onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?
Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.
Kommentit (682)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.
Tinderis täl hetkel myös profiili ja 0 matchia.
T: 14v työttömänä ollut 36v ikisinkku mies
Kuulostat fiksulta ihmiseltä, mutta työttömyys määrittelee ihmistä.
Tiedän, mutta en ole onnistunut saamaan työpaikkaa, vaikka olen lähettänyt tuhansia hakemuksia. Merkonomin tutkinto löytyy enkä ole päässyt edes kassaksi enkä hyllyttäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aika moni mies ei halua se ksiä ollenkaan.
Missä tällaisia miehiä on?
Menisivät kuin kuumille kiville. Mutta harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan tutustua naiseen kunnolla ja oppia tuntemaan hänne mielenkiinnon kohteet ja mistä hän pitään. Tykkään jutella tarpeeksi kauan ja luoda luottamuksen naisen ja mun välille. Mutta en ole naista löytänyt vielä kuka musta tykkäisi. Nettideitti sivustot on kaikki kierretty läpi, mutta mitään en ole löytänyt. Tinderissä 0 matchia, Badoossa 0 matchia, OkCubid, Happy Pancake, S24 Treffit sama lopputulos. Ketään ei kiinnosta mun naamavärkki. Mistä mä pidän? Tykkään sisustamisesta, rustiikkisuudesta, vanhoista rakennuksista, museoista, koirista ja muista eläimistä, luonnosta, lenkkeilystä, sähköskootterilla ajamisesta, metallimusiikista, islannista, viulusta, sellosta, pianosta, ukkosesta, kesästä, syvällisistä keskusteluista, halailemisesta, rauhallisuudesta, hiljaisuudesta. Arvostan ihmisen sisäistä kauneutta.
Vaikutat muuten mukavalta, mutta noin pitkä työttömyys pelottaisi ainakin minua.
Näin hiljattain OKCupidissa kiinnostavan miehen profiilin, josta olisin muuten tykännyt mutta mies oli laittanut siihen että ei ole töissä eikä aio töitä hakeakaan.
Olen itse ollut lukioikäisenä kesätöissä joka kesä, ja sen jälkeen joko opiskelijana, palkkatöissä tai yrittäjänä aina tilanteen mukaan. En oikein voi suhtautua vakavasti ihmiseen, jonka mielestä on ok vain elää muiden ihmisten verovaroilla loputtomiin. Sosiaaliturvajärjestelmä on mielestäni todella hyvä ja tärkeä, mutta sen tarkoitus on auttaa ihmisiä selviytymään väliaikaisista kriiseistä. Pysyvästi työttömänä olevat ihmiset käyttävät sitä mielestäni väärin.
t. Hieman sinua vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.
Mistä olet keksinyt tällaisen säännön? On tosi harvinaista, että nainen haluaisi HETI kun on tavannut miehen. Ja asia erikseen on vielä demiseksuaalit, joilla voi kestää esim kuukausia, mutta sitten roihuaa. Ja monilla jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, mutta en ole onnistunut saamaan työpaikkaa, vaikka olen lähettänyt tuhansia hakemuksia. Merkonomin tutkinto löytyy enkä ole päässyt edes kassaksi enkä hyllyttäjäksi.
Miten olet jäänyt tuohon tilanteeseen 14 vuodeksi vaikka Suomessa saa ilmaiseksi opiskella toisen (ja vaikka kolmannenkin) tutkinnon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/
Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.
Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.
Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)
Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.
Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?
Vakka kantensa löytää. Mutta minulle et kelpaa.
Haluan myös tutustua naiseen kunnolla ennen seksiä, mutta en kaipaa naiselta kuin seksiä.
N34. kirjoitti:
Aika harvassa. Usein se aikainen seksi pilaa orastavan suhteen, mutta ei ne ymmärrä sitä.
Itse olen saanut sen käsityksen että naisille kaikkein tärkeintä parisuhteessa on seksi ja että ilman hyvää seksiä parisuhde ei voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuluttaisin kuukauden ja tämän jälkeen vielä mahdollista ettei seksiä herukaan?
Miksi minä tai kukaan muukaan nainen kuluttaisi aikaansa kaltaistesi miesten kanssa? Teillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin kikulinne. Sen homman hoitaa patterilla toimivat vehkeet paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan myös tutustua naiseen kunnolla ennen seksiä, mutta en kaipaa naiselta kuin seksiä.
Heippa
Me naiset kaivataan muutakin. Jos sulla ei ole muuta antaa, niin et kelpaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Michael Monroe on kertonut, ettei koskaan puuhaillut mitään bändäreiden kanssa. Seksi on hänelle merkityksellinen asia. Hyvä Mike!
= minua eivät nuoret/alaikäiset tytöt kiinnosta seksuaalisessa mielessä, mutta kun sen ilmaisen näin, niin alan kuulostaa melkein herrasmieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuluttaisin kuukauden ja tämän jälkeen vielä mahdollista ettei seksiä herukaan?
Miksi minä tai kukaan muukaan nainen kuluttaisi aikaansa kaltaistesi miesten kanssa? Teillä ei ole mitään muuta annettavaa kuin kikulinne. Sen homman hoitaa patterilla toimivat vehkeet paremmin.
Ottiko tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet jäänyt tuohon tilanteeseen 14 vuodeksi vaikka Suomessa saa ilmaiseksi opiskella toisen (ja vaikka kolmannenkin) tutkinnon?
Olen kysynyt työkkäristä useamman kerran tuosta että saisinko opiskella toisen tutkinnon työmarkkinatuella, vastaus on aina ollut jyrkkä EI. Työkkäri on edelleen sitä mieltä että työllistyn mun 3v vanhalla merkonomin tutkinnolla. Ja opintolainoja en ole ottamassa, piste! Ja mun 14v työttömyyden aikana olen kierrellyt CV kursseja, viimeisin lopetettiin mun kohdalla kesken koska se todettiin tehottomaksi. Olen myös ollut kokoonpanossa 4v ajan (2v6kk kuntouttavassa masennuksen vuoksi & 2x 8kk palkkatuella). Hain myös oppisopimuksella lastenohjaajaksi mutta en ole onnistunut löytämään paikkaa missä työn voisi suorittaa, olen kysynyt kymmenistä päiväkodeista mutta mihinkään ei pystytä ottamaan. 14v aikana olen myös ollut 4 eri koulutuksessa, varastoalalta mut potkittiin pois ajokortittomana, kone ja metallialalta paniikki kohtausten vuoksi, vartija-alalta potkittiin pois liian heikon yleiskunnon vuoksi, ja ict-alalta migreenien vuoksi. Eli olen yrittänyt parantaa elämääni mutta mikään ei vaan onnistu.
Minusta on hyvä, jos mies sanoo heti, että pitää panna- säästää minun aikaa, niin en tuhlaa aikaani ko mieheen.
Ihmeellisiä vanhanaikaisia asenteita täällä: miehiä himottaa ja naiset pihtaa.. nainen menee pilalle jos antaa miehelle liian helposti. Lisäksi ihmettelen miksi sitä seksiä pitää odottaa joku määrätty aika ennen kuin sitä voi harrastaa uuden ihmisen kanssa? Jos tekee mieli ekalla tapaamisella, niin miksi sitä pitäisi odottaa? Seksi on vain seksiä, miksi siitä pitää tehdä niin iso numero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/
Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.
Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.
Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)
Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.
Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?
Vakka kantensa löytää. Mutta minulle et kelpaa.
En toivokaan kelpaavani. Seksi on nautinnollisempaa seksuaalisesti vapautuneen miehen kanssa, jolla on itseluottamus kunnossa eikä tarvetta rajoittaa kumppanin seksuaalisuutta.
Kun löydän kumppanin jonka kanssa voin toteuttaa seksuaalisuuttani täysipainoisesti, on helppo pysyä pitkässäkin suhteessa uskollisena. Juuri siksi keskustelen aiheesta hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat muuten mukavalta, mutta noin pitkä työttömyys pelottaisi ainakin minua.
Näin hiljattain OKCupidissa kiinnostavan miehen profiilin, josta olisin muuten tykännyt mutta mies oli laittanut siihen että ei ole töissä eikä aio töitä hakeakaan.
Olen itse ollut lukioikäisenä kesätöissä joka kesä, ja sen jälkeen joko opiskelijana, palkkatöissä tai yrittäjänä aina tilanteen mukaan. En oikein voi suhtautua vakavasti ihmiseen, jonka mielestä on ok vain elää muiden ihmisten verovaroilla loputtomiin. Sosiaaliturvajärjestelmä on mielestäni todella hyvä ja tärkeä, mutta sen tarkoitus on auttaa ihmisiä selviytymään väliaikaisista kriiseistä. Pysyvästi työttömänä olevat ihmiset käyttävät sitä mielestäni väärin.
t. Hieman sinua vanhempi nainen
Olet oikeassa. Toinen juttu on se, että se elämähän junnaa paikallaan. Naiset saattaa tykätä siitä, että mies on ennakoitavissa eli stabiilisti työtön, mutta siinä ne hyvät puolet olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa
Me naiset kaivataan muutakin. Jos sulla ei ole muuta antaa, niin et kelpaa parisuhteeseen.
Tiedän. Jaksan kuitenkin esittää jonkin aikaa muuta kuin olen. Alkuhuumassa ei tarvitse edes paljoa esittää, kun kokoajan on pelkkää panemista. Siis sitten kun on päästy seksiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Lähde hyvä mies kuoluun tai jos älli ei riitä pidemmälle opiskeluun töihin minne vain. Olin vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä mutta olin nuorempi. Mulle ensimmäisen oikean kokoaikatyön hankki työkkärin virkailija joka etsi projektissa työntekijöitä firmoille. No olin hyvä työntekijä ja sen jälkeen sain töitä omilla eväillä.
Jollet muualle pääse niin kysele vaikka laitohuoltajien rekrykoulutuksista. Olen nähnyt tossa hommassa miehiäkin. Ei siivoaminen mullekaan nyt ensimmäinen vaihtoehto ole ja kävisi ylpeyden päälle aluksi. Mutta tossa hommassa saa täydet tunnit ja jos teet vuorotyötä niin lisiä. On 2500-2000€ enemmän kuussa kuin työkkärin korvaus. Voin vielä lisätä että olen tehnyt tolla palkalla likaisempaa ja paljon raskaampaa tehdastyötä.