Iän valehtelu tinderissä. Esim. Oikea ikä 40, mutta ilmoittanut 39
Eikä edes mainitse profiilissa että ikä on väärä, vaan tämä käy ilmi myöhemmin muissa yhteyksissä. Jatkaisitko tutustumista?
Kommentit (103)
Minulle tuo on ylitsepääsemätön asia. Vaikka onkin vain yhden vuoden heitto, valehtelua se on silti.
En, koska mistä tietää, mitä muuta valehtelee. Varo.
Keski-iän kriisi menossa. Aika valkoinen valhe tuo on todellisuudessa.
No ei yksi vuosi ole paha enää tässä iässä. Itsekin joutuu hetken miettimään minkä ikäinen on.
Pari vuotta sinne tänne, iän kaunistelussa, ei meinaa yhtään mitään.
Sillä ei ole mitään merkitystä.
Sori, kun tein profiilin olin 39, syntymäpäiväni oli 27.12. 😎
Vierailija kirjoitti:
No ei yksi vuosi ole paha enää tässä iässä. Itsekin joutuu hetken miettimään minkä ikäinen on.
Kyse ei ole iästä, vaan valehtelusta. Ja btw, mulla ikähaarukka paljon ylikin tuon. Mies olisi ihan omana itsenäänkin kiinnostanut minua.
Ap
Pers. häiriöinen. Tai patologinen valehtelija, pettäjä tms. Ei missään tapauksessa normaali tai terve. Jätä väliin
No mitä jos on tehnyt profiilin kun on ollut 39, mutta täyttänyt sen jälkeen 40? En minäkään jaksa joka paikkaan joka vuosi ikääni päivittää, jos palvelu ei laske sitä automaattisesti syntymävuodesta.
Vuosi tai useampikin sinne tänne, on ihan se ja sama sen jälkeen kun ollaan aikuisia. Esimerkiksi ikänä 38, 39, 40, 41 ja 42 on niin samanlaisia, ettei sillä ole merkitystä onko 38 vai 42.
Mutta narraaminen on turhaa ja epäasiallista.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos on tehnyt profiilin kun on ollut 39, mutta täyttänyt sen jälkeen 40? En minäkään jaksa joka paikkaan joka vuosi ikääni päivittää, jos palvelu ei laske sitä automaattisesti syntymävuodesta.
Te, jotka ette ole käyttäneet tinderiä, voisitte vaikka olla hiljaa. On aika ilmeistä että ette ymmärrä miten tinderissä iän määritys toimii.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kriisi menossa. Aika valkoinen valhe tuo on todellisuudessa.
Miten iän valehtelu auttaa keski-iän kriisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vuosi tai useampikin sinne tänne, on ihan se ja sama sen jälkeen kun ollaan aikuisia. Esimerkiksi ikänä 38, 39, 40, 41 ja 42 on niin samanlaisia, ettei sillä ole merkitystä onko 38 vai 42.
Mutta narraaminen on turhaa ja epäasiallista.
On sillä merkitystä, onko 38 vai 42. Varsinkin jos toinen osapuoli on selvästi nuorempi.
Voi se olla helposti näppäilyvirhekkin jota on vaikea muuttaa jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla helposti näppäilyvirhekkin jota on vaikea muuttaa jälkeenpäin.
No silloin siitä varmasti mainitsisi aika nopeaan? Ainakin itse tekisin niin jos muka ei pysty muuttamaan, en tahtoisi antaa heti itsestäni epärehellistä kuvaa.
Miksi palveluun pitää laittaa syntymäpäivä?
Vähän liikaa tietoa epämääräiseen palveluun minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä olin pitkään 36v ja sitten piti alkaa ihan laskemaan ja ei hitto, olenkin jo 37v
Säälittävää touhua minusta. Menee samaan sarjaan kuin ikänsä piilottavat käyttäjät.
Jos valehtelee ikänsä haluaa yleensä näkyä niille jotka ovat tehneet ikärajauksen alemmas, eli tavoittelee nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää touhua minusta. Menee samaan sarjaan kuin ikänsä piilottavat käyttäjät.
Jos valehtelee ikänsä haluaa yleensä näkyä niille jotka ovat tehneet ikärajauksen alemmas, eli tavoittelee nuorempia.
Tuo on paljon pahempi, kuin ikänsä piilottavat käyttäjät. Se toinenkin osapuoli on laittanut ikähaarukan ihan tarkoituksella tietynlaiseksi. Mutta valehtelija ajattelee vain itseään.
Sillä on muija, joko virallinen tai epävirallinen tai ikäkriisi.