Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
141/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/

Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.

Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.

Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)

Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.

Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?

Olen yllättynyt. En todellakaan seurustelisi naisen kanssa, joka avoimesti myöntää menevänsä tietoisesti ja helposti sänkyyn epäkurantiksi arvioimiensa miesten kanssa.

Vierailija
142/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.

Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.

Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)

Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.

Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?

Vakka kantensa löytää. Mutta minulle et kelpaa.

En toivokaan kelpaavani. Seksi on nautinnollisempaa seksuaalisesti vapautuneen miehen kanssa, jolla on itseluottamus kunnossa eikä tarvetta rajoittaa kumppanin seksuaalisuutta.

Kun löydän kumppanin jonka kanssa voin toteuttaa seksuaalisuuttani täysipainoisesti, on helppo pysyä pitkässäkin suhteessa uskollisena. Juuri siksi keskustelen aiheesta hyvissä ajoin.

Jaa, ei ole tullut koskaan mieleenkään että suhteessa ollessa pitäisi päästä pettämään. Taidatkin olla seksuaalisesti melkoisen vapaamielinen kun vieraissa käynti on sinulle suhteessakin optiona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvä tapa tutustua toiseen perinpohjin.

Vierailija
144/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varoisin sellaista miestä, luultavasti sillä on mikro tai toimimaton.

Ei tämä tarkoita että kenen tahansa kanssa pitäisi harrastaa seksiä, vaan sellaisen kanssa josta tosissaan on kiinnostunut. Silloin se seksi tulee itsestään ja luontevasti.

Näin. Jos seksin ajatuskin tökkää, mies on ihan väärä.

Mä olen tavannut kaksi pihtaajaukkoa: toisella ei seissyt ja toinen oli kaapissa ja haki kulissinaista.

Siitä opin, että ellei seksi kiinnosta miestä, ei se tule kiinnostamaan myöhemminkään. Mikä ei toki tarkoita että pitäisi seksiä kaikkien kanssa harrastaa, ei pidä.

Kun se toinen on oikea, ei tarvitse odottaa eikä ajatus ahdista yhtään, vaan peitto heiluu vielä vuosikymmenen päästäkin. Been there, done that.

Miten voi olla pihtaaja, jos ei seiso? Et taida tuntea miehiä yhtään.

No siten, että yrittää salata impotenssinsa sillä että muka haluaa tutustua ensin jne. Tai homoutensa.

Ja impoja miehiä ei kannatakaan tuntea, ihan oma ongelmansa miksei seiso, lopputulos on sama.

Vierailija
145/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N34. kirjoitti:

Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.

Itse olen saanut sen käsityksen että naisille kaikkein tärkeintä parisuhteessa on seksi ja että ilman hyvää seksiä parisuhde ei voi toimia.

Aika harvalle ihmiselle seksi on se kaikkein tärkein asia. Ennemminkin se on niinpäin, että jos on hyvä parisuhde, seksiä on turvallista opetella niin, että se lopulta toimii erittäin hyvin. Tärkeintä parisuhteessa on rakkaus, luottamus ja kumppanuus. Hyvä seksi kehittyy erinomaiseksi sellaisessa.

Vierailija
146/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.

Tinderis täl hetkel myös profiili ja 0 matchia.

T: 14v työttömänä ollut 36v ikisinkku mies

Kuulostat fiksulta ihmiseltä, mutta työttömyys määrittelee ihmistä.

Tiedän, mutta en ole onnistunut saamaan työpaikkaa, vaikka olen lähettänyt tuhansia hakemuksia. Merkonomin tutkinto löytyy enkä ole päässyt edes kassaksi enkä hyllyttäjäksi.

Miten olet jäänyt tuohon tilanteeseen 14 vuodeksi vaikka Suomessa saa ilmaiseksi opiskella toisen (ja vaikka kolmannenkin) tutkinnon? 

Olen kysynyt työkkäristä useamman kerran tuosta että saisinko opiskella toisen tutkinnon työmarkkinatuella, vastaus on aina ollut jyrkkä EI. Työkkäri on edelleen sitä mieltä että työllistyn mun 3v vanhalla merkonomin tutkinnolla. Ja opintolainoja en ole ottamassa, piste! Ja mun 14v työttömyyden aikana olen kierrellyt CV kursseja, viimeisin lopetettiin mun kohdalla kesken koska se todettiin tehottomaksi. Olen myös ollut kokoonpanossa 4v ajan (2v6kk kuntouttavassa masennuksen vuoksi & 2x 8kk palkkatuella). Hain myös oppisopimuksella lastenohjaajaksi mutta en ole onnistunut löytämään paikkaa missä työn voisi suorittaa, olen kysynyt kymmenistä päiväkodeista mutta mihinkään ei pystytä ottamaan. 14v aikana olen myös ollut 4 eri koulutuksessa, varastoalalta mut potkittiin pois ajokortittomana, kone ja metallialalta paniikki kohtausten vuoksi, vartija-alalta potkittiin pois liian heikon yleiskunnon vuoksi, ja ict-alalta migreenien vuoksi. Eli olen yrittänyt parantaa elämääni mutta mikään ei vaan onnistu.

No, itse otin opintolainan jotta pystyin opiskelemaan tutkinnon. Alallani on ollut hyvin heikko työllisyystilanne ja olen kiikkunut köyhyysrajalla valmistumisesta asti. Opintolainaa on vielä hieman yli tuhat euroa maksettavana. Ne maksut eivät ole kylläkään koskaan talouttani kaataneet. Maksuerä on muutaman kympin kuussa kun maksuaika on säädetty mahdollisimman pitkäksi.

Jos minun pitäisi valita, elänkö tuossa sinun kuvaamassasi tilanteessa vai otanko opintolainan ja opiskelen paremmin työllistävän tutkinnon, niin valinta olisi helppo. Minun olisi tosi vaikeaa elää sellaisen miehen kumppanina, joka valitsee toisin ja jää ikuisesti muhimaan noin hankalaan tilanteeseen. Se vaikuttaisi kielteisesti omaankin elämänlaatuuni.

t. Sama

Vierailija
147/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te haette suhteelta, jos teitä ei vastapuoli seksuaalisesti viehätä?

Mitä hittoa?!

Ettäkö jos haluaa tutustua rauhassa ensin, ennen kuin päästää ketään ventovierasta kaikkein intiimeimpään kontaktiin, niin se tarkoittaa seksuaalisen viehätyksen puutetta??

Oletko sinä täysin viettiesi vietävissä, etkä pysty säätelemään kiimaasi? Onko impulssikontrollin puutetta muutenkin?

Vierailija
148/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä tarkoita että kenen tahansa kanssa pitäisi harrastaa seksiä, vaan sellaisen kanssa josta tosissaan on kiinnostunut. Silloin se seksi tulee itsestään ja luontevasti.

Mä olen tavannut kaksi pihtaajaukkoa: toisella ei seissyt ja toinen oli kaapissa ja haki kulissinaista.

Siitä opin, että ellei seksi kiinnosta miestä, ei se tule kiinnostamaan myöhemminkään. Mikä ei toki tarkoita että pitäisi seksiä kaikkien kanssa harrastaa, ei pidä.

Kun se toinen on oikea, ei tarvitse odottaa eikä ajatus ahdista yhtään, vaan peitto heiluu vielä vuosikymmenen päästäkin. Been there, done that.

No siten, että yrittää salata impotenssinsa sillä että muka haluaa tutustua ensin jne. Tai homoutensa.

Ja impoja miehiä ei kannatakaan tuntea, ihan oma ongelmansa miksei seiso, lopputulos on sama.

Oletko ikinä harrastanut minkäänlaista läheisyyttä ihmisen kanssa ilman seksiä? Voin naisena sanoa, että kyllä sen impotenssin huomaisi vaikka housuja ei riiduttaisi. Tai sen, ettei toista kiinnosta. Miehillä kun tämä näkyy suht selvästi.

Vierailija
149/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kirjoitti:

Tutustuminen aloitetaan pillusta.

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?

Suoraan asiaan, vai?

Katkaravuista puhuvilla naisilla on todistetusti väljä alapää.

Pillusta puhuvilla miehillä on ainakin tyhjä yläpää.

Usein eivät muutenkaan tajua miten naisten kanssa ollaan. Suuret puheet ja luulot.

Todistetusti.

Naiset etsivät AINA omaa tasoaan laadukkaampia miehiä ja niin olet selvästi tehnyt sinäkin.

Ja miehetkö haluaa aina mahd. ruman naisen, tai moniongelmaisen? KAIKKI haluaa mahd. hyvän kumppanin, sinä incel et vaan tajua tuotakaan.

Vierailija
150/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34. kirjoitti:

Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.

Ei sellainenkaan ole mukavaa kun ensin oot tutustunu pitkään ja liibalaaba,sitten tulee se seksi(joka onkin sitten ihan paskaa,ukko/akka niin passiivinen tai muuten ihan onneton alastomana tekemään mitään) jatkaako joku muka sellaisen jälkeen tutustumista?

Vierailija
151/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tutustunut, ei enää halua seksiä.

Vierailija
152/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä harrastanut minkäänlaista läheisyyttä ihmisen kanssa ilman seksiä? Voin naisena sanoa, että kyllä sen impotenssin huomaisi vaikka housuja ei riiduttaisi. Tai sen, ettei toista kiinnosta. Miehillä kun tämä näkyy suht selvästi.

Ei teiniajan jälkeen ole kiinnostanut hinkata vartaloita vastakkain vaatteet päällä.

Vierailija
153/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt heti laittaisi kusirakoon.

T Hukka

Vierailija
154/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa?!

Ettäkö jos haluaa tutustua rauhassa ensin, ennen kuin päästää ketään ventovierasta kaikkein intiimeimpään kontaktiin, niin se tarkoittaa seksuaalisen viehätyksen puutetta??

Oletko sinä täysin viettiesi vietävissä, etkä pysty säätelemään kiimaasi? Onko impulssikontrollin puutetta muutenkin?

Miehenä on hankala ymmärtää, miksi nämä naiset harrastavat kevytkenkäistä seksiä _muiden_ kanssa, mutta parisuhteeseen haetaan sellaista, jonka kanssa seksiä ei harrasteta. Tässä ei ole minusta mitään järkeä. 

Vierailija
155/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt. En todellakaan seurustelisi naisen kanssa, joka avoimesti myöntää menevänsä tietoisesti ja helposti sänkyyn epäkurantiksi arvioimiensa miesten kanssa.

"Epäkurantti" on sinun oma tulkintasi. Itse en sellaisiksi arvioimiani miehiä lähde edes tapaamaan.

Juttelen jokaisen kanssa jonkin aikaa ennen kuin kiinnostaa lähteä treffeille, joten useimmiten tapaamani miehet ovat fiksuja, kunnollisia, empaattisia, mukavaa seuraa jne. Yhteensopivuutta parisuhdetta ajatellen ei silti välttämättä löydy, mutta seksuaalista yhteensopivuutta voi olla riittävästi.

Vierailija
156/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.

Tinderis täl hetkel myös profiili ja 0 matchia.

T: 14v työttömänä ollut 36v ikisinkku mies

Kuulostat fiksulta ihmiseltä, mutta työttömyys määrittelee ihmistä.

Tiedän, mutta en ole onnistunut saamaan työpaikkaa, vaikka olen lähettänyt tuhansia hakemuksia. Merkonomin tutkinto löytyy enkä ole päässyt edes kassaksi enkä hyllyttäjäksi.

Miten olet jäänyt tuohon tilanteeseen 14 vuodeksi vaikka Suomessa saa ilmaiseksi opiskella toisen (ja vaikka kolmannenkin) tutkinnon? 

Olen kysynyt työkkäristä useamman kerran tuosta että saisinko opiskella toisen tutkinnon työmarkkinatuella, vastaus on aina ollut jyrkkä EI. Työkkäri on edelleen sitä mieltä että työllistyn mun 3v vanhalla merkonomin tutkinnolla. Ja opintolainoja en ole ottamassa, piste! Ja mun 14v työttömyyden aikana olen kierrellyt CV kursseja, viimeisin lopetettiin mun kohdalla kesken koska se todettiin tehottomaksi. Olen myös ollut kokoonpanossa 4v ajan (2v6kk kuntouttavassa masennuksen vuoksi & 2x 8kk palkkatuella). Hain myös oppisopimuksella lastenohjaajaksi mutta en ole onnistunut löytämään paikkaa missä työn voisi suorittaa, olen kysynyt kymmenistä päiväkodeista mutta mihinkään ei pystytä ottamaan. 14v aikana olen myös ollut 4 eri koulutuksessa, varastoalalta mut potkittiin pois ajokortittomana, kone ja metallialalta paniikki kohtausten vuoksi, vartija-alalta potkittiin pois liian heikon yleiskunnon vuoksi, ja ict-alalta migreenien vuoksi. Eli olen yrittänyt parantaa elämääni mutta mikään ei vaan onnistu.

Itse vaihdoin alaa kun työt loppuivat aikuisopintotuen avulla ja onnistuin. Uudella alalla on pulaa työvoimasta ja palkkakin nousi. Koulutus kesti 2v ja olin siitäkin vuoden palkkatyössä. Nyt tämä aikuiskoulutustuella alanvaihtokin halutaan estää. Tässä on näkyvissä asenne ettei amis saisi vaikuttaa elämäänsä mitenkään. Koko ajan on kavennettu kansalaisten valinnanvapautta ja puhumisen siitä kuinka Suomessa voi kouluttautua mihin vain voisi jo vähitellen lopettaa.

Mitä merkonomin tutkintoon tulee se voitaisiin vihdoin lakkauttaa. Sillä ei tee yhtään mitään. Miksi kouluttaa nuoria umpikujaan tuon paskatutkinnon kanssa vain jotta kauppakoulujen opettajat saisivat pitää suojatyöpaikkansa.

Vierailija
157/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa?!

Miehenä on hankala ymmärtää, miksi nämä naiset harrastavat kevytkenkäistä seksiä _muiden_ kanssa, mutta parisuhteeseen haetaan sellaista, jonka kanssa seksiä ei harrasteta. Tässä ei ole minusta mitään järkeä. 

Oletko jotenkin erityisen hidasjärkinen mies? Ei mun miehilläni ole ollut mitään vaikeuksia ymmärtää, etten harrasta irtoseksiä lainkaan ja että haluan tutustua ensin. -eri

Vierailija
158/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa löytää. Mutta minulle et kelpaa.

En toivokaan kelpaavani. Seksi on nautinnollisempaa seksuaalisesti vapautuneen miehen kanssa, jolla on itseluottamus kunnossa eikä tarvetta rajoittaa kumppanin seksuaalisuutta.

Kun löydän kumppanin jonka kanssa voin toteuttaa seksuaalisuuttani täysipainoisesti, on helppo pysyä pitkässäkin suhteessa uskollisena. Juuri siksi keskustelen aiheesta hyvissä ajoin.

Jaa, ei ole tullut koskaan mieleenkään että suhteessa ollessa pitäisi päästä pettämään. Taidatkin olla seksuaalisesti melkoisen vapaamielinen kun vieraissa käynti on sinulle suhteessakin optiona.

Vieraissa käyminen ei ole optio, mutta olen kerran ollut suhteessa jossa elin puutteessa, siitä huolimatta että harrastimme seksiä säännöllisesti. Tilanteen jatkuttua useampia vuosia aloin haaveilla seksistä muiden kanssa. Kun emme saaneet tilannetta ajankaan kanssa korjattua, lopetin suhteen.

Koska minulla on tapana sitoutua vahvasti ja tehdä kaikkeni suhteen eteen, pysyvästi toimimattomasta suhteesta ulos pääsemiseen menee käytännössä yli viisi vuotta aikaa. Tästä syystä en mielelläni joudu samaan tilanteeseen enää toista kertaa.

Vierailija
159/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Epäkurantti" on sinun oma tulkintasi. Itse en sellaisiksi arvioimiani miehiä lähde edes tapaamaan.

Juttelen jokaisen kanssa jonkin aikaa ennen kuin kiinnostaa lähteä treffeille, joten useimmiten tapaamani miehet ovat fiksuja, kunnollisia, empaattisia, mukavaa seuraa jne. Yhteensopivuutta parisuhdetta ajatellen ei silti välttämättä löydy, mutta seksuaalista yhteensopivuutta voi olla riittävästi.

Kuinka kaukana tulkintani on totuudesta, kun itsekin sanoit, etteivät kyseiset miehet ole pääsemässä jatkoon, eivätkä ole aidosti yhteensopivia. 

Meidän näkemys on fundamentaalisti eri, koska itse kelpuutan sänkyyn vain sellaisia, joista olen aidosti kiinnostunut. Häpeällisen huono strategia miehelle, mutta tähän voin vaikuttaa yhtä paljon kuin ihminen muutenkaan seksuaalisuuteensa.

Vierailija
160/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa?!

Oletko jotenkin erityisen hidasjärkinen mies? Ei mun miehilläni ole ollut mitään vaikeuksia ymmärtää, etten harrasta irtoseksiä lainkaan ja että haluan tutustua ensin. -eri

Lue ketjua, olet vähemmistössä.