Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi käytäntö elokuvateattereihin on työn alla.

Vierailija
01.01.2023 |

Täysi kielto omille eväille ja laukut/taskut tarkistetaan ennen saliin menoa. Omat eväät voi jättää myös kassalle niin välttyy siltä tarkastukselta ja omat eväät saa takaisin elokuvan loputtua. Paikanpäältä saa eväät elokuvaa varten.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko omia karkkejako ei saa nykyään vielä leffaan? En ole käynyt moneen vuoteen, joten en tiedä.

Vierailija
42/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leffateatteri ketju?

Lähde?

Mä oon elokuvateattereiden suurkuluttaja, mutta taidanpa sitten lopettaa niissä käymisen, jos aletaan yksityisyyttä loukkaamaan.

Mulla on paikasta paikkaan reppu mukana ja sisältö on aina sen mukainen mitä oon tehnyt päivän aikana. Fillari on ajoneuvoni niin tämä on paikasta paikkaan ajoittamista minulta ja sen takia mulla on reppu mukana.

Ahdistaa, jos multa aina tarkistetaan reppuni sisältö, sillä sisältö paljastaa yksityisasioitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa tulee niin nopeasti suoratoistopalveluihin ettei elokuvateattereille ole enää tilausta. Kuva-ja äänenlaatu ehkä parempi muttei ole enää sitä fiilistä kun istut isossa leffasalissa kolmen muun ihmisen kanssa. Ennen leffasalissa ihmiset repesivät spontaanisti nauruun kun joku hauska kahtaus mutta nyt pitäisi yksin siellä hekottaa 🥱

Vierailija
44/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hankkineet samanlaiset skannerit kuin lentokentällä!

Vierailija
45/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menitte provoon.

Ja yllättävän moni näköjään käy leffassa vain syömisen takia.

Luuletko olevasi uniikki lumihiutak´le ja ainoa joka huomaa provosoinnin. Oletko koskaan leikkinyt ajatuksella, että olisit oikeassa?

Vierailija
46/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin viime vuoden aikana on uutisoitu että uudet elokuvat saattavat julkaisun jälkeen mennä muutamassa kuukaudessa elokuvayhtiön omaan suoratoistopalveluun. jos katselee monipuolisesti erilaisia elokuvia, niin voi mennä iso määrä rahaa suoratoistopalveluihin ja elokuvien korkeisiin vuokriin.

Vierailija
47/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffateattereita kivaa hyvin nykyään yksi sana: ahneus.

Eivät ymmärrä sitä, että jos leffassa käymisen kulttuuri 'unohtuu' niin samalla koko bisnes häviää.

Useimmilla on kotona pelit ja vehkeet millä katsella elokuvia kotona. Enkä tarkoita nyt hifistelyä, vaan sitä että esim. perhe voi omasta telkkarista suoratoisto- tmv. palvelun kautta vuokrata leffan, ja luoda sen 'kokemuksen' kotona.

Lapsille jää ns. muistijälki leffaillasta (kotona) mitä aikanaan siortävät omille lapsilleen, sen leffateatterissa käymisen sijasta (joka unohtuu kokonaan).

Jos ajatellaan leffateatterin perustarjottavaa limua&popcornia pahvikupeista, niin niiden kustannukset eivät ole isot. Jos olisivat fiksuja, tekisivät sitä katetta ennemmin määrällä ei kalliilla hinnalla. Esim. 5e popcorni+limu setistä on ihan ok hinta --> suurin osa ostaisi.

Vierailija
48/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset käy enää elokuvissa samaan tapaan kuin ennen. Salit on lähes tyhjillään. Nytkin on kielto omille eväille ja se varmaan hillitsee jonkin verran. Jos vielä alkavat laukkuja ratsaamaan ja takavarikoimaan niin se kyllä ärsyttää asiakkaita ja katoaa viimeisetkin. 

Olen ollut ulkomailla elokuvissa missä tuntematon vierustoveri kaivo oikein kunnon eväät esiin, oli perunat ja pihvit  yms. 

Vierailija
49/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset käy enää elokuvissa samaan tapaan kuin ennen. Salit on lähes tyhjillään. Nytkin on kielto omille eväille ja se varmaan hillitsee jonkin verran. Jos vielä alkavat laukkuja ratsaamaan ja takavarikoimaan niin se kyllä ärsyttää asiakkaita ja katoaa viimeisetkin. 

Olen ollut ulkomailla elokuvissa missä tuntematon vierustoveri kaivo oikein kunnon eväät esiin, oli perunat ja pihvit  yms. 

Vetäisi sellaisen taiteltavan irtopöydän eteensä, siihen valkoinen pöytäliina, posliinilautanen ja pihvit yms! :) Voisi tehdä ihan provona Finnkinolle!

Vierailija
50/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mafia touhua kun oikein SALAKULJETETAAN genitaalialueella karkkia!!

Vierailija
51/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein jengiläisten touhua kun salakuljetetaan alkkareissa karkkia. Ootte te hurjia!!

Vierailija
52/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä leffassa pitää ylipäätään mussuttaa yhtään mitään? Ok, diabeetikot voisivat saada syödä, mutta muut syövät ennen tai jälkeen leffan.

Vierailija
53/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkien salakuljetus = köyhien perinne.

Vierailija
54/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkien salakuljetus = köyhien perinne.

Pienempi paha, kuin vetää verorahoja omaan taskuun.

Vierailija
55/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muutenkaan käy elokuvateattereissa? Viimeiseen 5 vuoteen ei ole montaa hyvää elokuvaa tehty. Katsokaa vaikka mitä tällä hetkellä pyörii teattereissa niin 9/10 pelkkää kuraa!

Vierailija
56/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet kiinalaiset omistaa Finnkinon. Turun ja Raision finnkinoihin tullut aasialaisia työntekijöitä kiinalaisia varmaan

Vierailija
57/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinon omat karkit on pahoja

Vierailija
58/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä teatterissa näin aiottaan tehdä? Minä käyn usein tuossa meidän paikallisessa leffateatterissa ja siellä saa syödä omia eväitä.

Vierailija
59/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateattereissa on äänentoisto yleensä liian lujalla, en myöskään haluaisi katsella sitä mainosmaratonia ennen elokuvan alkua.

Vierailija
60/184 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muutenkaan käy elokuvateattereissa? Viimeiseen 5 vuoteen ei ole montaa hyvää elokuvaa tehty. Katsokaa vaikka mitä tällä hetkellä pyörii teattereissa niin 9/10 pelkkää kuraa!

Mä oon huomannut, että Biorexissä on kuukauden timanttipäivät, jolloin tulee laatuelokuvia tavallista alempaan hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän