Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Minä sinua.
Emma
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen setti
Mitä meinaat?
Miksi hän tuntuu välillä saivartelevalta tosikolta joka ei tajua kaikkia juttuja.
Yöllä sängyssä hän on taas eläin ja annan muut piirteet anteeksi.
Ihana. Mietin, että tietäisit kyllä tähän mennessä, jos haluaisit jotain. Aika ja tila ei ennenkään ole sitä selkeyttänyt mielessäsi, mutta sitä kai minun on nyt tarjottava. Siihen kai se on tyytyminen. Minulle jäänee mietittäväksi pystynkö ystävyyteen.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa nauttia elämästäni ikinä? Onko ihmisellä tällöin halua elää elämäänsä? Onko synti olla oma itsensä? Miksi on niin vaikeaa se hyväksyntä jokaiselta siitä ympäriltä?
Vastasit itse kysymykseesi. Ole rohkea, älä arvota itseäsi aina muiden mielipiteiden mukaan. Kukaan muu kuin sinä ei estä sinua nauttimasta elämästä.
Enhän vastannut. Siksi juuri kysyin. Älä oleta että kaikki ovat samanlaisia ihmistyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Astypálaia ensi vuonna?
Mieluummin Kerkira, Paros, Nafplio tai vaikka Amorgos.
Liian painava ompeluneula, kädet tulehtuu.😁
Vierailija kirjoitti:
H🖤J
Olin tänään kävelyllä syvällä metsässä ja taukopaikalla katselin puihin kaiverrettuja nimikirjaimia. Elämä on ajanut meidän ohi mutta silti toivon, että jonain päivänä kaivertaisit kirjaimemme puuhun.
Pajaro, good night, sleep tight, do not let the bugs bite!
Haluan hauskaa. Ikävöin hänen huumoriaan. Taivaasta hän katselee tätä mielettömyyttä.
Tule nyt vaan jo katsomaan sitä Yle Areenaa mun kanssani. Yleensä en pidä siitä, että ohjelmien päälle puhutaan, mutta ihastuttava äänesi olkoon poikkeus sääntöön. Voidaan vihdoin tutustua paremmin. Sovittu! Moi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ketjulaisista on päässyt kaivatun iholle?
Kyllä. 🤤
Istun kalliolla kukkulalla ja hengitän pois pahan mielen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan hauskaa. Ikävöin hänen huumoriaan. Taivaasta hän katselee tätä mielettömyyttä.
Jumalalla on huumoritajua
Vierailija kirjoitti:
Tule nyt vaan jo katsomaan sitä Yle Areenaa mun kanssani. Yleensä en pidä siitä, että ohjelmien päälle puhutaan, mutta ihastuttava äänesi olkoon poikkeus sääntöön. Voidaan vihdoin tutustua paremmin. Sovittu! Moi!
No et oo vielä täällä!
Kivaa iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle