Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
81/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kirjoitti:

Tutustuminen aloitetaan pillusta.

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Muuten, kätteletkö ensin naista vai kätteletkö heti sitä pillua?

Suoraan asiaan, vai?

Katkaravuista puhuvilla naisilla on todistetusti väljä alapää.

Vierailija
82/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehova, lestadiolainen tai joku muu hihhuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta enkä seksiä miehen kanssa, joka on käynyt seksibileissä.

En halua parisuhdetta enkä seksiä naisen kanssa, joka on käynyt seksibileissä. Tai joka on ylipäätänsä olennaisesti vähemmän siveä kuin minä...

Minä ja mieheni odotimme molemmat seksiä avioliittoon asti. Ja en olisi ikinä ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka käyttää sanaa siveä. Yök. Tulee mieleen Usan ääriliikkeet, joissa isät tanssivat tyttäriensä kanssa kun nämä lupaavat olla siveitä.

Odotit seksiä avioliittoon ja pelkkä sana "siveä" on yök?

Olen harrastanut seksiä kohtuullisen paljon ja kohtuullisen monen naisen kanssa. Moni pitää minua promiskuiteettisena ja saatan sitä olla ollutkin. On minulla kumminkin oma siveyden tasoni, josta pidän kiinni. Mikä sana tai termi sitten olisi parempi kun puhutaan seksuaalisen pidättäväisyyden tasosta?

-sama

Vierailija
84/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisihan se joskus kyllä naisellekin viisasta kaivaa ensiksi miehen housuista näkyville se katkarapu ja sanoa sitten, että kiitos tutustumisesta ja näkemiin.

Suoraan asiaan, vai?

Ja nykypäivän termejä käyttäen "loose pussy energy"

Vierailija
85/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta enkä seksiä naisen kanssa, joka on käynyt seksibileissä. Tai joka on ylipäätänsä olennaisesti vähemmän siveä kuin minä...

Minä ja mieheni odotimme molemmat seksiä avioliittoon asti. Ja en olisi ikinä ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka käyttää sanaa siveä. Yök. Tulee mieleen Usan ääriliikkeet, joissa isät tanssivat tyttäriensä kanssa kun nämä lupaavat olla siveitä.

Olen harrastanut seksiä kohtuullisen paljon ja kohtuullisen monen naisen kanssa. Moni pitää minua promiskuiteettisena ja saatan sitä olla ollutkin. On minulla kumminkin oma siveyden tasoni, josta pidän kiinni. Mikä sana tai termi sitten olisi parempi kun puhutaan seksuaalisen pidättäväisyyden tasosta?

-sama

Olen asunut Usassa, ja siellä on käytössä termi modest. Siinä on jotain tosi paljon naista alentavaa, että vaaditaan naiselta tietynlaista pukeutumista, että miehelle ei tule houkutuksia. Tuon siveyden ymmärrän samanhenkiseksi sanaksi. Nainen on jollain lailla vastuussa miesten haluista, ja mies saa haluta, mutta naisen pitää vastustaa.

Minulle minun seksuaalimoraalini on minun henkilökohtainen valintani. Pukeudun, miten haluan, ja teen mitä haluan, kenen kanssa haluan. Moraalini ei ole olemassa miestäni varten, vaan minun itseni takia. Sama on mieheni kohdalla. Hän ei odottanut sitä oikeaa ollakseen puhdas minua varten, vaan oman itsensä takia.

Minulle sana siveä sisältää tietynlaisia merkityksiä sovinistisesta kulttuurista, joita en halua itseeni yhdistettävän.

Vierailija
86/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan asiaan, vai?

Kalikka kalahti katkikseen. Miten se väljyys on todistettu, silläkö että äidilläsi on väljä? Koska muita et ole edes nähnyt, etkä siis voi mitään todistaa.

Oikein malliesimerkki miehestä, joka kannattaa kiertää kaukaa.

87/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen luonteesta ja ulkonäöstä.

Vierailija
88/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskontohöpinät voisi jättää pois, tässähän ap ja muut eivät pyytäneet vuosien odotusta. Minäkin tykkään rauhassa tutustumisesta ennen seksiä.

Vierailija
89/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä...jos joku mies kiinnostaa hän kiinnostaa myös fyysisesti. Seurustellaan ja pannaan. Seksi on osa suhdetta ja hyvä seksi on osa hyvää suhdetta. Toki jos seksi tuntuu hankalalta sitä välttelee ja jos oikein vaikealta , ei ehkä halua potentiaalisten miesten tietävän että olet palveltava lahna?

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Itse teen rikosilmoituksen jos minuun sellainen tartutetaan.

Ihminen, jolla on genitaaliherpes tietää kyllä, että tartuttaa sen uuteen kumppaniin.

Vierailija
90/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te haette suhteelta, jos teitä ei vastapuoli seksuaalisesti viehätä?

Vain hyvin harva viehättää millään lailla.

Vierailija
91/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sama

Olen asunut Usassa, ja siellä on käytössä termi modest. Siinä on jotain tosi paljon naista alentavaa, että vaaditaan naiselta tietynlaista pukeutumista, että miehelle ei tule houkutuksia. Tuon siveyden ymmärrän samanhenkiseksi sanaksi. Nainen on jollain lailla vastuussa miesten haluista, ja mies saa haluta, mutta naisen pitää vastustaa.

Minulle minun seksuaalimoraalini on minun henkilökohtainen valintani. Pukeudun, miten haluan, ja teen mitä haluan, kenen kanssa haluan. Moraalini ei ole olemassa miestäni varten, vaan minun itseni takia. Sama on mieheni kohdalla. Hän ei odottanut sitä oikeaa ollakseen puhdas minua varten, vaan oman itsensä takia.

Minulle sana siveä sisältää tietynlaisia merkityksiä sovinistisesta kulttuurista, joita en halua itseeni yhdistettävän.

Entäs miehen siveys? Minä käytän tuota sanaa ihan samalla tavalla koskien itseäni, muita miehiä sekä naisia.

M

Vierailija
92/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä...jos joku mies kiinnostaa hän kiinnostaa myös fyysisesti. Seurustellaan ja pannaan. Seksi on osa suhdetta ja hyvä seksi on osa hyvää suhdetta. Toki jos seksi tuntuu hankalalta sitä välttelee ja jos oikein vaikealta , ei ehkä halua potentiaalisten miesten tietävän että olet palveltava lahna?

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Itse teen rikosilmoituksen jos minuun sellainen tartutetaan.

Ihminen, jolla on genitaaliherpes tietää kyllä, että tartuttaa sen uuteen kumppaniin.

Luin juuri, että suurin osa genitaaliherpeksen kantajista olisi oireettomia ja eivät olisi tiedostaneet tartuntaansa.

Vierailija
93/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten teet sitten rikosilmoituksen tehtyäsi? Ei enää koskaan seksiä kenenkään muun kuin toisen herpeskantajan kanssa?

Itselläni on herpes ja se kyllä rajoittaa erittäin paljon elämää.

Vierailija
94/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten teet sitten rikosilmoituksen tehtyäsi? Ei enää koskaan seksiä kenenkään muun kuin toisen herpeskantajan kanssa?

Sinun pitää kertoa, että sinulla on genitaaliherpes, kun harrastat seksiä jonkun kanssa, muuten se luokitellaan tahallaan tartutetuksi.

Vierailija
95/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin juuri, että suurin osa genitaaliherpeksen kantajista olisi oireettomia ja eivät olisi tiedostaneet tartuntaansa.

Seli seli

Vierailija
96/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli seli

Mitäköhän tuo nyt sitten oli seli seli paitsi sille joka haluaa syyn olla ikuisessa selibaatissa?

Vierailija
97/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää kertoa, että sinulla on genitaaliherpes, kun harrastat seksiä jonkun kanssa, muuten se luokitellaan tahallaan tartutetuksi.

Niin tietysti. Silti en mielelläni harrasta seksiä jos oikein kovasti tykkään jostain naisesta ettei hänelle vaan tulisi tartuntaa, eli en ui pikkareihinsa lainkaan vaikka olisi tilaisuus ollutkin. Herrasmiehen maineenhan sillä olen tietty saanut...

Vierailija
98/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tapasin mieheni 4 vuotta sitten. Sanoi, ettei harrasta heti seksiä, koska arvostaa itseään niin paljon ettei halua olla seksileluna jollekin, vaan haluaa tutustua ihmiseen ja varmistua, että on molemminpuolista kiinnostusta. Yleensähän stereotyyppisesti ajateltuna naiset ajattelevat näin.

Vierailija
99/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tai netistä ylipäätään ei kannata odottaa kovinkaan "viisastuttavia" vastauksia.

Täälläkin vuorotellen itketään kuinka miehet haluaa hei pöksyihin ja sitten kun tuleekin mies joka haluaa tutustua kunnolla, niin sitten alkaa spekulointi kuinka se h*mo tai sillä on pienet vehkeet tai mitä tahansa, mutta joka tapauksessa siinä miehessä on jotain "vikaa", jos ei halua sänkyyn juuri samassa ajassa kuin nainen.

Vierailija
100/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä tai netistä ylipäätään ei kannata odottaa kovinkaan "viisastuttavia" vastauksia.

Täälläkin vuorotellen itketään kuinka miehet haluaa hei pöksyihin ja sitten kun tuleekin mies joka haluaa tutustua kunnolla, niin sitten alkaa spekulointi kuinka se h*mo tai sillä on pienet vehkeet tai mitä tahansa, mutta joka tapauksessa siinä miehessä on jotain "vikaa", jos ei halua sänkyyn juuri samassa ajassa kuin nainen.

onhan se viisastuttavaa ....