Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Olisit pitänyt sen kikkelisi housuissa tai laittanut piuhat poikki. Kukaan ei ole pakottanut sua isäksi. Olet itsekäs mulkku.
Miksi? Olen tähän silti suht tyytyväinen. Ennenkaikkea lasteni vuoksi. Tulin töistä tänään, join kahvit ja kaaduin sohvalle, ekaluokkalainen poikani käpertyi sohvalla ja totesi, "iskä olet kaikista paras" ja nukahti tuohon kainaloon päiväunille. Nukkui viime yönkin vieressäni äidin ollessa töissä. Pitäähän näistä kiitollinen olla tottakai. Mutta monella tavalla miehen elämänlaatua parisuhde huonontaa, joskin toisella tavalla parantaa. Yksinäisyys tietysti on se mitä ei tarvitse kokea ja lasten tuoma ilo on parasta. Asuin yksin pitkään omakotitalossa ja kyllähän silloin sai mennä ja tulla miten halusi, sai reissata, ja harrastaa mitä halusi, olla sen naisen kanssa joka sillä hetkellä kiinnosti, eihän niitä saa kun on parisuhteessa. Eniten harmittaa kun kaikesta on pitänyt luopua. M37v
Sä mistään ole luopunut. Toisessa ketjussa julistit panneesi oliko se 5 naista tänä vuonna ja osan kanssa vissiin useita kertoja. Sellainen perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.
Ja nämä eron ottaneet ovat niitä oikein ihania. Minä olen naimisissa ja hyvin arvostettu naisten keskuudessa, naisia kyllä riittäisi. Olenkin käynyt kokeilemassa aika montaakin yh äitiä. Olen huomannut heissä hyvin usein sellaisia luonteenpiirteitä, ettei ole ollut ollenkaan vaikea kuvitella miksi ovat sinkkuja. M37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?
Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.
Tai paremminkin Etelä-Korean tiellä. Siellä syntyy vain 0.84 lasta yhtä naista kohden. Syynä on vanhempien liian kova kannustus opiskeluun ja työhön. Se tuhoaa naisen mahdollisuuden toteuttaa itseään naisena.
Suomessa asia on päinvastoin, koska täällä tilastoissa näkyy selkeästi se, että mitä koulutetumpi nainen on, sitä todennäköisemmin hänellä on perhe ja lapsia.
Ei ole totta. Suomessa on valtava määrä feministejä ja uranaisia sinkkuna koko elämänsä ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD
Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä
Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Olisit pitänyt sen kikkelisi housuissa tai laittanut piuhat poikki. Kukaan ei ole pakottanut sua isäksi. Olet itsekäs mulkku.
Miksi? Olen tähän silti suht tyytyväinen. Ennenkaikkea lasteni vuoksi. Tulin töistä tänään, join kahvit ja kaaduin sohvalle, ekaluokkalainen poikani käpertyi sohvalla ja totesi, "iskä olet kaikista paras" ja nukahti tuohon kainaloon päiväunille. Nukkui viime yönkin vieressäni äidin ollessa töissä. Pitäähän näistä kiitollinen olla tottakai. Mutta monella tavalla miehen elämänlaatua parisuhde huonontaa, joskin toisella tavalla parantaa. Yksinäisyys tietysti on se mitä ei tarvitse kokea ja lasten tuoma ilo on parasta. Asuin yksin pitkään omakotitalossa ja kyllähän silloin sai mennä ja tulla miten halusi, sai reissata, ja harrastaa mitä halusi, olla sen naisen kanssa joka sillä hetkellä kiinnosti, eihän niitä saa kun on parisuhteessa. Eniten harmittaa kun kaikesta on pitänyt luopua. M37v
Sä mistään ole luopunut. Toisessa ketjussa julistit panneesi oliko se 5 naista tänä vuonna ja osan kanssa vissiin useita kertoja. Sellainen perheenisä.
No olen kyllä sama, mutta vaikka panettaa ja on tullut pantua aika paljonkin niin ei elämä nyt pelkästään sitä ole,eikä sen takia kannata naista ottaa... M37v
Missä ne miehet koittaa tavata naisia? Piti pitkästä aikaa vilkaista tinderiä. Lihavaa, kuvatonta, tekstitöntä, vkl-isiä, seksiä hakevaa tai lähemmäs 40v etsimässä kohtua.
Näiden ei kannatta netissä etsiä mitä ikinä etsivät.
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa, koska hyviä naisia on nykyään vähän ja reilusta ylipainosta on tullut uusi normaali. Yli 170cm ja alle 25 bmi suomi-nainen alkaa olla melkoinen harvinaisuus, varsinkin +30v ikäisissä.
Jos tyytyisi keneen tahansa ja jaksaisi feikata suhteessa onnellista, niin en pitäisi tilannetta vielä mahdottomana.
Vielä harvinaisempi se on miehissä. 72% miehistä on ylipainoisia. Ja joka ikäryhmässä teitä on huomattavasti enemmän,kuin naisia.
Miksi naisen pitäisi huolia läski mies? Ei ole yhtään se terveempi, kuin nainenkaan tai fyysisesti houkuttelevampi.
Tässä taas yksi esimerkki miesten hypergamiasta- naisten pitäisi olla hoikkia, mutta he itse saavat olla läskejä. Se ikävaatinus( naisen pitää aina olla nuorempi) on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?
Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.
Olisiko näyttää edes joku tilasto joka tukee väitettä "nykyään"?
Riittääkö tilastokeskus? https://www.stat.fi/til/perh/2018/02/perh_2018_02_2020-01-31_kat_007_fi…
Kyse on asumismuodosta, ei suhteesta. Muuten en minäkään ole ikinä suhteessa ollut.
Kyllä se korreloi aika hyvin suhteiden kanssa. Pitkät parisuhteet johtaa yleensä yhdessä asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.
Häh? Minkä ikäisillä näin? Ei mua ainakaan ole "opetettu olemaan uhri", mitä se edes tarkoittaa? Suhtaudun miehiin yleisesti ottaen paljon positiivisemmin kuin omaan sukupuoleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Eikö tuossa suositeltu etsimään itsesi ikäisiä. Eli 37-vuotiaana sellaisia suunnilleen samanikäisiä. Tilastojen mukaan muutaman vuoden ikäero on vielä ihan tavallista, joten 32-33-vuotias voi olla hyvinkin vielä realistinen.
Niiden, jotka etsivät 10 vuotta nuorempaa, kannattaa varautua siihen, että isojen ikäerojen suhteessa joutuu kumpikin tyytymään. Useimmiten tyytyminen tapahtuu molemmilla ulkonäön suhteen- ne nuoremmat ovat todennäköisesti niitä, jotka eivät saa kumppania omanikäisistään. Eli ovat sitten ylipainoisia ja/tai tätimäisiä ulkonäöltään, ja usein persoonassakin on jotain ei-niin-puoleensavetävää, kuten hankala luonne, mielenterveysongelmia, sosiaalista osaamattomuutta, tms.
37- vuotias mies, on jämämies ja jotain pahasti vialla. Ylipainoinen ja tavallisen näköinen 37- 40 vuotias nainen on tasan tarkkaan tuon miehen tasoa- ulkonäöllisesti
Tuntuu että monet miehet jättävät kokeilematta naisten saamista, kun pari kertaa saanu pahasti nenilleen kun menny kyselee. Itse en osaa sanoa, en oo ikinä menny juttelee, itellä ainoot tilanteet kun nainen tullut kyselee jotain. Tai jotain sinnepäin.
Mutta onnea vaan kaikille jotka sinne myrskyyn lähtee seilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun ole tarvinnut luopua ystävistäni ja harrastuksistani vaikka parisuhde ja lapsia onkin,Taidat olla aika pahasti tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko näyttää edes joku tilasto joka tukee väitettä "nykyään"?
Riittääkö tilastokeskus? https://www.stat.fi/til/perh/2018/02/perh_2018_02_2020-01-31_kat_007_fi…
Kyse on asumismuodosta, ei suhteesta. Muuten en minäkään ole ikinä suhteessa ollut.
Kyllä se korreloi aika hyvin suhteiden kanssa. Pitkät parisuhteet johtaa yleensä yhdessä asumiseen.
Ei se kertonut suhteista. Se kertoi että miehet asuvat pitempään vanhemmillaan (armeija on luonnollinen syy) ja että miehet ei halua lapsiaan kirjoille erotessa.
Jope-äänellä: monelle (minulle) monelle (minulle)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä
Olen lapseton nainen enkä ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä on niin kamalaa, jos naisella on jo lapsia toisen kanssa? Yleensä hän kuitenkin elättää itse lapsensa, eikä ole käyttämässä siihen uuden kumppanin varoja. Itse en keksi yhtään syytä, miksi en voisi alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Tietyssä ikäluokassa he ovatkin usein monella tapaa parempia kuin lapsettomat miehet. Miehissä on usein hyvin selvästi nähtävissä syyt siihen, miksi ei ole lapsia tiettyyn ikään mennessä toiveistaan huolimatta saanut.
-lapsi on toisen miehen, ei oma
-miehelle luonnonvastaista elättää toisen miehen lasta
-se lapsen isä eli naisen exä pyörii kuvioissa enemmän tai vähemmän
-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.
Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee naisen sänkyyn öisin nukkumaan.
Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.
-naisen vartalo usein kärsinyt lapsen takia.
Tämä ok kun kyseessä miehen oma lapsi, mutta toisen miehen lapsen takia, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitsit siis huonon naisen. Oma vikasi. Kummaa selittelynmakua tuossa miksi olet vielä suhteessa.
Eikait minun naisessani mitään vikaa ole. Vaihtaisin jos olisi. M37v
Olet joutunut luopumaan kaikesta: ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään et saa enää tehdä etkä minnekään mennä. Miten niin sinun naisessasi ei ole mitään vikaa? Hänessä on lähes kaikki vialla, jos elämäsi on noin surkeaa. Pahoittelut huonosta valinnasta :(
Vierailija kirjoitti:
Missä ne miehet koittaa tavata naisia? Piti pitkästä aikaa vilkaista tinderiä. Lihavaa, kuvatonta, tekstitöntä, vkl-isiä, seksiä hakevaa tai lähemmäs 40v etsimässä kohtua.
Näiden ei kannatta netissä etsiä mitä ikinä etsivät.
Hui kauhea, ihan seksiä kehtas hakea. Ettäs kehtas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
-lapsi on toisen miehen, ei oma
-miehelle luonnonvastaista elättää toisen miehen lasta
-se lapsen isä eli naisen exä pyörii kuvioissa enemmän tai vähemmän
-lapsi rajoittaa aivan valtavasti elämää, ja varsinkin parisuhde-elämää. Ensihuuma karisee hyvin äkkiä, kun kahdenkeskistä aikaa vain ei ole, ja lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan.
Pahimmassa tapauksessa lapsi tulee naisen sänkyyn öisin nukkumaan.
Nämä on ok kun kyseessä miehen oma lapsi, ja naisen kanssa on jo viettänyt kahdenkeskistä aikaa ennen lapsen syntymää....mutta toisen miehen lapsi, not.-naisen vartalo usein kärsinyt lapsen takia.
Tämä ok kun kyseessä miehen oma lapsi, mutta toisen miehen lapsen takia, not.
-kaikki tekeminen pitää miettiä lapsen ehdoilla
-lapsi muistuttaa koko ajan sekä miestä että myös naista exästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai paremminkin Etelä-Korean tiellä. Siellä syntyy vain 0.84 lasta yhtä naista kohden. Syynä on vanhempien liian kova kannustus opiskeluun ja työhön. Se tuhoaa naisen mahdollisuuden toteuttaa itseään naisena.
Suomessa asia on päinvastoin, koska täällä tilastoissa näkyy selkeästi se, että mitä koulutetumpi nainen on, sitä todennäköisemmin hänellä on perhe ja lapsia.
Ei ole totta. Suomessa on valtava määrä feministejä ja uranaisia sinkkuna koko elämänsä ajan.
Kuitenkin vielä suurempi osa sinkuista ja lapsettomista naisista on kouluttamattomia. Tämä on vaan fakta, jota ei voi muuksi muuttaa.