Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman elämäni seinäruusu. Jauhosavikka. Ylimääräinen täydellisessä maailmassa
Jauhosavikkakin on ihan käyttökelpoinen villiyrtti, sellaisenaan täydellinen maailmassa, josta ihminen on yrittänyt tehdä epätäydellisen.
Villiyrttinä joo, mutta ei rikkana esim. öljykasviviljelmässä, koska se pilaa sitten öljysadon, eikä kaupassa enää ole öljyä laitettavaksi villiyrttisalaatin kastikkeeksi. Kaikelle on aikansa ja paikkansa. Sen ulkopuolella ei ole sijaa. Olla sijaton rikka kaivatun elämässä on ikävä kohtalo. Sivuhuomio.
Niin on. Ymmärrän kyllä asian ja yritän etsiä laastaria
- rikkaruoho
Leena. Nähtiin lauantaina Hämeentiellä olevassa baarissa. Kysyit, voinko olla sun kaverin seurana, kun käyt vessassa. Sen jälkeen ostin kaverillesi vodka- Red Bullin ja sulle talon punaviiniä, kun ei sun mielirypäleestä tehtyä ollu myynnissä. Kaverisi lähdettyä kotiin kerroit itsestäsi hyvin avoimesti ja tanssittiin. Mentiin mun luokse, missä pesit kädet ja jalat sekä järjestelit paikkoja ennen kuin kuunneltiin Lana Del Reyn musiikkia. Aurinkokin ehti nousta. Nukuit pitkään, joskin annoit sun kännykän herätyskellon soida vartin välein koko aamupäivän. Multa jäi sanomatta, että minäkin tykkään Bukowskin kirjoista, ja kysymättä, miten sut tavoittaisi. Harmittaa, kun ei sua taida löytää somesta ainakaan ilman sukunimeä. Sun pitäis kylläkin tietää mun koko nimi. Hae sitä vaikka hakukoneella ja lähetä sähköpostia siten löytämääsi osoitteeseen, jos tuntuu, että jotain jäi vielä sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuisto-pitsa-kauhuleffa -päivä.
Höyryt jäi mettään ja sadekin raikasti, vaikka meinasi aamu yrmysti alkaa. Toivottavasti sullakin oli kiva päivä.Oli! Se oli ratki-riemukas. Smack that. 👍
Eli ei täysin perseestä, hyvä. 💕
Haluan sua vieläkin, ja olet joka päivä mielessä, vaikka aikaa onkin kulunut. Sulla on mun numero ja tiedät mistä mut löytää. <3
Vierailija kirjoitti:
Sä ja sun violetit salishortsit 🥵 Harmi ku jännität mua nii paljon
Kerro lisää vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘😘
Ajattelen sua koko ajan 💕
Kiitos. Hyvää yötä myös sulle. 💕 Lämpöiset halaukset ja suukotkin viileään kesäyöhön. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani. 💕
Vierailija kirjoitti:
Joku röllerö varasti välittömästi tunnisteeni 12->11. Multa oli vain eka kerta.
Täällä aina joku varastaa kaikki vinkit ja tunnisteet. Ihan itseäni huvittaakseni kirjoittelen tänne välillä valetunnisteita ja odotan, kuinka kauan kestää jonkun napata se käyttöönsä. Sori, oon köyhä ja kaipaan halpoja hupeja.
Minä haluaisin koskea erästä miestä. Haluaisin tietää, miltä se tuntuisi. Tosin vain, jos tunne olisi molemminpuolinen. Välillä kuvittelen niin. Tai sitten hän katselee vain jostain muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuisto-pitsa-kauhuleffa -päivä.
Höyryt jäi mettään ja sadekin raikasti, vaikka meinasi aamu yrmysti alkaa. Toivottavasti sullakin oli kiva päivä.Oli! Se oli ratki-riemukas. Smack that. 👍
Eli ei täysin perseestä, hyvä. 💕
Ei. Taas sä hani petyit! Akonin smack that. U know?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku röllerö varasti välittömästi tunnisteeni 12->11. Multa oli vain eka kerta.
Täällä aina joku varastaa kaikki vinkit ja tunnisteet. Ihan itseäni huvittaakseni kirjoittelen tänne välillä valetunnisteita ja odotan, kuinka kauan kestää jonkun napata se käyttöönsä. Sori, oon köyhä ja kaipaan halpoja hupeja.
Sama, itsekin tullut testattua.
Terveisiä koillisesta lounaaseen. Vielä hetken aikaa näin, mutta ei ole montaa päivää, kun voisin sanoa terveiseni kaukaa lounaasta koilliseen. Mutta silloin kun niin voisin sanoa, olen toivon mukaan jo ketjusta lopullisesti irti. Kesä kun on mennyt vain silloin tällöin (ei edes päivittäin) ketjuun vilkuilemalla. Ymmärsin yskän, enkä ahdistele häntä edes ketjussa. Irlinä en kyllä ole ahdistellutkaan, vaan ollut asiaankuuluvan neutraali, vaikkakin jäin usein vahingossa tuijottamaan hänen lumoavia sinisilmiään. Miksihän olit minulle niin tärkeä? Sitä en ehtinyt selvittää. Prosessi on ohi ja mahdollisuudet nähdä ovat ohi. Monia sydämiä sinulle lähetän. naiselta->n
Voisin pikku hiljaa saada sut ja siirtyä täältä Tsehovin pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua koko ajan 💕Kiitos. Hyvää yötä myös sulle. 💕 Lämpöiset halaukset ja suukotkin viileään kesäyöhön. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani. 💕
Kiitos. Ikävä on 🤗😘💕
Miksi puhutte yhtymisistä, kun yhtyä ei kaivatun kanssa saa? 🥵
Oletteko kuulleet koskaan kaipauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua koko ajan 💕Kiitos. Hyvää yötä myös sulle. 💕 Lämpöiset halaukset ja suukotkin viileään kesäyöhön. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Olet ajatuksissani. 💕Kiitos. Ikävä on 🤗😘💕
Kiitos. Niinpä on. 🤗😘💕
En viime näkemisellä oikeastaan odottanut mitään ja kuitenkin olet mielessäni vieläkin. Ei nykyään enää 247, mutta kuitenkin useasti viikon aikana. Kaipaamisen vähän helpottaessa olen nähnyt usein unia sinusta. Odotan näkemistäsi oikeassakin elämässä, kunpa tietäisi koska taas kurvailen pihaasi. Naiselle.
Tn 112
Vihdoin näin himmeän sateenkaaren. Koko kesän oon rynnännyt ulos sitä etsimään aina kun on ollut siihen pienikin mahdollisuus. Niin ikävä on.
*kaivautua