Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Sitten kun olen täällä kirjanpainajan hahmossa, kaivertelen nimeäsi. Ok?
Vierailija kirjoitti:
Miki rakas <3
😍
Vierailija kirjoitti:
Istun kalliolla kukkulalla ja hengitän pois pahan mielen.
Uni auttaa monesti myös. Kunnon yöunet eikä kiirettä herätä.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haluan hauskaa. Ikävöin hänen huumoriaan. Taivaasta hän katselee tätä mielettömyyttä.
Hän oli hyvä mies. Sosiaalisesti kuin kala vedessä tilanteessa kuin tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki rakas <3
😍
Aina ikävä
Miehet n erikoisia. Tämä yks mies sanoi etttä otan hänetitsestäänselvyytenä. Piti muistutella useamman kerran että en ollut minä, joka otti yhteyttä sen jälkeen kun alkoi seuraamaan somessa. Sanoi myös ettei tarvitseystävyyttänikään mihinkään jollen voi toteuttaa hänen toivettaan parisuhteesta. Kerroin, että aivan turha puhua sellaisesta tutustumisvaiheessa, koska ei edes tunne minua ja minä häntä. Ei vielä blokannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän tuntuu välillä saivartelevalta tosikolta joka ei tajua kaikkia juttuja.
Yöllä sängyssä hän on taas eläin ja annan muut piirteet anteeksi.
Kuka?
Kyllä taas tsirpuset ihaili voimamiestä. Anyway..puolentunnin päästä syömään. Tervetuloa...
Muistan vieläkin kun katsoin kuvaasi vuosia sitten mies. Lämmin katse ja hymy💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule nyt vaan jo katsomaan sitä Yle Areenaa mun kanssani. Yleensä en pidä siitä, että ohjelmien päälle puhutaan, mutta ihastuttava äänesi olkoon poikkeus sääntöön. Voidaan vihdoin tutustua paremmin. Sovittu! Moi!
No et oo vielä täällä!
Missä täällä? Kutsuhan kävi mun luokseni, mutta asiasta voidaan mahdollisesti neuvotella. Paitsi ettet ole kuitenkaan hän, nyyh. Naiselta miehelle .
Sä ja sun violetit salishortsit 🥵 Harmi ku jännität mua nii paljon
Missä testamentissa Gandalf haki hobitit konnusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäni suuri voimavara, mutta myös tragedia, on rakkauteni Anskua kohtaan.
Ne sun kaksimieliset ja paikoin melko törkeätkin läähätykset Anskun suuntaan ei ole mitään rakkautta, vaan jotain ihan muuta.
Oletko tullut ajatelleeksi että ehkä hänen Anskunsakin on eroottisesti virittynyt nainen, joka nauttii nautiskelevasta ja leikkisästä rietastelusta. Ehkä yksi hänen rakkauden kielistään on erityinen himo ja kiimaisuus.
Oman elämäni seinäruusu. Jauhosavikka. Ylimääräinen täydellisessä maailmassa