Iän valehtelu tinderissä. Esim. Oikea ikä 40, mutta ilmoittanut 39
Eikä edes mainitse profiilissa että ikä on väärä, vaan tämä käy ilmi myöhemmin muissa yhteyksissä. Jatkaisitko tutustumista?
Kommentit (103)
Kerran päädyin ihmisen kanssa seurustelemaan, joka oli profiilissaan valehdellut ikänsä. Perusteluna oli, ettei tulisi tunnistetuksi ammattinsa takia. Elämäni paskin suhde. Näitä pikku juttuja tuli tasaisesti ja annoin liikaa anteeksi. Nyt jos joku on mistä syystä tahansa laittanut väärää tietoa profiiliinsa, siirryn seuraavaan.
Kaikki valehtelevat nykyään se on ensimmäinen mikä kannattaa oppia... ja mahdollisimman monista asioista valehdellaan... joka väittää ettei valehtele - valehtelee senkin...
Vierailija kirjoitti:
Miehen iällä ei ole mitään väliä sillä mieshän muuttuu charmantiksi iän myötä.
No miksi miehet sitten valehtelevat ikänsä nuoremmaksi? Hieno logiikka sulla. Sun logiikalla niiden pitäis ylpeästi kertoa oma ikä.
2,5 prosentin toleranssi hyväksyttävissä varsinkin oikeaan suuntaan.
Mies sanoi, että hänestä tuntuu pahalta kun syytän häntä valehtelusta. Hän ei omasta mielestään valehdellut, koska kuulemma vain kokeili miten eri ikä vaikuttaa mätsien määrään. Oli tehnyt myös toisen profiilin jossa laittanut ikänsä vielä nuoremmaksi. Olisi kuulemma kertonut oikean ikänsä ennen tapaamista. Sanottakoon, että oltiin jo sovittu että tavataan, mutta päivää ei oltu lyöty lukkoon. Iän valehtelu tuli ilmi, kun miehen toinen profiili tuli yllättäen vastaan (jossa vielä nuorempi ikä kuin ekassa profiilissa, jossa siinäkin valehteli ikänsä). En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo on ylitsepääsemätön asia. Vaikka onkin vain yhden vuoden heitto, valehtelua se on silti.
Sama. Kertoo, että on valmis valehtelemaan omaa etuaan edistääkseen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että hänestä tuntuu pahalta kun syytän häntä valehtelusta. Hän ei omasta mielestään valehdellut, koska kuulemma vain kokeili miten eri ikä vaikuttaa mätsien määrään. Oli tehnyt myös toisen profiilin jossa laittanut ikänsä vielä nuoremmaksi. Olisi kuulemma kertonut oikean ikänsä ennen tapaamista. Sanottakoon, että oltiin jo sovittu että tavataan, mutta päivää ei oltu lyöty lukkoon. Iän valehtelu tuli ilmi, kun miehen toinen profiili tuli yllättäen vastaan (jossa vielä nuorempi ikä kuin ekassa profiilissa, jossa siinäkin valehteli ikänsä). En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Ap
Manipuloiva pskiainen testaa mikä menee läpi. Blokkiin vaan.
Tuota voisi nippanappa katsoa sormien läpi, JOS mies ilmoittaisi oikean ikänsä PROFIILISSAAN. Ei siten, että oikea ikä paljastetaan pitkän tutustumisen jälkeen.
Tähän vanhaan aiheeseen kommentoin uutena Tinderin käyttäjänä. Olen 41, mutta ulkoisesti en erotu useita vuosia nuoremmista yhtään. Onko tämä softa niin raaka etten näy suurimman osan naisista feedeissä, jotka esim. 33-45v mikäli nämä laittaneet iän 30-39. Ei ole väärin sanoa, että +40 mies ei tee tuolla mitään, jos noin. Olet 39v niin kaikki OK. Täytyt 40v niin game over? Alkanut ihmettelemään tätä, kun pääasiassa 35-45v skaalalla tykkäykseni eivät liiku mihinkään. Eikö kuitenkin ei matchien pitäisi poistaa oma tykkäys?
Vierailija kirjoitti:
Tähän vanhaan aiheeseen kommentoin uutena Tinderin käyttäjänä. Olen 41, mutta ulkoisesti en erotu useita vuosia nuoremmista yhtään. Onko tämä softa niin raaka etten näy suurimman osan naisista feedeissä, jotka esim. 33-45v mikäli nämä laittaneet iän 30-39. Ei ole väärin sanoa, että +40 mies ei tee tuolla mitään, jos noin. Olet 39v niin kaikki OK. Täytyt 40v niin game over? Alkanut ihmettelemään tätä, kun pääasiassa 35-45v skaalalla tykkäykseni eivät liiku mihinkään. Eikö kuitenkin ei matchien pitäisi poistaa oma tykkäys?
Käsittääkseni näyt vain niille joiden ikähaarukkaan mahdut, etkä heistäkään välttämättä kaikille.
Ja mitä aloituksen kysymykseen tulee, voisin jatkaa tutustumista, mikäli valehdeltu ikä olisi mennyt minulle läpi ja mies itse suht aikaisessa vaiheessa kertoisi todellisen ikänsä ja selittäisi miksi huijasi. Ja vaikuttaisi edes vähän siltä että häntä hävettäisi huijaaminen. Jos saisin jotain muuta kautta oikean iän selville, en jatkaisi tutustumista. Mies ei selvästikään olisi kanssani tosissaan, jos ei kokisi tarvetta kertoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Itse saan tykkäyksiä jopa 25-vuotiailta.
Ihan simppeli juttu. Haluaa nuorempia naisia. Nuorten naisten ikähaarukka Tinderissä on usein esim. 29-39v., jos ovat itse just kolmekymppisiä.
Ikä ei ole vain numero. Esimerkiksi itse tykkään eniten seurustella lähes samanikäisen miehen kanssa, koska meillä on silloin aika samanlaisia elämänkokemuksia esim. lapsuudesta ja kouluvuosilta, todennäköisesti samanlainen arvomaailma yms
Yksi vuosi ei toki vaikuta mitään, mutta ärsyttävää huijata kolmosella alkava ikä jotta varmasti saisi ikäistään nuorempia naisia. Tämä mies tietää itsekin, että nelikymppisen naisen silmissä olisi ihan sama, onko hän 39 vai 40, mutta sen ikäistä hän ei ehkä etsikään, vaan reilusti nuorempaa.
Ei ollut Tinderissä, kun joskus muuten vaan treffeillä. Mies kertoi iäkseen "reilu nelikymppinen". Hän näytti kyllä aika paljon elämää nähneeltä nelikymppiseltä ja kävikin ilmi, että hän oli jo 52-vuotias. Omasta mielestään kävi nelikymppisestä. Minusta ei ollut reilua noin reilu liioittelu. Luulen, että hän olisi reilusti liioitellut monessa muussakin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis apua. :D Nauran täällä itsekin nyt ääneen. Useampi profiilikin herralla vielä, jotta kala varmasti käy koukkuun! Ja siis voi taivas, miten miehestä voi tuntua pahalta, että häntä "syytetään" valehtelusta, kun hän selkeästi valehteli? Ei edes ole pahoillaan toiminnastaan, vaan oikeuttaa sen. Todellinen kultamöhkäle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Tinderissä, kun joskus muuten vaan treffeillä. Mies kertoi iäkseen "reilu nelikymppinen". Hän näytti kyllä aika paljon elämää nähneeltä nelikymppiseltä ja kävikin ilmi, että hän oli jo 52-vuotias. Omasta mielestään kävi nelikymppisestä. Minusta ei ollut reilua noin reilu liioittelu. Luulen, että hän olisi reilusti liioitellut monessa muussakin asiassa.
Sitten vielä ihmetellään, miksi naiset katoaa deittisovelluksista ja jäljellä on vaan ukkoja..
Vierailija kirjoitti:
Ap
En lähtisi tuollaisen kanssa vänkäämään ja vääntämään asiasta - jos ei olla vielä edes tavattu, niin pelkkä "olen pahoillani, mutta peruutan treffit" riittää ihan hyvin.
Minulle on tullut vastasn profiileja, joissa ikänä esim. 58 (olen itse N60+). Profiilitekstissä sitten kerrotaan, että mies onkin jotain 35 ja etsii vanhempien naisten seuraa. Vanhemmilla miehillä on usein myös jotain nuoruudenkuvia hämäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään et näy sellaisten feedeissä, joiden hakuehtoihin et sovi. Ei kyse ole siitä, että softa olisi raaka, vaan et vain ole sitä, mitä he hakevat. Vaikka näyttäisit ikäistäsi 10 vuotta nuoremmalta, et silti OLE se kymmenen vuotta nuorempi. Ei noissa ikätoiveissa ole niinkään ulkonäkö pointtina (senhän näkee kuvistakin) vaan todellakin se ikä. Mutta aika harvoin nainen hakee pelkästään itseään nuorempia miehiä, joten kuvitelmasi siitä, että 40+ naiset etsisivat kolmekymppisiä, ei oikein taida pitää paikkaansa.
Kyllä sieltä 40+ ikäinen mieskin matcheja saa ja voi löytää suhteenkin. Olin itse hiljattain Tinderissä, ja keskustelin usean 40+ miehen kanssa, kävin treffeilläkin joidenkin kanssa - ja aloitin suhteen yhden 47-vuotiaan kanssa. Olen itse 46, mistä päästäänkin siihen, että kyllä sinun ikäisesi Tinderissä seuraa löytää, mutta suunnilleen samanikäisistä. Itselläni oli ikäkriteerit 40-52, eli max 6 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen.
Jos jo noin pienestä asiasta valehtelee niin mistähän kaikesta muusta venyttää totuutta?
No miksi olisi? Valehtelu antaa ihmisestä mielisairaan kuvan. Koskee se sitten mitä tahansa asiaa.