Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
221/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehdottomasti olemassa sellaisia naisia, jotka ovat tutustumisen arvoisia. Tällaiset naiset ovat kauniita, karismaattisia ja kaikin puolin hyväluonteisia. Eli ulkoisesti ja sisäisesti korkeatasoisia. Tuollaisen naisen tapauksessa varmasti monikin mies jaksaa tutustua rauhassa, ja odottaa seksiä.

Koitappa AP tehdä itsestäsi tuollainen nainen, niin uskon että miesonnesi paranee sen jälkeen merkittävästi. Onnea matkaan.

Koomista kyllä, tuollaista naiselta odottavat myös miehet, jotka eivät itse ole komeita, karismaattisia ja kaikin puolin hyväluonteisia. Saahan sitä toki hakea vaikka kuuta taivaalta, eri asia saako sitä koskaan.

Kuvailemasi kaltaiset miehet jäävät siinä tapauksessa yksin, eivätkä siirrä geenejään eteenpäin. Luonnonvalinta toimii siis kuten sen kuuluukin.

Sekä miehiin että naisiin pätee mielestäni tämä sama asia: jos kukaan ei ole kiinnostunut tutustumaan sinuun, niin silloin sinä olet se ongelma, eikä ne kaikki muut ihmiset. Nosta tasoasi, niin ehkäpä joku joskus sinustakin kiinnostuu...

Vierailija
222/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kirjoitti:

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kyllä seksiä pitää olla jo ensi tapaamisella, koska mistä sitä muuten tietää, että minkälaista se on ko. naisen kanssa ja kannattaako tapailua yleensäkään jatkaa. Pelkkää ajanhukkaahan se on odotella ja sitten jos se ei olekaan hyvä, niin siirtä seuraavaan.

Olen yleensä siirtynyt suoraan seuraavaan, jos ei ensitreffeille ole koinittu.

Olen tuo aiemmin kirjoittanut nainen, joka harrastaa seksiä joskus ensimmäiselläkin tapaamisella, mutta mitä vakavampaan suhteeseen on potentiaalia, sitä pidempään haluan tutustua ensin ilman seksiä.

Mies, joka luulee voivansa heti ensitapaamisella arvioida, millaista seksi olisi sitten rakastavassa parisuhteessa syvällisen tutustumisen seurauksena, menee minulla ohi-sektorille. Näin ajatteleva ihminen näkee seksuaalisuuden niin mekanistisesti, että en halua ryhtyä läheisempiin tekemisiin.

Olen aina miettinyt, onko kaltaisiasi naisia kuinka paljon? Oletukseni on, että naisille on tyypillisempää kokea seksuaalisuus myös emotionaalisen yhteyden kautta, mutta toisaalta joskus näkee naisten kommentteja joissa puhutaan hieman samaan tyyliin miehen "koeajosta" kuin sinä tässä puhuit. Löydätkö helposti kaltaisiasi naisia ja onko seksielämäsi säilynyt antoisana myös pitkässä parisuhteessa? Uteliaisuudesta kyselen!

Minulla on miehenä aivan samanlaisia kokemuksia. Täytyy olla aika kokematon jos pystyy puhumaan koeajosta ekalla kerralla. Ensinnäkin se jännittää aina ja ei ole koskaan sellaista rentoa. Pitkässä parisuhteessa olleena voin sanoa että hänenkin kanssaan se oli ensin surkeaa säätämistä, harvemminpa taisi orgasmeja saada, mutta vuosien jälkeen sellaista että kesti pari minuuttia niin nainen sai aina, se oli jotenkin niin itsestään selvää, koskaan ei suoritettu eikä tarvinnut ajatella seksiä samalla tavalla kun sitä harrastettiin, siihen oli aina valmis heti kun kumppani ilmoitti haluistaan. Ehdottomasti pitää ensin tutustua ja aivan varmasti ne halut tulee jos mätsää.

Onpa kiva huomata, että muitakin tämän ymmärtäviä miehiä on kuin ex-kumppanini. Hän sai minut ajan myötä viritettyä niin äärimmilleen, että esileikiksi riitti pieni hipaisu, ja laukeamisesta ei ollut tulla loppua. Toivoisin että kaikki saisivat kokea vastaavaa, koska vasta sen kokeneena ymmärtää kuinka vähän merkitystä on niillä monien hyvin tärkeinä pitämillä asioilla, joihin ei voi itse vaikuttaa (esim. jo tässäkin ketjussa mainittu elimien koko).

Tämän miehen tavatessani en ollut yhtään kiinnostunut seksistä hänen kanssaan, mutta jatkoin kuitenkin tutustumista, koska hän oli persoonaltaan niin kiehtova. Muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen aloin haluta häntä, ja muutaman kuukauden seksin harrastamisen jälkeen olin taivaassa. :)

On mielenkiintoista että näissä keskusteluissa jotkut aina tuovat esiin elimen koon, ovatko he niitä jotka ensimmäisinä ovat sitä kuvaakin lähettämässä ja ajattelevat että sillä se ahaa elämys aukeaa. Minä en koskaan ole kenenkään naisen kanssa puhunut elimen koosta,enkä ole koskaan lähettänyt siitä kuvaa, vaikka olen saanut naiselta kuvia. Kaikki ovat sanoneet että on ihan normaali ja tuntuu hyvältä, vaikka ehkä jopa keskivertoa pienempi. Pelkkä fyysinen vetovoima ja ajatukset eivät takaa hyvää seksiä, pettymys voi olla erittäin kova, jos huonon tutustumisen jälkeen mieltymykset ovat päinvastaiset ja harvoin kohtaavat. Noin sataan naiseen on mahtunut vain muutama jonka kanssa on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi kirjoitti:

Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?

Täsmälleen samaa mieltä. Sen elämänkumppanin kanssa pitää myös seksin toimia. Ei siis ole mitään järkeä odotella kuukausia ja käyttää kymmeniä tunteja tutustumiseen, ja kaiken tämän vaivannäön jälkeen saada sitten selville että eihän se kumppani edes näytä hyvältä alasti, tai että hänellä onkin mikropenis, tai mitä ikinä.

Jos suhde kaatuu tuollaiseen, siinä ei mitään aitoa ihastumista koskaan ole ollutkaan. Jos olet ihastunut, näet kumppanin alastoman vartalon kauniina, oli se millainen tahansa. Vaatteet päällä vartalon näkee kyllä suuntaa-antavasti. Eikä peniksen koolla ole mitään merkitystä, se on ihana joka tapauksessa.

Tiedät jos joskus olet ollut aidosti ihastunut.

Vierailija
224/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussääntö on että seksiä saa harrastaa muiden kanssa ennen kuin alkaa harjoittamaan seksiä seurustelussa.

Vierailija
225/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miehet joiden ulkonäkö, status ja sosiaaliset taidot ovat sillä tasolla että he herättävät naisten kiinnostuksen, eivät todellakaan rupea odottelemaan kuukausia ensimmäistä seksikertaa naisen kanssa. Koko ajatushan on ihan hullu, ei nykypäivän deittikulttuuri vaan toimi noin.

Mihin tämä käsityksesi perustuu?

Jokainen mies, jonka kanssa olen halunnut edetä hitaasti, on siihen ilomielin suostunut. Melko usein näillä miehillä on niin paljon iholle pyrkijöitä, että he ovat suorastaan helpottuneita kun joku haluaa ensisijaisesti tutustua heihin ihmisenä.

Miehellä, jolla kaikki mainitsemasi asiat ovat oikeasti korkeaa tasoa, liikkuu korvien välissä poikkeuksetta muutakin kuin seksin saaminen, eikä heidän mielenkiintoaan ole mahdollista herättää seksillä. Siihen vaaditaan todella paljon enemmän.

Vierailija
226/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kannata antaa ennen hääpäivää. Kokemusta on!

Antaa????

Vierailija
227/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi kirjoitti:

Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?

Täsmälleen samaa mieltä. Sen elämänkumppanin kanssa pitää myös seksin toimia. Ei siis ole mitään järkeä odotella kuukausia ja käyttää kymmeniä tunteja tutustumiseen, ja kaiken tämän vaivannäön jälkeen saada sitten selville että eihän se kumppani edes näytä hyvältä alasti, tai että hänellä onkin mikropenis, tai mitä ikinä.

Miksi ihmeessä pitäisi mennä liiallisuuksiin, jos on tavattu vaikka viisi kertaa voi olla hyvä aika, mutta ensimmäisellä kerralla sen ainakin voi taata että on varmasti surkeaa.

Vierailija
228/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miehet joiden ulkonäkö, status ja sosiaaliset taidot ovat sillä tasolla että he herättävät naisten kiinnostuksen, eivät todellakaan rupea odottelemaan kuukausia ensimmäistä seksikertaa naisen kanssa. Koko ajatushan on ihan hullu, ei nykypäivän deittikulttuuri vaan toimi noin.

Jokainen mies, jonka kanssa olen halunnut edetä hitaasti, on siihen ilomielin suostunut. Melko usein näillä miehillä on niin paljon iholle pyrkijöitä, että he ovat suorastaan helpottuneita kun joku haluaa ensisijaisesti tutustua heihin ihmisenä.

Miehellä, jolla kaikki mainitsemasi asiat ovat oikeasti korkeaa tasoa, liikkuu korvien välissä poikkeuksetta muutakin kuin seksin saaminen, eikä heidän mielenkiintoaan ole mahdollista herättää seksillä. Siihen vaaditaan todella paljon enemmän.

AP kertoi ongelmakseen sen että miehet eivät halua käyttää aikaa tutustumiseen, vaan odottavat seksiä nopeasti. Sinulla taas ei kertomasi mukaan ole ollut koskaan tällaista ongelmaa, vaan miehet rauhassa tutustuvat sinuun painostamatta seksiin.

Herää kysymys: mikä ominaisuus sinut erottaa AP:sta? Miksi miehet eivät halua rauhassa tutustua häneen, mutta sinuun haluavat? Mikä tähän voisi olla syynä?

Vierailija
229/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ennenkään halunneet,oli vaan pakko perustaa perhe seksin takia.

Vierailija
230/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tässä viimeisen kuukauden aikana useampi nainen Tinderissä matchin jälkeen ilmoittanut että olet niin komee että voitais vaikka panna, mutta en ainakaan minä pane, jos ei suostuta tutustumaan ensin. Eikä se tarkoita etteikö kiinnostaisi, todellakin sen näköiset naiset kiinnostavat, mutta sitä lupaavaa alkua ei vain haluaisi pilata sillä että ensimmäisenä on pimppi ja munakuvat jaossa ja piilorunkataan viesteille,kunnes tavataan ja huomataan että ei, tämä ei ole sitä mitä haluan.

Vierailija
231/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tässä viimeisen kuukauden aikana useampi nainen Tinderissä matchin jälkeen ilmoittanut että olet niin komee että voitais vaikka panna, mutta en ainakaan minä pane, jos ei suostuta tutustumaan ensin. Eikä se tarkoita etteikö kiinnostaisi, todellakin sen näköiset naiset kiinnostavat, mutta sitä lupaavaa alkua ei vain haluaisi pilata sillä että ensimmäisenä on pimppi ja munakuvat jaossa ja piilorunkataan viesteille,kunnes tavataan ja huomataan että ei, tämä ei ole sitä mitä haluan.

Toki sekin kantsii huomioida että tuollaiset naiset ilmoittavat saman todennäköisesti kaikille matcheilleen. Jos se ei sinua haittaa niin sen kun lähdet etsimään noista naisista jotain syvempää.

Vierailija
232/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin komea, että naiset lähettävät sinulle tinderissä seksikutsuja, mutta et kuitenkaan ole kiinnostunut harrastamaan tuollaista merkityksetöntä kertakäyttö seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa?

Kuulostat pelkästään tämän perusteella jo aivan unelmamieheltä. Mistä kaltaisiasi löytää?

Vierailija
233/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.

Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?

Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?

Olen eri ja mies.

Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.

Miksi mielestäsi ei saisi harrastaa seksiä vaikka jonkun vakipanon kanssa samalla kun tutustuu ihmisiin kumppaninhakumielessä? Niitä sopivia kumppaneita ei kasva joka oksalla. Itse tapaan yhden sopivan ehkä kerran kymmenessä vuodessa, noin keskimäärin. Ei minusta ole järkevää rajoittaa itseään niin jyrkästi että elää 10 vuotta selibaatissa, jos muitakin vaihtoehtoja on.

En myöskään odota että tapailemani mies lopettaisi seksin harrastamisen heti minut tavattuaan, koska nimenomaan haluan tutustua ensin rauhassa ja siihen voi mennä useampia kuukausia aikaa. Entäs jos meistä ei tulekaan paria? Sittenkö se mies jatkaa selibaattiaan seuraavan tapailukumppanin takia, ja niin edelleen?

Ymmärrän miksi joillain on niin kova kiire sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, jos mentaliteetti on tämä.

Vierailija
234/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki sekin kantsii huomioida että tuollaiset naiset ilmoittavat saman todennäköisesti kaikille matcheilleen. Jos se ei sinua haittaa niin sen kun lähdet etsimään noista naisista jotain syvempää.

Ei tietenkään ilmoita. Jotkut miehet on vaan niin puoleensavetäviä, että saa joustamaan periaatteista.

Vierailija
235/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin komea, että naiset lähettävät sinulle tinderissä seksikutsuja, mutta et kuitenkaan ole kiinnostunut harrastamaan tuollaista merkityksetöntä kertakäyttö seksiä tuntemattoman ihmisen kanssa?

Kuulostat pelkästään tämän perusteella jo aivan unelmamieheltä. Mistä kaltaisiasi löytää?

Hän on katkerien palstamiesten pilkkaama unelmien prinssi.

Vierailija
236/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ilmoita. Jotkut miehet on vaan niin puoleensavetäviä, että saa joustamaan periaatteista.

Näinkö tuollaisia viestejä saavat miehet itselleen uskottelevat :D

Itsekin naisena saanut tuollaisia viestejä ("olet niin kaunis, haluan panna sua"), enkä kyllä ole kuvitellut olevani jonkinlainen harvinainen poikkeus, joka jo pelkän kuvan perusteella saa miehen joustamaan periaatteistaan. Tai jos joku kadulla iskemään tuleva selittää että ei ole kenenkään muun kohdalla tullut oloa että on pakko lähestyä, lähinnä naureskelen mielessäni että niin varmaan.

Vierailija
237/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peli on mennyt niin rumaksi että vaikka olen hyväkroppainen terve nainen niin olen ollut sinkkuna omasta tahdostani pitkään. Suorastaan hirvittävät nämä kommentit herumisesta täällä. Ovatko kaikki miehet naisvihaajia?

Samaa mieltä!

Usein tuntuu siltä, ettei enää ole kuin juoppoja, pahantapaisia irtonaisia, jotka levittävät tauteja ja moraalittomuutta ja kuvittelevat sillä saavansa kaiken omaan taskuunsa.

Parempi yksin! 

Vierailija
238/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kans tätä aikaa. Heti vaan sänkyyn vaikka ei tunne toista juuri yhtään. Itse ainakin haluan tutustua kunnolla ja luoda hyvän luottamuksellisen suhteen, ennenkuin haluan mitään fyysistä kontaktia. Nykyään ei ole mitään väliä enää millään. Ei ihme, että joka toisella on seksitauti ym. ällöttävää. Itse olen seksuaalinen ihminen, mutta en silti mikään jakorasia joka antaa heti kun mies pyytää.

Aluksi peukutin mutta sitten muutin alapeukuksi kun nimität naisia jakorasioiksi jotka "antaa". Eiköhän seksiä harrastavat molemmat anna ja saa ja halua, eikä niin että toinen antaa vastentahtoisesti toisen pyynnöstä.

Mieskö ei ole jakorasia??

Vierailija
239/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP kertoi ongelmakseen sen että miehet eivät halua käyttää aikaa tutustumiseen, vaan odottavat seksiä nopeasti. Sinulla taas ei kertomasi mukaan ole ollut koskaan tällaista ongelmaa, vaan miehet rauhassa tutustuvat sinuun painostamatta seksiin.

Herää kysymys: mikä ominaisuus sinut erottaa AP:sta? Miksi miehet eivät halua rauhassa tutustua häneen, mutta sinuun haluavat? Mikä tähän voisi olla syynä?

Luultavasti ainakin se, että minä haen seuraa ainoastaan netissä, ja olen siellä tolkuttoman valikoiva. Olen harjaantunut lukemaan pienistä signaaleista profiileissa, keiden kanssa kannattaa muodostaa pari. Näistä karsin vielä saman tien pois mm. ne, jotka ehdottavat tapaamista heti, ja ne jotka välttävät vastaamasta kysymyksiini, joiden tarkoitus on tutustua toiseen ihmisenä. 

Yksi niistä merkeistä, joita etsin profiileista, on miehen kyky ajatella itse. Tällaiseen mieheen ei vaikuta se, millainen "nykypäivän deittikulttuuri" sattuu olemaan, koska he toimivat itse hyväksi kokemallaan tavalla riippumatta siitä mitä muut tekevät - kuten minäkin.

Kyllä minulle tullaan esim. baarissa/klubilla (silloin äärimmäisen harvoin jos niihin eksyn) joskus ehdottelemaan kaikenlaista. Ei se minun ymmärtääkseni naisesta riipu, vaan osa miehistä nyt vain toimii noin. Olen opetellut suojelemaan itseäni ja pitämään itseni mahdollisimman hyvin pois noiden miesten ulottuvilta.

Vierailija
240/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ovat tietyllä tavalla "herkempiä"/romanttisempia. Olen itsekin sellainen. Arvostan kaikkia teitä kanssasisaria ja -veljiä, älkää koskaan muuttuko ulkoisen painostuksen vuoksi!

En ole yhtään romanttinen, en vaan uskaltaisi mennä sänkyyn vieraan kanssa. Sitten kun uskallan, tykkään suorasta toiminnasta, ei pitkiä esileikkejä ym turhauttavaa.