Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Siksi että pariutumiseen ei ole naisilla enää nykypäivänä taloudellista eikä sosiaalista pakkoa. Kumppanilta halutaan myös muitakin hyviä ominaisuuksia kuin ettei juopottele ja lyö.
Ihan oikeasti miehet, mitäs jos sen ainaisen ulinan sijaan ottaisitte mallia sinkkunaisista ja lähtisitte rakentamaan elämästänne hyvää ihan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.
Nyt menee kyllä rankasti metsään. Miehet ei kiinnosta koska miehen mukana tulee orjuus ja itsensä hylkäämisen vaatimus. Ei kiitos.
Olet kyllä pahasti metsässä. Sinulla on ehkä yksi tai kaksi huonoa arpaa ja yleistät siltä pohjalta. Parisuhde perustuu tasa-arvoisuuteen ja jos et sitä itse hoksaa niin se on voi voi itsellesi. Jos täytyy sanoa kumpi yleensä on parisuhteen orja niin reilusti useammin mies. Kyllä nainen on niin kallis olento miehen elämässä että ei mitään järkeä.
Jos in on,niin eikö kannata sinunkin olla yksin. Ja tyytyä siihen ja lopettaa valittaminen. Osta fantasy doll,tilaa ruoka woltista ja palkkaa kodinhoitaja👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Sinulle varmasti lähes mahdotonta jo paljon nuorempanakin kuin yli 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Se, että keskiarvo on 30 ei tarkoita, että jokainen mies tekee lapsensa silloin. Jotkut tekee parikymppisenä ja toiset vastaavasti nelikymppisinä.
Tästä on ihan tutkimustietoa olemassa. Miehelle on äärimmäisen harvinaista saada ensimmäinen lapsensa yli 40 v. Todennäköisyys tähän on pienempi kuin 0,05%.
Miehet sanovat usein, että naiset kuvittelevat itsestään liikoja ja että normikehoinen perusnaamainen tyllerö saa satoja matcheja ja valitsee niistä vain ne parhaat chadit ja odottaa mieheltä kovia tienistejä. Noh, voin sanoa tällaisena naisena tähän syyn: se johtuu ihan siitä, että te KAIKKI yli 18-vuotiaat miehet havittelette samoja naisia: meitä 18-24-vuotiaita. Mikäköhän tämä jakauma on, kun huomioidaan vielä se, että nuoria ikäryhmiä syntyy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhat sedät jatkavat elämistä? Taitaa olla aika lähellä sitä kuuluisaa 80:20-suhdantaa josta täälläkin miehet valittavat, ellei jopa pahempi. Siihen vielä se, että kaikissa ikäryhmissä 50+ lukuunottamatta miehiä on naisia enemmän, ja soppa on valmis. Ja itse tämän nuoruuden kaivamisella aiheutatte. Ja itse asiassa vielä pahennatte, koska kaltaiseni nuoret naisetkaan eivät halua suhteisiin kun näemme, miten puhutte meitä vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.
En esitä kilttiä, jotta saisin pimperoa. Jätän sen miehille, joita haluatte. ootte haarat auki ekoilla treffeillä ja ihmettelette, kun mies lähti..
Ja en ole enää kiltti, koska en halua enää seurustella. En halua olla teidän naisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että pariutumiseen ei ole naisilla enää nykypäivänä taloudellista eikä sosiaalista pakkoa. Kumppanilta halutaan myös muitakin hyviä ominaisuuksia kuin ettei juopottele ja lyö.
Ihan oikeasti miehet, mitäs jos sen ainaisen ulinan sijaan ottaisitte mallia sinkkunaisista ja lähtisitte rakentamaan elämästänne hyvää ihan yksin?
Juurikin näin. Mies harvoin tuo naisen elämään mitään lisää, päinvastoin vie. Siksi ei naisen kannata tyytyä johonkin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Uusperheet ei todellakaan toimi, ei tod kannata ottaa naista, jolla lapsia.
Sama toisinpäin. Naisen ei koskaan kannata alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Ei koskaan. T r o ub l e. Red flag. Ei toimi.Never.
Yli 30-vuotiaista miehistä kiinnostavia ovat huomattavasti todennäköisemmin ne joilla on jo lapsia kuin ne joilla ei ole. Mulle miehen lapset eivät olisi mikään ongelma.
Lapseton N28, joka ei halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena uskon että suuri syy on siinä että naisten vaatimustako on todellakin noussut.
Johtuu varmasti siitä, että nainen pärjää mainiosti yksin, vaikka elättäen jälkikasvuakin.
Ei olla enää riippuvaisia elättäjästä kun mahdollisuudet on auki naisillekin.
Naiset kouluttautuu ja hankki muuten ammatin ja toimeentulon.
Mieheltä voidaan vaatia enemmän kuin ennen, ei ole yksinjäämisen pelossa otettava ketä tahansa.
En pidä tätä ollenkaan huonona suuntauksena. Maailma muuttuu, Eskoseni ja tässä asiassa aina vain parempaan suuntaan.
Iroonista tässä viestissä on se, että ne ei osaa valita miestä. Ottaa kaikkia pellejä ja katkerana miehille, kun on yh. Naisilla on todella huono miesmaku
Noin 15 vuotta sitten meillä oli hyvä nais-mies porukka jonka kanssa oli hauskaa, mutta sitten tapahtui joku ihmeen muutos ja meistä miehistä tulikin PAHIKSIA! Miksi? Mistä syystä yx kaks? Väitän , että se oli se kieletty sana, VV öö GG EEE, aateen alusta Suomeen. Kuvitelkaa, että miehenä en edes voi kirjoittaa oikein sen aateen nimeä ettei ZZZsuuri ota ohrasia. Samaa aikaa kun sain bännit täältä linkaamalla YK::n tilastot väestökehityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.En esitä kilttiä, jotta saisin pimperoa. Jätän sen miehille, joita haluatte. ootte haarat auki ekoilla treffeillä ja ihmettelette, kun mies lähti..
Ja en ole enää kiltti, koska en halua enää seurustella. En halua olla teidän naisten kanssa tekemisissä.
No voi hyvänen aika- miksi sitten ùliset täällä? Tämä ketju ei sinua koske. Mene tumputtamaanja katsomaan pokehubia- se onainoa paikka, missä sinä näet naisen haarat auki.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Sama toisinpäin. Naisen ei koskaan kannata alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Ei koskaan. T r o ub l e. Red flag. Ei toimi.Never.
Meinaatko, että alaikäisten lasten eronneet vanhemmat eivät voisi alkaa seurustella kunnes lapset ovat muuttaneet omilleen?
Otetaan tämä faktana ja annetaan miesten olla. Miksi pitäisi turhaan jossain treffeillä käydä ja tavata miehiä jos kerta on niin ettei ne halua tavata.
Tasa-arvon puitteissa naiset eivät enää kelpuuta mitä vaan tolloa. He vaativat miehiltä samoja piirteitä, arvoja ja elämäntapaa, kuin mikä heillä itsellään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena uskon että suuri syy on siinä että naisten vaatimustako on todellakin noussut.
Johtuu varmasti siitä, että nainen pärjää mainiosti yksin, vaikka elättäen jälkikasvuakin.
Ei olla enää riippuvaisia elättäjästä kun mahdollisuudet on auki naisillekin.
Naiset kouluttautuu ja hankki muuten ammatin ja toimeentulon.
Mieheltä voidaan vaatia enemmän kuin ennen, ei ole yksinjäämisen pelossa otettava ketä tahansa.
En pidä tätä ollenkaan huonona suuntauksena. Maailma muuttuu, Eskoseni ja tässä asiassa aina vain parempaan suuntaan.
Iroonista tässä viestissä on se, että ne ei osaa valita miestä. Ottaa kaikkia pellejä ja katkerana miehille, kun on yh. Naisilla on todella huono miesmaku
Eli sinun äidilläsikin oli? Ja seuras siitä omit sinä. Olet oikeassa. Olisi kannattanut jättää välistä.
N21 kirjoitti:
Miehet sanovat usein, että naiset kuvittelevat itsestään liikoja ja että normikehoinen perusnaamainen tyllerö saa satoja matcheja ja valitsee niistä vain ne parhaat chadit ja odottaa mieheltä kovia tienistejä. Noh, voin sanoa tällaisena naisena tähän syyn: se johtuu ihan siitä, että te KAIKKI yli 18-vuotiaat miehet havittelette samoja naisia: meitä 18-24-vuotiaita. Mikäköhän tämä jakauma on, kun huomioidaan vielä se, että nuoria ikäryhmiä syntyy vuosi vuodelta vähemmän ja vanhat sedät jatkavat elämistä? Taitaa olla aika lähellä sitä kuuluisaa 80:20-suhdantaa josta täälläkin miehet valittavat, ellei jopa pahempi. Siihen vielä se, että kaikissa ikäryhmissä 50+ lukuunottamatta miehiä on naisia enemmän, ja soppa on valmis. Ja itse tämän nuoruuden kaivamisella aiheutatte. Ja itse asiassa vielä pahennatte, koska kaltaiseni nuoret naisetkaan eivät halua suhteisiin kun näemme, miten puhutte meitä vanhemmista naisista.
Tämä, niin monta kertaa! Minulle on ihan sama vaikka kelpaisin nyt, mutta kun kuulen miten miehet puhuvat vanhemmista naisista, en todellakaan halua noita miehiä. Minäkin tulen vanhenemaan, se vaan on fakta. Kun miehet haukkuvat nelikymppisiä ja vanhempia naisia niin he haukkuvat tulevaisuuden minua. Miksi haluaisin sellaisen tulevaisuuden, missä minua odottaa vain halveksunta ja haukut? Tämä on itselleni yksi isoimmista syistä olla pariutumatta. Haluan pitkäaikaisen suhteen ja se tuntuu mahdottomalta kun miehet arvostavat naista vain muutaman vuoden kun tämä on tarpeeksi nuori. Elämä on kuitenkin aika saatanan pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.En esitä kilttiä, jotta saisin pimperoa. Jätän sen miehille, joita haluatte. ootte haarat auki ekoilla treffeillä ja ihmettelette, kun mies lähti..
No voi hyvänen aika- miksi sitten ùliset täällä? Tämä ketju ei sinua koske. Mene tumputtamaanja katsomaan pokehubia- se onainoa paikka, missä sinä näet naisen haarat auki.
Koska väittelen ihmisten kanssa, jotka ei ymmärrä 80/20 sääntöä. Kannattaa avartaa miesmakua sen 20% ulkopuolelle, niin ehkä teidän lapsenne saisi hyvän faijanki.
Naiseus on Suomessa tuhottu vääränlaisella kasvatuksella. Ainoa mahdollisuus on hakea nainen konservatiivista maista, joka on suurkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon puitteissa naiset eivät enää kelpuuta mitä vaan tolloa. He vaativat miehiltä samoja piirteitä, arvoja ja elämäntapaa, kuin mikä heillä itsellään on.
Niin. Miehet edelleen luulevat, että on laatumies, jonka pitäisi saada nainen, kun nainen, jos käy töissä ja suihkussa ja ei hakkaa naista ja vedä perzlärvejä joka viikonloppu.
Meinaatko, että alaikäisten lasten eronneet vanhemmat eivät voisi alkaa seurustella kunnes lapset ovat muuttaneet omilleen?