Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kaivatulle iltatervehdys ja suukkoja. Tällä viikolla on touhua riittänyt, onneksi pääsen viereesi ihan lähelle katsomaan unia.
T. Siis en ole vieläkään yli.
Voisinpa marssia vaan sun kainaloon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä & kauniita unia N-miehelle. 🤗😘
t. keltamekkoinen
Se on naimisissa
Emme ole kumpikaan naimisissa. Eri asia on onko jompi kumpi varattu vai ei, vai molemmat.
Ok. Ehkä sitten erehdyin keltamekkoisesta. Tai N-miehestä. Tai molemmista. Palsta tekee hulluksi. Olen vähentänyt kesällä, mutta tänään on sadepäivä ja olen vain pötkötellyt ja surfannut netissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa nauttia elämästäni ikinä? Onko ihmisellä tällöin halua elää elämäänsä? Onko synti olla oma itsensä? Miksi on niin vaikeaa se hyväksyntä jokaiselta siitä ympäriltä?
Vastasit itse kysymykseesi. Ole rohkea, älä arvota itseäsi aina muiden mielipiteiden mukaan. Kukaan muu kuin sinä ei estä sinua nauttimasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa marssia vaan sun kainaloon..
Jos olisit marssi-ihmisiä, olisit tehnyt sen jo, etkä vain haikailisi. Marssi-ihmiset on määrätietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa nauttia elämästäni ikinä? Onko ihmisellä tällöin halua elää elämäänsä? Onko synti olla oma itsensä? Miksi on niin vaikeaa se hyväksyntä jokaiselta siitä ympäriltä?
Vastasit itse kysymykseesi. Ole rohkea, älä arvota itseäsi aina muiden mielipiteiden mukaan. Kukaan muu kuin sinä ei estä sinua nauttimasta elämästä.
Just näin. Olen leiviskäni hoitanut monessakin mielessä tämän elämän osalta. Nyt vain otan ja nautiskellen, eikä muiden mielipiteet hetkauta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ketjulaisista on päässyt kaivatun iholle?
Kaivattu on enemmänkin päässyt mun iholle.
Miehen tulee valita morsionsa, nostaa tämä ylös, heittää olalleen ja kantaa pois. En mä helpommalla usko.
Vierailija kirjoitti:
Et ollut lainkaan sellainen miksi sinut kuvittelin. Sinun asemassasi on varmasti mukava nostaa itsetuntoa painamalla muita lyttyyn, onnea valitsemallesi tielle👍
Kenelle? Oliko naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ollut lainkaan sellainen miksi sinut kuvittelin. Sinun asemassasi on varmasti mukava nostaa itsetuntoa painamalla muita lyttyyn, onnea valitsemallesi tielle👍
Kenelle? Oliko naiselle?
Miehelle.
Nyt selvisi ne uneni työpöydätkin. Niitä todella oli useita ja nen äytettiin mulle nyt irl.olivat niin tarkassa järjestyksessä kuin unessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ketjulaisista on päässyt kaivatun iholle?
Kaivattu on enemmänkin päässyt mun iholle.
Kyllä on napoja tutkiskeltu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt selvisi ne uneni työpöydätkin. Niitä todella oli useita ja nen äytettiin mulle nyt irl.olivat niin tarkassa järjestyksessä kuin unessakin.
Näin kerran valkoisen työpöydän unessa. Se oli kamala painajainen, joka muuttui vielä kamalammaksi painajaiseksi oikeassa elämässä, kun erehdyin kertomaan siitä parille ihmiselle. Kaikkea sitä saakin elämässä kokea. Ei voisi kuvitella mitä kaikkea voi pienistä asioista vyörähtää liikkeelle. Toivottavasti sinun unestasi seurasi vain neutraaleja tai hyviä asioita.
Sivueri
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan lähelle.
Samoin.
T
Vierailija kirjoitti:
Heittäytyä tuulen mukaan
Sulautua ilman liikkeisiin
Haihtua
Sitten yllättää
Sataa alas rakkautena
Jolta kukaan ei halua suojautua
Luin tämän monta kertaa viime yönä. Aina vaan paranee. Kiitos runoilijalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole unohtanut sinua vieläkään.
Iltaa! Ketä vielä mietit tänä iltana?
P😘