Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
61/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku "viisas" nainen sanoi, että jos et anna seksiä niin joku muu nainen antaa. Huh huh, olipas neuvo. Oikeastaan maailman huonoin.

Eipä ole hääppöinen mies joka ei yhtään jaksa tutustua vaan menee jonkun helpon naisen matkaan. Senkun sitten menee, eipä ole naisen arvostusta kun kuka vaan kelpaa kunnhan "antaa".

Ennen ainakin sanottiin, että sen takia ei kannata seksiin mennä, ellei itse ole siihen valmis, että mies sitten menee jonkun muu luokse. Eli antaa miehen mennä jos on mennäkseen.

Jotkut vaan sitten valittaa kun mies menee vieraisiin tai jättää; ghostaamisesta puhumattakaan.

Itse olen uskollinen ja jos saan seksitaudin niin teen miehestä rikosilmoituksen.

Vierailija
62/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuskysymys. Minulle pitää olla hyvää ja kuumaa seksiä jotta tunneyhteys löytyy ja joillakin naisilla pitää olla tunneyhteys jotta voi olla hyvää ja kuumaa seksiä.

Toimiva molempia tyydyttävä tutustumisaika varmasti löytyy, mutta 2 kuukautta tuntuu kyllä aika pitkältä. Ehkä, jos molemmat niin kiireisiä että ehditään vai kaksille treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi alussa pelkäävänsä, että ehdin kyllästyä, kun hän etenee joissakin asioissa niin hitaasti eikä ehkä heti ole valmis seksiin. Minä olin todella hyvilläni, koska olin aidosti ihastunut.

Voin kyllä kuvitella, että tuossa tilanteessa joku alkaisi vain suostutella ja maanitellen odottelisi sinne seksiin saakka, kadoten sen jälkeen sitten taivaan tuuliin. Jos siis ihastus olisi pelkästään seksuaalista. Moni mies ainakin tekee tätä, naisista en tiedä kun ei ole omakohtaista kokemusta...

Vierailija
64/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varoisin sellaista miestä, luultavasti sillä on mikro tai toimimaton.

Ei tämä tarkoita että kenen tahansa kanssa pitäisi harrastaa seksiä, vaan sellaisen kanssa josta tosissaan on kiinnostunut. Silloin se seksi tulee itsestään ja luontevasti.

Vierailija
65/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsimättömiä miehiä olen tavannut minäkin. Tunneside ennen sänkytouhuja on ihanaa ja tekee kaiken merkityksellisemmän oloiseksi. Jännitteen kasvaminen. <3

Jos alkaakin vihaamaan toista niin sitten vaikeampi päästä eroon, jos vahva tunne side.

Vierailija
66/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään aika moni mies ei halua se ksiä ollenkaan.

Missä tällaisia miehiä on? 

Okcupid ja Facebookin a-seksuaali ryhmät. Feikkitilillä voi liittyä. Alaston Suomessa on muistaakseni yks A-seksuaalien kerho.

Anteeksi, mutta naurattaa ajatus aseksuaalien alastonsuomesta. :D Kuvat edestä ja takaa, jäykästi kuin anatomian oppikirjassa. Enkä naura tässä aseksuaaleille, olen itsekin.

Vierailija
67/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku "viisas" nainen sanoi, että jos et anna seksiä niin joku muu nainen antaa. Huh huh, olipas neuvo. Oikeastaan maailman huonoin.

Eipä ole hääppöinen mies joka ei yhtään jaksa tutustua vaan menee jonkun helpon naisen matkaan. Senkun sitten menee, eipä ole naisen arvostusta kun kuka vaan kelpaa kunnhan "antaa".

Ennen ainakin sanottiin, että sen takia ei kannata seksiin mennä, ellei itse ole siihen valmis, että mies sitten menee jonkun muu luokse. Eli antaa miehen mennä jos on mennäkseen.

Jotkut vaan sitten valittaa kun mies menee vieraisiin tai jättää; ghostaamisesta puhumattakaan.

No valittaa voi siitä, että alunperin tuhlasi aikaa huonoon mieheen. Se, että huonosta miehestä pääsee eroon, on vain plussaa.

Vierailija
68/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jätti sanomatta että hän harrastaa seksiä vakkareiden kanssa tutustumisaikana. Siinäpä se APn ongelma on.

Vierailija
69/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta enkä seksiä miehen kanssa, joka on käynyt seksibileissä.

Olen heteromies (enkä impotentti, ihan vain tiedoksi), mutta en halua tutustua, tavata tai harrastaa seksiä enää naisten (enkä kenenkään muunkaan) kanssa. En vain jaksa kertakaikkiaan koko asiaa.

Vierailija
70/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei halua mua heti seksuaalisesti, ei jän halua myöhemminkään. Niinpä seksiä pitää olla heti alussa.

Ei aina tarvitse harrastaa seksiä, vaikka toinen olisi kuinka haluttava. Nainen voi siis hyvinkin olla housut märkinä, mutta pitää järjen mukana, eikä hyppää heti sänkyyn. Olisi työelämässäkin aika mahdotonta toimia, jos jokaisen haluttavan ihmisen kanssa alkaisi toimiin.

Vierailija
71/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varoisin sellaista miestä, luultavasti sillä on mikro tai toimimaton.

Ei tämä tarkoita että kenen tahansa kanssa pitäisi harrastaa seksiä, vaan sellaisen kanssa josta tosissaan on kiinnostunut. Silloin se seksi tulee itsestään ja luontevasti.

Näin. Jos seksin ajatuskin tökkää, mies on ihan väärä.

Mä olen tavannut kaksi pihtaajaukkoa: toisella ei seissyt ja toinen oli kaapissa ja haki kulissinaista.

Siitä opin, että ellei seksi kiinnosta miestä, ei se tule kiinnostamaan myöhemminkään. Mikä ei toki tarkoita että pitäisi seksiä kaikkien kanssa harrastaa, ei pidä.

Kun se toinen on oikea, ei tarvitse odottaa eikä ajatus ahdista yhtään, vaan peitto heiluu vielä vuosikymmenen päästäkin. Been there, done that.

Vierailija
72/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta enkä seksiä naisen kanssa, joka on käynyt seksibileissä. Tai joka on ylipäätänsä olennaisesti vähemmän siveä kuin minä...

Vierailija
73/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen. Olen itsekin herkkä ja romanttisuuteen taipuvainen tyyppi, joten jos me ei oltaisi tutustuttu hitaasti töiden merkeissä, varmaan oltaisiin odoteltu kauemmin. Parikymmentä vuotta myöhemmin ollaan jo kasvettu yhteen, ja seksiä on edelleen aina kun jompikumpi haluaa, ei ole tarvinnut pihtailla kummankaan.

Vierailija
74/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu koloon vaan heti, ei siinä mitään tunnesiteitä tarvita.

Vierailija
75/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta enkä seksiä naisen kanssa, joka on käynyt seksibileissä. Tai joka on ylipäätänsä olennaisesti vähemmän siveä kuin minä...

Minä ja mieheni odotimme molemmat seksiä avioliittoon asti. Ja en olisi ikinä ollut parisuhteessa miehen kanssa, joka käyttää sanaa siveä. Yök. Tulee mieleen Usan ääriliikkeet, joissa isät tanssivat tyttäriensä kanssa kun nämä lupaavat olla siveitä.

Vierailija
76/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli on mennyt niin rumaksi että vaikka olen hyväkroppainen terve nainen niin olen ollut sinkkuna omasta tahdostani pitkään. Suorastaan hirvittävät nämä kommentit herumisesta täällä. Ovatko kaikki miehet naisvihaajia?

Ei ole. Tänne palstalle ne katkerat vaan ovat eksyneet tai voihan ne viha viestit olla yhdeltä ja samalta tyypiltä.

Niin ja kun todistetusti naisvihasta 99%:sti tulee toisilta naisilta, niin on hyvin todennäköistä, että naisvihan kylväjät ovat siis naisia.

Vierailija
77/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ollut pari hyvää huomiota eli tällaisia miehiä on olemassa, mutta naiset jättävät heidät kaverivyöhykkeelle.

Ne miehet jotka tutustuvat asiallisen kiltisti saavat kuulla treffien jälkeen, että "en tuntenut kipinää/kemiaa/ihastumista" "tuliko sullekin tunne, että oltaisiin vain kavereita"

Vierailija
78/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli on mennyt niin rumaksi että vaikka olen hyväkroppainen terve nainen niin olen ollut sinkkuna omasta tahdostani pitkään. Suorastaan hirvittävät nämä kommentit herumisesta täällä. Ovatko kaikki miehet naisvihaajia?

Ei ole. Tänne palstalle ne katkerat vaan ovat eksyneet tai voihan ne viha viestit olla yhdeltä ja samalta tyypiltä.

Niin ja kun todistetusti naisvihasta 99%:sti tulee toisilta naisilta, niin on hyvin todennäköistä, että naisvihan kylväjät ovat siis naisia.

100% varmasti incel on herännyt. Turha hänen on seksikeskusteluun on sekaantua, ei tiedä mistä puhutaan.

Vierailija
79/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on ollut pari hyvää huomiota eli tällaisia miehiä on olemassa, mutta naiset jättävät heidät kaverivyöhykkeelle.

Ne miehet jotka tutustuvat asiallisen kiltisti saavat kuulla treffien jälkeen, että "en tuntenut kipinää/kemiaa/ihastumista" "tuliko sullekin tunne, että oltaisiin vain kavereita"

Mitä homoille ja impotenteille sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
80/682 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän ei ole totta. Ensinnäkin miehet ovat seurakuntakuvioissa kovaa valuuttaa, mies, eli vaimon avioliittoon asti odottava mies löytää helposti, jos on muuten hyvä ja kristitty.

Toisekseen seksuaalista kiinnostusta ja halua on helppo osoittaa ihan muuten kuin sänkyyn päätymällä. Sitä kemiaa ja läheisyyttä jopa orgasmiin asti voi helposti olla vaikka molemmilla on housut jalassa eikä sinne jalkoväliin edes hipaista.

Kaveruus on muutenkin ihan muuta. Kyllä romantiikka ilman seksiäkin eroaa kaveruudesta vahvasti. Eli jos nainen ei huomaa miehen ihastuneen oikeasti, kyse ei ole seksin puuttumisesta, vaan ihan pelkästä sosiaalisten taitojen puutteesta.