Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
101/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kirjoitti:

Tutustuminen aloitetaan pillusta.

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?

Suoraan asiaan, vai?

Katkaravuista puhuvilla naisilla on todistetusti väljä alapää.

Pillusta puhuvilla miehillä on ainakin tyhjä yläpää.

Usein eivät muutenkaan tajua miten naisten kanssa ollaan. Suuret puheet ja luulot.

Todistetusti.

Vierailija
102/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.

Mulle naisena seksuaalinen halu ei syty ulkokuoresta. Sen herättää luottamus, yhteenkuuluvuuden tunne, turva, ilo, onni, rakkaus...nämä ei asiat ei käy ilmi HETI, jolloin seksiä ei voi olla heti. Se tulee kuvioihin vasta sen jälkeen kun tunnen miehen paremmin. Mun täytyy olla varma, että mies on parisuhdeainesta.

Mä olen ollut nyt 6 vuotta parisuhteessa ja meillä on ollut seksiä joka päivä, usein jopa kolmesti. (pois lukien tietenkin päivät jolloin ei olla oltu yhdessä, mutta silloin yritetään löytää aikaa puhelinseksille) Vaikka siis tutustuttiin parin kuukauden ajan ennen ekaa kertaa, niin silti haluja on.

Joku toinen nainen kykenee seksiin toisilla ehdoilla ja se hänelle suotakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kävisi.

Mutta käytännössä naiset odottavat seksiä kolmen, neljän tapaamisen jälkeen. Jos mies antaa odottaa pidempään, niin pitävät sitä outona, ja mielenkiinto hiipuu.

Vierailija
104/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kirjoitti:

Tutustuminen aloitetaan pillusta.

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?

Suoraan asiaan, vai?

Katkaravuista puhuvilla naisilla on todistetusti väljä alapää.

Pillusta puhuvilla miehillä on ainakin tyhjä yläpää.

Usein eivät muutenkaan tajua miten naisten kanssa ollaan. Suuret puheet ja luulot.

Todistetusti.

Naiset etsivät AINA omaa tasoaan laadukkaampia miehiä ja niin olet selvästi tehnyt sinäkin.

Vierailija
105/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se johtuu, mutta jo kauan sitten naisilta on kadonnut ymmärrys siihen, että jos tarjoaa itsensä heti kättelyssä pallientyhjennysalustaksi, niin usein miehen kiinnostus loppuukin siihen. Tietysti jos pimpsa on ihan ok, niin mies voi aikansa käydä tyydyttämässä himonsa naiseen, kunnes löytää parempaa vaimoainesta.

Naisten pitäisi ymmärtää mikä ero on seksillä ja rakastelulla.

Vierailija
106/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastetaan silloin kun molemmat haluavat tai sitten kyseessä on rikos.

Miksi niin tärkeää asiaa kuin seksi pitäisi siirtää? Siinähän juuri parhaiten tutustuu. Ja olen siis nainen.

Vierailija
107/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kans tätä aikaa. Heti vaan sänkyyn vaikka ei tunne toista juuri yhtään. Itse ainakin haluan tutustua kunnolla ja luoda hyvän luottamuksellisen suhteen, ennenkuin haluan mitään fyysistä kontaktia. Nykyään ei ole mitään väliä enää millään. Ei ihme, että joka toisella on seksitauti ym. ällöttävää. Itse olen seksuaalinen ihminen, mutta en silti mikään jakorasia joka antaa heti kun mies pyytää.

Vieläkö ihan oikeasti joku ajattelee, että mies pyytää ja nainen antaa?!? Ja jos antaa helposti niin on jakorasia?  Suomessa, jonka pitäisi olla voimaantuneiden, itsenäisten ja vahvojen naisten kehto?

Vierailija
108/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisit kuukauden ravintoloissa, kävisit kahviloissa, oopperassa yms ja kaikki miehen rahoilla etkä antaisi edes kerran pillua.

Vierailija
109/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä...jos joku mies kiinnostaa hän kiinnostaa myös fyysisesti. Seurustellaan ja pannaan. Seksi on osa suhdetta ja hyvä seksi on osa hyvää suhdetta. Toki jos seksi tuntuu hankalalta sitä välttelee ja jos oikein vaikealta , ei ehkä halua potentiaalisten miesten tietävän että olet palveltava lahna?

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Itse teen rikosilmoituksen jos minuun sellainen tartutetaan.

Ihminen, jolla on genitaaliherpes tietää kyllä, että tartuttaa sen uuteen kumppaniin.

Luin juuri, että suurin osa genitaaliherpeksen kantajista olisi oireettomia ja eivät olisi tiedostaneet tartuntaansa.

Se voi puhjeta vaikka raskaana ollessa. Synnyttäessä kätilö teippaa sitten herpes rakkulat ettei lapsi saa tartuntaa.

Vierailija
110/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauteen????   Kyllä tänä Tinderaikana kyse on enemmän tunneista kuin kuukausista. Jos olen viikonloppuna käymässä Hesassa, kyllä seksiin pitää päästä 6h sisällä siitä kun profiili esillä  N43

Vierailija
111/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä ja kysyin naiselta mitä hänestä kuuluu hyvään suhteeseen. Nainen mainitsi listan ja yksi kohta oli seksi. Tuntui likaiselta. Naisten pitää muistaa ettei kukaan mies oikeasti halua naista joka puhuu kuin katu tyttö. Mies ei kiihotu kun nainen puhuu tuhmia vaan tulee ole pitäisikö naisen yöpöydälle jättää pari seteliä aamulla.

Vierailija
112/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varoisin sellaista miestä, luultavasti sillä on mikro tai toimimaton.

Ei tämä tarkoita että kenen tahansa kanssa pitäisi harrastaa seksiä, vaan sellaisen kanssa josta tosissaan on kiinnostunut. Silloin se seksi tulee itsestään ja luontevasti.

Näin. Jos seksin ajatuskin tökkää, mies on ihan väärä.

Mä olen tavannut kaksi pihtaajaukkoa: toisella ei seissyt ja toinen oli kaapissa ja haki kulissinaista.

Siitä opin, että ellei seksi kiinnosta miestä, ei se tule kiinnostamaan myöhemminkään. Mikä ei toki tarkoita että pitäisi seksiä kaikkien kanssa harrastaa, ei pidä.

Kun se toinen on oikea, ei tarvitse odottaa eikä ajatus ahdista yhtään, vaan peitto heiluu vielä vuosikymmenen päästäkin. Been there, done that.

Miten voi olla pihtaaja, jos ei seiso? Et taida tuntea miehiä yhtään.

Vierailija
113/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuohon suostuu lähes kuka tahansa mies, joka on olennaisesti naista heikkotasoisempi. Tietää ettei koskaan tulisi mahdollisuutta yhtä kauniiseen ja muutenkin hyvään naiseen, joten on valmis odottamaan vaikka kuinka kauan.

En usko että yksikään mies odottaa, jos tietää että voisi heti löytää vähintään yhtä hyvän mutta helpommin seksiin ryhtyvän naisen.

Vierailija
114/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran treffeillä ja kysyin naiselta mitä hänestä kuuluu hyvään suhteeseen. Nainen mainitsi listan ja yksi kohta oli seksi. Tuntui likaiselta. Naisten pitää muistaa ettei kukaan mies oikeasti halua naista joka puhuu kuin katu tyttö. Mies ei kiihotu kun nainen puhuu tuhmia vaan tulee ole pitäisikö naisen yöpöydälle jättää pari seteliä aamulla.

Siis, että jos nainen lausuu sanan seksi, hän on katutyttö? Taidat elää 1800-luvulla.

Vierailija
115/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, että jos nainen lausuu sanan seksi, hän on katutyttö? Taidat elää 1800-luvulla.

Neitsyys on naisen kallein aarre. Olen kristitty mutta en voi olla ihailematta muslimiehiä. Kun kaupungilla näen nämä hyvin kasvatetun vaimonsa joka peittää hiuksensa huivilla vierailta miehiltä ja kuuliaisesti perässä kulkevien hyvin käyttäytyvien lasten kanssa.

Suomalainen mies jos seurusteluvaiheessa. Tulee ensimmäistä kertaa naisen asunnolla käydessään. Vilkaisseeksi kun nainen on vessassa tämän yöpöydän laatikkoon. Niin löydät sieltä jo avatun kondomipaketin. 💃🚲🌰🤧 Ei todella vaimoainesta.

Vierailija
116/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/

Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.

Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.

Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)

Vierailija
117/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka etsii 'vakavaa parisuhdetta' vain seksin kiilto silmissä tutustumatta toiseen kunnolla, selittävät miksi tämä maa on täynnä rikkinäisiä perheitä ja yh ihmisiä.

Vierailija
118/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/

Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.

Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.

Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)

Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.

Vierailija
119/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.

Tinderis täl hetkel myös profiili ja 0 matchia.

T: 14v työttömänä ollut 36v ikisinkku mies

Vierailija
120/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.

Tinderis täl hetkel myös profiili ja 0 matchia.

T: 14v työttömänä ollut 36v ikisinkku mies

Kuulostat fiksulta ihmiseltä, mutta työttömyys määrittelee ihmistä.