Ahdistaako sinua asua kerrostalossa?
Minä asun pakon edessä tilapäisesti kerrostalossa, ja vihaan joka hetkeä täällä. Vihaan sitä miten naapurit ovat seinien takana, ylhäällä ja alhaalla ja sitä että joudun sietämään heitä. Muutan omakotitaloon mahdollisimman pian, eli todennäköisesti tänä vuonna<33 ai jumalauta että odotan sitä päivää.
Kommentit (29)
Kysyit samaa eilen. Miksi sinä et nosta sitä ketjua?
Ei vaan ihanaa, omakotiasumisen jälkeen. Kaikki on niin helppoa ja sujuvaa.
Ahdistaisi asua yksin mummelina omakotitalossa ison puutarhan keskellä - ja naapurit jossain, jos sattuvat olemaan kotona.
Ainut mikä ärsyttää on, että ei voi rauhassa huudattaa musiikkia tai ei voi olla varma mikä on se maksimivolyymi mikä ei häiritse.
Joskus käynyt niin että naapuri tullut hakkaamaan ovea.
Jotkut ihmiset ovat hyvin epäsosiaalisia ja ahdistukseen taipuvaisia. Heille sopii hyvin omakotitalo ja mieluiten kaukana muista ihmisistä ja asutuksesta. Sitten on ihmisiä jotka nauttivat siitä että ympärillä on muitakin ihmisiä ja saa kokea kuuluvansa johonkin "yhteisöön" nimeltä kerrostalo/rivitalo. Tyhmä on se joka asuu paikassa missä kärsii henkisesti ja fyysisesti. Toki ymmärrän ettei rahaton pysty valitsemaan.
Ei. En aio enää koskaan muuttaa omakotitaloon enkä rivitaloon, en uuteen enkä vanhaan, en remontoituun enkä remontoitavaan. Been there, done that. Enkä aio enää koskaan ostaa asuntoa. Vuokralla asuminen kerrostalossa keskellä kaupunkia sopii parhaiten minulle.
Riippuu naapureista.
Osa on fiksuja, eikä metelöi ja osa taas huutaa koko päivän ja kolistelee, eikä tuota kiva ole kuunnella.
Turvallista ja huoletonta on toki.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat hyvin epäsosiaalisia ja ahdistukseen taipuvaisia. Heille sopii hyvin omakotitalo ja mieluiten kaukana muista ihmisistä ja asutuksesta. Sitten on ihmisiä jotka nauttivat siitä että ympärillä on muitakin ihmisiä ja saa kokea kuuluvansa johonkin "yhteisöön" nimeltä kerrostalo/rivitalo. Tyhmä on se joka asuu paikassa missä kärsii henkisesti ja fyysisesti. Toki ymmärrän ettei rahaton pysty valitsemaan.
No minä en ole rahaton. Rahaa on asunnossani. Kuten selkeästi sanoin, asun tässä PAKON EDESSÄ toistaiseksi. Häivyn omakotitaloon välittömästi kun sellaisen voin ostaa. Sylkäisen naapureiden oviin lähtiessäni.
ap
Ei, tässä miljoonakerrostalossa on hyvä elää.
Yleensä ei ahdista, mutta tällä hetkellä v*tuttaa kun naapurustoon muutti joku nistipari mölisemään ja paukuttamaan seiniä yötä päivää ja heitä ei näköjään saada millään häädettyä. Onneksi on kevät niin pääsen sentään pakenemaan ulos pitkiksi ajoiksi, mutta ei se yöllä lohduta kun olisi mukavaa nukkuakin.
No eipä kerrostaloon kannata villejä naisia tuoda, jotka keskiyön aikaan huutavat, että lisää, lisää, lisää ...
Omakotitalon eteen olen valmis tekemään mitä tahansa. Olen aina tiennyt, että kuulun omaan taloon. Olen valmis ja halukas tekemään kaikkeni sen eteen.
Ei ahdista. Ainut itselleni kelpaava asumismuoto, koska haluan asua suurkaupungin ytimessä (en asu Suomessa). Kun laittaa riittävästi rahaa tiskiin, saa laatua. Hyvä alue, tasokas asunto, hyvät naapurit, jotka ymmärtävät pysyä anonyymeina.
Sen sijaan ajatus kerrostaloelämästä jossain suomalaisen kusisen kaupungin lähiössä puistattaa. Tai ylipäänsä asumisesta Suomessa, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en ole rahaton. Rahaa on asunnossani. Kuten selkeästi sanoin, asun tässä PAKON EDESSÄ toistaiseksi. Häivyn omakotitaloon välittömästi kun sellaisen voin ostaa. Sylkäisen naapureiden oviin lähtiessäni.
ap
Olet säälittävä moukka.
Etkö osaa tehdä mitään muuta kuin jankuttaa tuota samaa päivästä toiseen?
Ei yhtään