattereissa ole vuosiin enää näytetty elokuvia aikuisille ihmisille. Supersankarielokuvia ja muita lastenelokuvia, mutta missä on laadukkaat aikuisten elokuvat?
On ollut paljonkin.
Onhan tuokin teatteri tai hyvä keino maksimoida voittoja kun myy ihan täsmälleen samaa tuotetta usean kertaisella hinnalla. Tajuaisivatpa itse se että on itse tuhomassa elokuvateatteri kulttuuria kun väkisin siirtää ihmisiä suoratpistopalvelujen pariin kun kuvittelee että sen ylihintaisen lipun lisäksi maksaa vielä järkyttävän kalliita teatteri eväitä
Entä sellaisissa elokuvateattereissa, joissa ei myydä mitään syötävää? Tarkistetaanko niissäkin, onko asiakkaalla salmiakkipussi taskussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvi enää siis lasten kanssa lähteä.
Onko siellä siis poliisi tarkistamassa laukut, koska ilman lupaa ei minkään muun ammattikunnan edustaja saa laukkua tutkia?
Toki voivat ehkä kieltää sisäänpääsyn, jos kieltäytyy tarkistuksesta. Mutta onneksi nyt oma karkkipussi menee vaikka paidan alla.Kyllä on elämä pienestä kiinni kun pitää salakuljettaa oikein paidan alla. 🤣🤣🤣
Aika kalliiksi tulee kun ostat Finnkinosta leffaherkut koko perheelle.
Mulle sopii ostaa herkut heiltä jos hinnat ovat kohtuullliset. Mutta nykyisillä hinnoilla ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuokin teatteri tai hyvä keino maksimoida voittoja kun myy ihan täsmälleen samaa tuotetta usean kertaisella hinnalla. Tajuaisivatpa itse se että on itse tuhomassa elokuvateatteri kulttuuria kun väkisin siirtää ihmisiä suoratpistopalvelujen pariin kun kuvittelee että sen ylihintaisen lipun lisäksi maksaa vielä järkyttävän kalliita teatteri eväitä
Finnkinon hinnat on kyllä naurettavia. Vantaalaisena käy Bio Grandissa katsomassa lasten kanssa leffat. Yksi lippu maksaa 10€.
Olen ajatellut, että kun Peter von Bagh pystyi istumaan elokuvateatterissa syömättä mitään, niin kyllä minäkin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä siis poliisi tarkistamassa laukut, koska ilman lupaa ei minkään muun ammattikunnan edustaja saa laukkua tutkia?
Toki voivat ehkä kieltää sisäänpääsyn, jos kieltäytyy tarkistuksesta. Mutta onneksi nyt oma karkkipussi menee vaikka paidan alla.Kyllä on elämä pienestä kiinni kun pitää salakuljettaa oikein paidan alla. 🤣🤣🤣
Lipun hinta on niin korkea, että kyllä lapsiperheen leffakäynnille tulee hintaa. Sinua, joka pilkkaat toisia, haluan muistuttaa siitä, että tässä maassa on monia, joilla on pienet tulot. Itse olen eläkkeellä, tarkoitan työeläkkeellä pitkän työhistorian jälkeen. Kun viimeksi kävin elokuvissa, lipun ostaminen todella kirpaisi. Ja minun tarvitsi maksaa vain yhden hengen lippu.
Selvä. Laitan yhden patukan tissi- ja toisen persvakoon.
En osta Finnkinon hävyttömän hintaisia herkkuherkkuja.
Mitähän tästä namipussin ja limun salakuljetuksesta seuraa rangaistukseksi 😂?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun naurat, mutta pieni ilo ne herkut on köyhälle. Liput saatu lahjana/töistä/kulttuuriedulla, mutta leffateatterin herkkuihin ei ole varaa.
On se yhtä helevttiä kun köyhät tunkevat joka paikkaan. Pysyisivät siellä omissa kopperoissaan ja antaisivat kunnon ihmisten olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan et pääse katsomaan elokuvaa ollenkaan tai ainakin joudut luopumaan herkuistasi ja henkilökunta syö ja juo ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnkinon hinnat on kyllä naurettavia. Vantaalaisena käy Bio Grandissa katsomassa lasten kanssa leffat. Yksi lippu maksaa 10€.
Haha joo ei tule lasten kanssa käytyä paljoa leffassa. Ei huvita maksaa jotain 60€ ryhmä haun katsomisesta.
Huomattavasti asiakasystävällisempää tuo että lasten elokuvat on myös aikuisille halvempia, eihän ne niitä halua mennä katsomaan.
Eipä tarvi eväitä elokuviin.
Sensijaan ovat keksineet tavan laskuttaa kalliimmasta paikoista, johon on mahdollisuus viedä aulasta ostettuja syötäviä. Ei kiinnosta.
Hieno homma, tulispa kännykkäkielto myös. Kaikkien puhelimet tiskille vaan. Sillähän voi katsoa elokuvia kesken näytöksen ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan et pääse katsomaan elokuvaa ollenkaan tai ainakin joudut luopumaan herkuistasi ja henkilökunta syö ja juo ne.
Hyvä että saavat ruokaa. Onko finnkinon työtekijöiden palkka päässyt vielä kymmeneen euroon asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun naurat, mutta pieni ilo ne herkut on köyhälle. Liput saatu lahjana/töistä/kulttuuriedulla, mutta leffateatterin herkkuihin ei ole varaa.
On se yhtä helevttiä kun köyhät tunkevat joka paikkaan. Pysyisivät siellä omissa kopperoissaan ja antaisivat kunnon ihmisten olla rauhassa.
Iik. vihapuhetta.
Biografernas tid är förbi. I ungdomens dagar visade de filmer som man inte såg annanstans.
Idag har biografsalongerna inte längre någon tävlingsfördel. Hemma har man bättre bild och mycket bättre ljud. Utbudet är i praktiken det samma.
Senast som man var på bio gick man ut mitt i då ljudet var typ "dra i spakarna så att de baxnar". Filmen var inte heller speciellt bra, så varför pina sig frivilligt till slutet? Hemma finns inte dessa problem.
För ungdomar, där filmen är sekundär, kan bion ännu ha en roll.
Onhan se nytkin jo kielto omille eväille. Eipä ole paljon estänyt viemästä omia eväitä laukuissa.
Laukut voidaan vilkaista, mutta eipä jotain kopelointeja, että onko limupullo vaatteissa.