Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Naiseus on Suomessa tuhottu vääränlaisella kasvatuksella. Ainoa mahdollisuus on hakea nainen konservatiivista maista, joka on suurkansa.
Suomessa ei ikinä ole ollut kotirouvia. Kai tajuat ettet voi konservatiivisessa maassa alkaa nillittää kuluista? Mies nähdään tienaajana ja turvaajana. Juoppoa pamautetaan kaulimella.
Vierailija kirjoitti:
N21 kirjoitti:
Miehet sanovat usein, että naiset kuvittelevat itsestään liikoja ja että normikehoinen perusnaamainen tyllerö saa satoja matcheja ja valitsee niistä vain ne parhaat chadit ja odottaa mieheltä kovia tienistejä. Noh, voin sanoa tällaisena naisena tähän syyn: se johtuu ihan siitä, että te KAIKKI yli 18-vuotiaat miehet havittelette samoja naisia: meitä 18-24-vuotiaita. Mikäköhän tämä jakauma on, kun huomioidaan vielä se, että nuoria ikäryhmiä syntyy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhat sedät jatkavat elämistä? Taitaa olla aika lähellä sitä kuuluisaa 80:20-suhdantaa josta täälläkin miehet valittavat, ellei jopa pahempi. Siihen vielä se, että kaikissa ikäryhmissä 50+ lukuunottamatta miehiä on naisia enemmän, ja soppa on valmis. Ja itse tämän nuoruuden kaivamisella aiheutatte. Ja itse asiassa vielä pahennatte, koska kaltaiseni nuoret naisetkaan eivät halua suhteisiin kun näemme, miten puhutte meitä vanhemmista naisista.
Tämä, niin monta kertaa! Minulle on ihan sama vaikka kelpaisin nyt, mutta kun kuulen miten miehet puhuvat vanhemmista naisista, en todellakaan halua noita miehiä. Minäkin tulen vanhenemaan, se vaan on fakta. Kun miehet haukkuvat nelikymppisiä ja vanhempia naisia niin he haukkuvat tulevaisuuden minua. Miksi haluaisin sellaisen tulevaisuuden, missä minua odottaa vain halveksunta ja haukut? Tämä on itselleni yksi isoimmista syistä olla pariutumatta. Haluan pitkäaikaisen suhteen ja se tuntuu mahdottomalta kun miehet arvostavat naista vain muutaman vuoden kun tämä on tarpeeksi nuori. Elämä on kuitenkin aika saatanan pitkä.
Ah vanhemmat naiset. Tavallinen mies ei kelpaa niille, kun on nuorempi. Nyt vanhana, rupsahtaneena ja usein yhoina tavallinen kelpaakin.
Ja silloinkin luultavasti vielä petätte suhteessa jonkun kanssa, josta saatte ns intohimoa.
No tähän ikään mennessä en oo saanut naista joten pitäköön tunkkinsa. Ei kiinnosta enää, ei paneminen eikä parisuhteilu. Elämässä on paljon muutakin kuin pillun perässä juokseminen.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Valitsit siis huonon naisen. Oma vikasi. Kummaa selittelynmakua tuossa miksi olet vielä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitkäaikaisen suhteen ja se tuntuu mahdottomalta kun miehet arvostavat naista vain muutaman vuoden kun tämä on tarpeeksi nuori. Elämä on kuitenkin aika saatanan pitkä.
Kyllä mun köökkihirmu on mua vanhempi eli kriteerisi on vähä viutilosss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.En esitä kilttiä, jotta saisin pimperoa. Jätän sen miehille, joita haluatte. ootte haarat auki ekoilla treffeillä ja ihmettelette, kun mies lähti..
Ja en ole enää kiltti, koska en halua enää seurustella. En halua olla teidän naisten kanssa tekemisissä.
No voi hyvänen aika- miksi sitten ùliset täällä? Tämä ketju ei sinua koske. Mene tumputtamaanja katsomaan pokehubia- se onainoa paikka, missä sinä näet naisen haarat auki.
Koska väittelen ihmisten kanssa, jotka ei ymmärrä 80/20 sääntöä. Kannattaa avartaa miesmakua sen 20% ulkopuolelle, niin ehkä teidän lapsenne saisi hyvän faijanki.
Eli 100% baisisyaei " ymmärrä". Mitäpä tästä on pääteltävissä- unohda sinä naiset, ja vaihda vaikkspa miehiin.
2 kertaa kokeilin ja riitti, en ymmärrä miks tommosen elämää hankaloittavan asian perässä kaikki juoksee, josta saa vain mielipahaa enimmäkseen
Olisko ongelmaa siinä, että ihmisten pariutuminen on monesti niin tavoitteellista, suunnitelmallista ja ennen kaikkea mielellä pyörittelyä.
Jännästi keskustelu meni kotirouvien ylistämiseen. Opetelkaa ekaksi kirjoittamaan englantia ja käytöstapoja. Ei kotirouva ehdokas lue Suomen Tinderiä. Konservatiivisessa maassa mies tekee aloitteen. Monta rastia ylitettävänä. Aloite, kahvien tarjoaminen, kylpyläreissu, paneminen ja tähän päälle tienaus. Voe voe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseus on Suomessa tuhottu vääränlaisella kasvatuksella. Ainoa mahdollisuus on hakea nainen konservatiivista maista, joka on suurkansa.
Suomessa ei ikinä ole ollut kotirouvia. Kai tajuat ettet voi konservatiivisessa maassa alkaa nillittää kuluista? Mies nähdään tienaajana ja turvaajana. Juoppoa pamautetaan kaulimella.
Mummoni oli kotiäiti ja ukkini teki 12 tuntista päivää 6 päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21 kirjoitti:
Miehet sanovat usein, että naiset kuvittelevat itsestään liikoja ja että normikehoinen perusnaamainen tyllerö saa satoja matcheja ja valitsee niistä vain ne parhaat chadit ja odottaa mieheltä kovia tienistejä. Noh, voin sanoa tällaisena naisena tähän syyn: se johtuu ihan siitä, että te KAIKKI yli 18-vuotiaat miehet havittelette samoja naisia: meitä 18-24-vuotiaita. Mikäköhän tämä jakauma on, kun huomioidaan vielä se, että nuoria ikäryhmiä syntyy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhat sedät jatkavat elämistä? Taitaa olla aika lähellä sitä kuuluisaa 80:20-suhdantaa josta täälläkin miehet valittavat, ellei jopa pahempi. Siihen vielä se, että kaikissa ikäryhmissä 50+ lukuunottamatta miehiä on naisia enemmän, ja soppa on valmis. Ja itse tämän nuoruuden kaivamisella aiheutatte. Ja itse asiassa vielä pahennatte, koska kaltaiseni nuoret naisetkaan eivät halua suhteisiin kun näemme, miten puhutte meitä vanhemmista naisista.
Tämä, niin monta kertaa! Minulle on ihan sama vaikka kelpaisin nyt, mutta kun kuulen miten miehet puhuvat vanhemmista naisista, en todellakaan halua noita miehiä. Minäkin tulen vanhenemaan, se vaan on fakta. Kun miehet haukkuvat nelikymppisiä ja vanhempia naisia niin he haukkuvat tulevaisuuden minua. Miksi haluaisin sellaisen tulevaisuuden, missä minua odottaa vain halveksunta ja haukut? Tämä on itselleni yksi isoimmista syistä olla pariutumatta. Haluan pitkäaikaisen suhteen ja se tuntuu mahdottomalta kun miehet arvostavat naista vain muutaman vuoden kun tämä on tarpeeksi nuori. Elämä on kuitenkin aika saatanan pitkä.
Ah vanhemmat naiset. Tavallinen mies ei kelpaa niille, kun on nuorempi. Nyt vanhana, rupsahtaneena ja usein yhoina tavallinen kelpaakin.
Ja silloinkin luultavasti vielä petätte suhteessa jonkun kanssa, josta saatte ns intohimoa.
Pakko ihmetellä miksi joku olisi suhteessa jossa ei ole intohimoa? Mikä sen suhteen pointti sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutte arvosukuihin. Monessa taloudessa mummo osallistui talon töihin ja meni pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N21 kirjoitti:
Minulle ei kelpaa tavallinen mies koska tavallinen mies on kiinnostunut vain nuoruudestani. Tavallinen mies jättää kun nainen vanhenee. En halua sellaista. Minusta ei myöskään tule koskaan yh:ta, koska em. syystä en aio pariutua miehen kanssa enkä myöskään tehdä lapsia.
Vanhana ja rupsahtaneena sen sijaan saattaa mies kelvatakin, koska silloin ainakin tiedän ettei mies ole pelkän ulkonäön ja nuoruuden perässä. Sen näkee sitten tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
No tähän ikään mennessä en oo saanut naista joten pitäköön tunkkinsa. Ei kiinnosta enää, ei paneminen eikä parisuhteilu. Elämässä on paljon muutakin kuin pillun perässä juokseminen.
M45
Ja perusvikasi on mikä? Minä osasin luotsata kikkelini ohi kirkon rappuset ja yksi kihlaus, mut avoliitto on näemmä aika paha kans. Eukko on koiraihminen ja minä kans niin se oli se paha paha tikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.
Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?
Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.
Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.M37
Ei tarvitsekaan, mutta tilastojen mukaan ihmiset yleensä pariutuvat suunnilleen saman ikäisen kanssa. Poikkeuksia toki aina on. Ja sen vuoksi on todennäköisempää löytää kumppani omasta ikäluokasta kuin huomattavasti nuoremmista. Tuollainen 7-8 vuoden ikäero ei vielä ihan hirveän suuri ole, vaikka ei niitä tavanomaisimpiakaan, mutta voithan toki etsiä nuorempaa, jos perheen haluat. Ja kun se kerran on aiemminkin onnistunut (nuoremman kumppanin saaminen siis), niin voihan se olla mahdollista jatkossakin. Kun tiedät, mitä haluat, tavoittele sitä. Niin kannattaa aina toimia, niin miehen kuin naisen.
- eri
Tilastojen valossa 7-8 vuoden ikäero on suuri. Suomessa heyeroparisluntien ikäero on muutama vuosi. Tuostas uurempi ikäero on harvinaista, vain alle 0.5% pariskunnista. Homosuhteissa suurten ikäerojen suhteet puolestaan yleisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia katsellut vierestä kaveriporukan ikisinkkuja miehiä, jotka ruikuttavat ettei kellekään kelpaa. Näiden naismaku on tyyliin Victoria's Secretin huippumalli ("söpöjä arkisia naapurintyttöjä") tai Instagramista ne fitness-pimut joille elämän keskiössä on shoppailu ja tissien/huulten täyttäminen. Esim. yliopistossa eivät vilkaisseetkaan kahta kertaa niitä nuoria sieviä naisia, joihin kaikki peruspojat olivat rakastuneet. Niissä oli aina jotain vikaa: liian vähän meikkiä, finni, tummat silmänaluset, liian arkiset vaatteet, silmät liian lähellä toisiaan, liian lyhyt, ohuet huulet, ei muhkeaa belfie-peppua, liian pienet rinnat, liian arkiset hiukset jne. Itse nämä miehet saavat sitten olla omine mustapäänenineen, pömppömahoineen, kaulafinneineen, äidin leikkaamine hiuksineen, Tokmannin vaatteineen jne jossain norsunluutornissa, kelpuuttelemassa vain hottiksia.
Ei suurin osa miehistä ajattele, että joku nainen on heille liian lyhyt. Ei pituus ole naiselle mikään meriitti. Törkeä kommentti
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutte arvosukuihin. Monessa taloudessa mummo osallistui talon töihin ja meni pellolle.
Monessa taloudessa????? Auta armias. Kaikissa suvuissa. Ota nyt vttu selvää. Suomi on ollut pitkään agraariyhteidkunta, teollistuminen alkoi kunnollabastasodan jälkeen. Agraariyhteiskunnassa kaikki tekivät työtä. Myösnaiset. Ha myös teollistumisen myötä. Mutta tyypillisenä miehenä naisten työt eivät ole työtä. Koti vaan kummallisesti pysyy itsekseen siistinä, ruoka vaan ilmestyy pöytään, puhtaat pyykit kaappiin,karja vaan itsekseen hoituu,ja lapset.
Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia katsellut vierestä kaveriporukan ikisinkkuja miehiä, jotka ruikuttavat ettei kellekään kelpaa. Näiden naismaku on tyyliin Victoria's Secretin huippumalli ("söpöjä arkisia naapurintyttöjä") tai Instagramista ne fitness-pimut joille elämän keskiössä on shoppailu ja tissien/huulten täyttäminen. Esim. yliopistossa eivät vilkaisseetkaan kahta kertaa niitä nuoria sieviä naisia, joihin kaikki peruspojat olivat rakastuneet. Niissä oli aina jotain vikaa: liian vähän meikkiä, finni, tummat silmänaluset, liian arkiset vaatteet, silmät liian lähellä toisiaan, liian lyhyt, ohuet huulet, ei muhkeaa belfie-peppua, liian pienet rinnat, liian arkiset hiukset jne. Itse nämä miehet saavat sitten olla omine mustapäänenineen, pömppömahoineen, kaulafinneineen, äidin leikkaamine hiuksineen, Tokmannin vaatteineen jne jossain norsunluutornissa, kelpuuttelemassa vain hottiksia.
Ei suurin osa miehistä ajattele, että joku nainen on heille liian lyhyt. Ei pituus ole naiselle mikään meriitti. Törkeä kommentti
-sivusta
Mutta ulkonäkö on. Miehille tavallinen naapurintyttö = huippumalli,missi, filmitähti. Jonka pitää näyttää fressiltä, raikkaalta, hiukset pehmeiltä seksikkkään ihanilta, mutta ilman meikkiä,hiusten laittamista javaivannäköä 24/7/365
Olisit pitänyt sen kikkelisi housuissa tai laittanut piuhat poikki. Kukaan ei ole pakottanut sua isäksi. Olet itsekäs mulkku.