Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko vielä miehiä, jotka haluavat tutustua kunnolla ennen seksiä?

Vierailija
30.12.2022 |

Tuntuu, että monilla on oletus, että seksi astuu kuvioon heti ekana kuukautena.

Kommentit (682)

Vierailija
201/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vakihoitoaan

Vierailija
202/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.

Aika mulkku jätkä

t.mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies kirjoitti:

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kyllä seksiä pitää olla jo ensi tapaamisella, koska mistä sitä muuten tietää, että minkälaista se on ko. naisen kanssa ja kannattaako tapailua yleensäkään jatkaa. Pelkkää ajanhukkaahan se on odotella ja sitten jos se ei olekaan hyvä, niin siirtä seuraavaan.

Olen yleensä siirtynyt suoraan seuraavaan, jos ei ensitreffeille ole koinittu.

Nyt kyllä vahvasti eriävä mielipide toiselta mieheltä. Miten voit ylipäätänsä pitää ensimmäistä ja ainoaa seksikertaa luotettavana tapana mitata sen laatua pitkällä aikavälillä? Ja ihan omana asianaan vielä sekin, että miten itse pystyt olemaan niin luonnollinen vasta tapaamasi henkilön kanssa?

Minullekin tämä on mysteeri. Olen tullut jätetyksi parin seksikerran jälkeen (kyseessä vieläpä ensimmäiset seksikerrat koko elämäni aikana) ja mies perusteli, että olisi heti pitänyt olla täydellistä. Selvästi siis viittasi seksiin tuolla kommentillaan. Tiesin kyllä itsekin että mikään huikea seksikumppani en varmasti ollut, mutta tiedän myös sen, että useamman kerran jälkeen olisin ehkä saattanut ollakin.

Jos mies on niin kärsimätön, että kaikki pitäisi saada heti nyt, kannattaa sit suosiolla valita ammattilainen.

Vierailija
204/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on käynyt useamman kerran näin;

Olen jutellut pidempään (viikon - kuukauden) naisen kanssa jollain alustalla (tinder/fb) ja kun en ole ekojen treffien yhteydessä halunnutkaan vielä s*ksiä, niin nainen on julistanut minut h*mppeliksi ja juttu on päättynyt siihen, vaikka luonteet olisi muuten kohdanneet tosi hyvin, juttelu sujunut etc.

Pari kertaa käynyt myös niin, että kun olen ensimmäisillä treffeillä harrastanut s*ksiä, niin nainen on pistänyt sen takia poikki kun ei siitä mitään vakavaa tulisi kerta ensimmäisillä harrastetaan...

Eli ööö.

Onneksi ei ole tarvinnut pitkään aikaan deittailla, kun olen ollut jo 10v vakituisessa suhteessa. Edelleen kuitenkin nuo vanhat jutut ihmetyttää:D (teit niin tai näin naisten kanssa niin aina väärinpäin)

Eiköhän nää jutut mene ihan molemmilla sukupuolilla näin, ihmiset on erilaisia ja monet vaan aidosti outoja.

-mies

Vierailija
205/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapailin erästä miestä jonkin aikaa ja halusi tutustua ennen seksiä. No myöhemmin kävi ilmi että oli käynyt panemassa koko ajan jotain valohoitoaan kun me tutustuimmeettä se siitä odottamisesta.

Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?

Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?

Vierailija
206/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tavannut muutamia sellaisia miehiä joiden kanssa olisin voinut mennä sänkyyn jo ensitapaamisella, mutta kun en muuten noin nopeaan toimintaan kykene jäi sitten väliin.

Vierailija
207/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole... tutustuminen on aivan turhaa puuhaa nykyään...

Vierailija
208/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä, kun nimenomaan lähdet hakemaan sellaisia. Eli kerrot melko aikaisessa vaiheessa, että haluat edetä hitaasti, tutustua rauhassa jne. Jos ei käy miehelle, siirry heti seuraavaan. Mitä ihmettä jotkut kuvittelevat edes, että pitäisi päästää tuntematon ihminen oman itsen sisälle fyysisesti?! Se on asia, joka on erittäin intiimi ja on todellakin ok haluta ensin rakentaa luottamusta ja tunnesidettä.

Voin kokemuksesta sanoa, että kun miehille kertoo jo etukäteen olevansa demiseksuaali tai haluavansa tutustua ystävyyden kautta niin netissä tulee alle 40-vuotiaalle naiselle nolla vastausta. Monta vuotta yritin, ei tuottanut mitään tulosta. Netistä ei siis ainakaan löydy tutustumista haluavia miehiä, vaan pelkkää seksiseuran etsijöitä. Tyhjän saa pyytämättäkin, jätin miehet muiden riesaksi.

100% varmuudella käyttämäsi menetelmät olivat vääränlaiset. Sitä en kiistä, etteikö seksiseuran hakijat ole ylikorostetusti edustettuna, mutta jotain aivan fundamentaalista on mennyt väärin, esim. väärä palsta, et ole laittanut itse viestejä, esittelyviestisi on vajaa ja mitäänsanomaton, olet itse vain kiinnostunut niistä seksiseuran etsijöistä, tmv.  

On myös mahdollista ettei tuo nainen jonka viestiä kommentoit yksinkertaisesti omaa mitään sellaisia ominaisuuksia, mikä miehiä edes kiinnostaisi. Paitsi siis se pikainen yhden yön seksi.

Eli kun tuollainen nainen ilmoittaa että häneltä on turha seksiä odottaa pitkään aikaan, niin yllätys yllätys, ei kukaan mies enää ole hänestä millään tasolla kiinnostunut.

Vaikea kuvitella ihmistä, joka olisi niin tyhjä, ettei hänestä löytyisi mitään kiinnostavaa (jonkun mielestä).

Se että hän kommunikoi tilannettaan parisuhde edellä toki voi karkottaa demiseksuaalisia miehiä. Tässä se fundamentaalinen virhe on, ettei hän spekulatiivisesti edes yrittänyt tutustua ihmisiin vaan löytää parisuhdetta.

Onhan täällä vauvallakin vähän väliä viestejä missä joku mies tai nainen valittaa että "naiset/miehet ovat ihan p*rseestä, kun eivät kiinnostu minusta/eivät halua minusta muuta kuin seksiä/eivät halua vakiintua jne jne".

Nuo valittajat ovat juurikin sellaisia ihmisiä, joita kukaan ei vaan yksinkertaisesti halua. Heissä ei vaan ole mitään sellaista, mitä kukaan haluaisi.

Vierailija
209/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseen mieheeni tutustuin monta vuotta ennen seksiä. Olimme siis tuttuja ensin, ja sitten kavereita, jonka jälkeen vasta aloimme seurustella. Ehkä hitaasti etenijöille ei tinder ole se paras treffipaikka?

Vierailija
210/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti olemassa sellaisia naisia, jotka ovat tutustumisen arvoisia. Tällaiset naiset ovat kauniita, karismaattisia ja kaikin puolin hyväluonteisia. Eli ulkoisesti ja sisäisesti korkeatasoisia. Tuollaisen naisen tapauksessa varmasti monikin mies jaksaa tutustua rauhassa, ja odottaa seksiä.

Koitappa AP tehdä itsestäsi tuollainen nainen, niin uskon että miesonnesi paranee sen jälkeen merkittävästi. Onnea matkaan.

Vierailija
211/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?

Vierailija
212/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vasta sitten kun päätös lasten tekemistä on tehty.

M46

Vierailija
213/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää tätä palstaa nyt taas. :/

Ap, kyllä tällaisia miehiä on. Kannattaa tavalla tai toisella kommunikoida omia odotuksia miehelle, koska osa naisista kuulemma loukkaantuu jos mies ei ole heti käymässä iholle. Ilmeisesti epävarmuus tmv. saa ajattelemaan, ettei mies pidä naista haluttavana jos fyysistä lähestymistä ei tapahdu nopeasti. Miesten voi olla melko mahdotonta tietää, miten kukakin nainen reagoi, jos emme itse kerro toiveistamme.

Minä tykkään seksistä niin paljon, että jos menen nopeasti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa, tutustuminen jää hyvin helposti liian vähälle kun kaikki yhdessäoloaika tulee vietettyä sängyssä. Pyrin tästä syystä hidastelemaan seksin suhteen erityisesti silloin, jos mies vaikuttaa sellaiselta johon voisin ihastua ihan vakavissani.

Jos taas huomaan, että en tule kiinnostumaan miehestä pidemmän päälle enkä voisi ajatella hänestä elämänkumppania, saatan mennä sänkyyn ekallakin tapaamisella. (Sitä ennen kuitenkin aina kerron miehelle että vakavaa suhdetta kanssani tuskin syntyy jos seksiä on heti. En halua johtaa ketään harhaan.)

Kai kerrot sitten moraalistasi sille miehelle johon suunnittelet ihastuvasi tosissaan.

Kuten sanoin, keskustelen seksuaalisuudestani hyvissä ajoin, kuten muistakin asioista. Ehkäpä sinulle tulee yllätyksenä että kukaan kiinnostava mies ei ole nähnyt moraalissani mitään vikaa?

Olen yllättynyt. En todellakaan seurustelisi naisen kanssa, joka avoimesti myöntää menevänsä tietoisesti ja helposti sänkyyn epäkurantiksi arvioimiensa miesten kanssa.

"Epäkurantti" on sinun oma tulkintasi. Itse en sellaisiksi arvioimiani miehiä lähde edes tapaamaan.

Juttelen jokaisen kanssa jonkin aikaa ennen kuin kiinnostaa lähteä treffeille, joten useimmiten tapaamani miehet ovat fiksuja, kunnollisia, empaattisia, mukavaa seuraa jne. Yhteensopivuutta parisuhdetta ajatellen ei silti välttämättä löydy, mutta seksuaalista yhteensopivuutta voi olla riittävästi.

Kuinka kaukana tulkintani on totuudesta, kun itsekin sanoit, etteivät kyseiset miehet ole pääsemässä jatkoon, eivätkä ole aidosti yhteensopivia. 

Meidän näkemys on fundamentaalisti eri, koska itse kelpuutan sänkyyn vain sellaisia, joista olen aidosti kiinnostunut. Häpeällisen huono strategia miehelle, mutta tähän voin vaikuttaa yhtä paljon kuin ihminen muutenkaan seksuaalisuuteensa.

Uskon, että meillä on jossain määrin erilainen lähestymistapa. Ymmärrän kuitenkin sinun tapaasi oikein hyvin, koska minullekin seksi on nautinnollisuudessaan aivan eri tasolla silloin, kun olen kumppaniin syvästi rakastunut. Olen nuorempana suhtautunut melko samoin kuin sinäkin, ja suurimman osan aikuiselämästäni olen ollut parisuhteessa rakastamani miehen kanssa.

Nyt aikuisena sinkkuna elellessä olen todennut, että sellaisen ihmisen tapaaminen, johon voin rakastua syvästi, on hyvin harvinaista. Sellaisia, joiden kanssa voi kokea pinnallisempaa mutta kuitenkin aitoa emotionaalista yhteyttä, tapaan helpommin. Seksi heidän kanssaan toimii usein riittävän hyvin ollakseen kokemisen arvoista, vaikka ei olekaan kysymys samasta asiasta kuin tuo syvälliseen yhteyteen perustuva seksuaalinen paratiisi, jonka ihminen voi parhaimmillaan kokea. Irtoseksi ei kiinnosta minua lainkaan, koska siinä ei saa riittävässä määrin kiinni sen toisen persoonasta ja tunteista, eikä ehdi harjaantua toteuttamaan seksuaalisuutta tavalla, joka toimii parhaiten molemmille.

Pidä vain kiinni omasta tyylistäsi. Vaikutat ymmärtävän sen tärkeimmän asian, eli tunneyhteyden vaikutuksen seksuaaliseen kokemiseen. Olet monelle naiselle oikea kultakimpale!

t. Sama

Kiitos lisäkontekstista. Asettaa alkuperäisen viestin uuteen valoon.

Lisäplussat keskustelukyvystä ja hatunnosto kyvystäsi välttää provosoituminen. Ehkei se sittenkään ole niin iso ihme, että kiinnostuneita riittää.

Kiitos sinullekin keskustelusta.

Vierailija
214/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitteko siis erikseen sopineet että tutustumisen aikana kumpikaan osapuoli ei saa harrastaa seksiä kenenkään muun kanssa?

Vai miksi siis ajattelit että sinulla ns. "monopoli" siihen mitä tämä kyseinen mies tekee vapaa-ajallaan?

Olen eri ja mies.

Jos toinen osapuoli ehdottaa seksitöntä tutustumisaikaa, niin kyllä sen pitäisi tarkoittaa myös sitä, ettei toisten kanssa säädetä siinä sivussa. Olen tietoinen, ettei asia kuitenkaan ole näin kaikkien mielestä ja sitten kädessä on mustapekka: jos varmistat, että säännöt ovat selvät molemmille, olet kontrolloiva ja jos et niin edessä on pitkä kuiva kausi, etkä tiedä mitään toisen suhteesta seksiin.

Vierailija
215/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi kirjoitti:

Miksi pitäisi? Onkos se sitten mukavaa että ollaan tutustuttu "kunnolla" ja kenties rakastuttu ja ostettu se omakotitalo ja sen jälkeen huomataankin että siinä jutussa toimii kyllä kaikki muu PAITSI seksi. Onko sitten "täydellinen" fiilis?

Täsmälleen samaa mieltä. Sen elämänkumppanin kanssa pitää myös seksin toimia. Ei siis ole mitään järkeä odotella kuukausia ja käyttää kymmeniä tunteja tutustumiseen, ja kaiken tämän vaivannäön jälkeen saada sitten selville että eihän se kumppani edes näytä hyvältä alasti, tai että hänellä onkin mikropenis, tai mitä ikinä.

Vierailija
216/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ehdottomasti olemassa sellaisia naisia, jotka ovat tutustumisen arvoisia. Tällaiset naiset ovat kauniita, karismaattisia ja kaikin puolin hyväluonteisia. Eli ulkoisesti ja sisäisesti korkeatasoisia. Tuollaisen naisen tapauksessa varmasti monikin mies jaksaa tutustua rauhassa, ja odottaa seksiä.

Koitappa AP tehdä itsestäsi tuollainen nainen, niin uskon että miesonnesi paranee sen jälkeen merkittävästi. Onnea matkaan.

Koomista kyllä, tuollaista naiselta odottavat myös miehet, jotka eivät itse ole komeita, karismaattisia ja kaikin puolin hyväluonteisia. Saahan sitä toki hakea vaikka kuuta taivaalta, eri asia saako sitä koskaan.

Vierailija
217/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehet ihmettelette,kun ette saa tykkäyksiä/ mätsejä Tonderissä tai tyttöystävää? Ette ole tarpeeksi tasokkaita siihen, että naiset edes haluaisi tutustua teihin.

Jos mies on komea,fiksu,mukava ja luotettava , niin nainen viitsii kyllä. Koettakaapa miehet tehdä töitä sen eteen, että olette sellaisia👍

Vierailija
218/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi kirjoitti:

Olet ostamassa omakotitaloa parin kkn kuluttua?

Vierailija
219/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikin puolin hyväluonteisia. :D

Vierailija
220/682 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mutta olen homoseksuaalinen eikä homopiireissä tätä tunnuta ymmärtävän kun heti pitäisi olla hyppäämässä sänkyyn ja siihen seksiin pitäisi aina kuulua anaaliseksi mitä ainakaan minä en halua ainakin minun kokemusten mukaan.