Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Tulevauudessa. Voi kuule olet jo myöhässä. Miksi miehet ei vieläkään tiedä että heillä on vieminen käyttöpäivä siihen lisääntymiseen.
Mikäs se sitten on?
Sauli Niinistökin, ei niin hyväkuntoisen oloinen mieskin, teki lapsen 69-vuotiaana.
Oikeastaan joka viikko saa lukea julkkiksista jotka tulivat isäksi 45-55-vuotiaina.
Juuri viikonloppuna luin taas jostakusta 55-vuotiaaasta, mutta unohdin nyt nimen.Et huomaakaan miten joudut etsimään esimerkkisi lehtien julkkismiehissä. Koska et tunne ketään irl. Enkä minäkään tunne.
Itse asiassa tunnen.
Eräs tuttu nainen otti 25-vuotiaana n. 50v miehen ja teki tämän kanssa lapsen.
26v tinderdeitti oli tehnyt lapsen 44v miehen kanssa.Mutta järkevämpää on kertoa näistä joista lehdissä kirjoitetaan, koska sen voi kaikki käydä toteamassa että näin on, eikä voi väittää juttujani keksityiksi.
Mun täytyy nyt sanoa, että olen kelannut ihan kaikkia tuntemiani pariskuntia ja en kerta kaikkiaan ole keksinyt yhtäkään, joilla olisi yli 6v ikäero ja lapsi. En siis yhtäkään. Joitakin isommalla ikäerolla tiedän, mutta heillä on lapset tehtynä jo aiemmasta liitosta, eli lapset on tehty viim. 30 vuotiaana.
Jaa, entä sitten?
Ei se silti muuta faktoja, tai ihmisiä joita minö tunnen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD
Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?
Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Se, että keskiarvo on 30 ei tarkoita, että jokainen mies tekee lapsensa silloin. Jotkut tekee parikymppisenä ja toiset vastaavasti nelikymppisinä.
Viimeksi kun olin baarissa, niin minua lähestyi 21v uhkea blondi.
Hän oli yllättynyt iästäni.
Olen hyvin säilynyt.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.
Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.
Uusperheet ei todellakaan toimi, ei tod kannata ottaa naista, jolla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saada naista?
?
Saada jotain
Naiset eivät ole esineitä. Saaminen ei ole mikään perusoikeus.
Naiset voi tietenkin etsiä "miestä" ilman että se on esine.
Naiset eivät yleisesti ottaen ajattele kenestäkään noin, koska naisten oletetaan olevan empaattisia. Miehillä puolestaan tuntuu olevan valitettavan yleinen ajattelutapa ei vain naisista vaan monesta muustakin ihmisryhmästä. Sehän kertoo vain vihasta.
Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin baarissa, niin minua lähestyi 21v uhkea blondi.
Hän oli yllättynyt iästäni.
Olen hyvin säilynyt.M36
Syntyikö vuosisadan rakkaustarina?
No voi vi* ttu kun luen näitä viestejä. Mä olen käynyt viimeisten 17kk aikana käynyt treffeillä 20 eri miehen kanssa, joista osaa tavannut 1-5 kertaa ensitreffien jälkeen, ja näistä miehistä suurin osa itse ei ole enää halunnut jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Ymmärrä, että olet jo vitkutellut asian kanssa parikymmentä vuotta. "Haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa"... Olet jo ampunut itseäsi jalkaan.
Sinun mielestä 17v pitäis perhe perustaa, jos parikymmentä vuotta vitkutellut. Taidat olla teini-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Uusperheet ei todellakaan toimi, ei tod kannata ottaa naista, jolla lapsia.
Sama toisinpäin. Naisen ei koskaan kannata alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia. Ei koskaan. T r o ub l e. Red flag. Ei toimi.Never.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD
Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä
Eikö toi elättämisjuttu ole jo aika kulunut? Joo, jos tilaat sen naisen, jolla on lapsia, Thaikkulasta, niin päädyt elättäjäksi. Jos saisit hyvätuloisen, eronneen Suomi-naisen, jonka lapsella on isäkin, niin millä logiikalla sinä ketään elättäisit? Menis varmaan niin päin, että sinä söisit sen lapsen vanukkaat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut netin alkuaikoina läheskään yhtä vaikeaa päästä treffeille. Riitti suurinpiirtein että chatissa moikkasi, sitten juteltiin ja homma eteni. Ja niille jotka nyt alkaa rupsahtaneesta ulkonäöstä vihjailemaan, niin tämä kiinnostuksen tarttuminen tapahtui jo ennen kuvien näkemistä. Silloin kun ei digikamera ollut mikään normi muutenkaan. Nykyään on vastakiinnostuksen saaminen naisilta todella kiven alla ja väittäisin että johtuu karkkikauppaefektistä, kun tarjontaa on ylettömästi. Tällaista spontaania ja kiinnostunutta vastavuoroista viestienvaihtoa ei enää juurikaan tapahdu.
Alapeukuttavat naiset tietää selvästi paremmin sinun kokemuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.
Nyt menee kyllä rankasti metsään. Miehet ei kiinnosta koska miehen mukana tulee orjuus ja itsensä hylkäämisen vaatimus. Ei kiitos.
Olet kyllä pahasti metsässä. Sinulla on ehkä yksi tai kaksi huonoa arpaa ja yleistät siltä pohjalta. Parisuhde perustuu tasa-arvoisuuteen ja jos et sitä itse hoksaa niin se on voi voi itsellesi. Jos täytyy sanoa kumpi yleensä on parisuhteen orja niin reilusti useammin mies. Kyllä nainen on niin kallis olento miehen elämässä että ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kun 20-vuotiaana kerroin ihmisille etsiväni naista loppuelämän mittaiseen parisuhteeseen ja perustamaan perhettä, minulle naurettiin, ja minua pidettiin epätoivoisena ja pikkuvanhana. Nyt kun 30-vuotiaana kerron ihmisille edelleen etsiväni samaa, minulle nauretaan, ja minua pidetään epätoivoisena ja myöhään heränneenä. Koskaan ei ole hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei oma taso riitä saamaan naista, niin minkäs sille voi.
Miten nämä ihmisten tasot määritellään? Kerro? Kiinnostaa kovin tämä nykyajan tasokikkailu.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain ksuipäät, siksi teitä yhoita on niin paljon.
Tavallinen, raitis, eläimiä, vaimoa ja lapsia rakastava mies ei kelpaa. Liian tylsä.
Pitää saada jännitystä jostain jostain tyyliin narkomaanista. Tai pitää olla yli 2 metriä pitkä.
Naiset ei ole vaivan arvoisia. Kuolen mielummin sinkkuna, kun elän stressissä.
Heippa
Omassa lähipiirissäni useita näitä ihania, kilttejä miehiä, jotka on sitä ulospäin, mutta eivät oikeasti. Kuten myös sinäkään et ole. Oikeasti ovat yksiä mulkkuja, niistä on ero otettu.Ja nämä mulkut eivät sittenniiden lastensa perään kaipaile.
Christiiina kirjoitti:
No voi vi* ttu kun luen näitä viestejä. Mä olen käynyt viimeisten 17kk aikana käynyt treffeillä 20 eri miehen kanssa, joista osaa tavannut 1-5 kertaa ensitreffien jälkeen, ja näistä miehistä suurin osa itse ei ole enää halunnut jatkaa tutustumista.
Jep valitsit ne parhaimmat miehet, joista riittää kysyntää. Et antanu niille pilua, niin porukkaa katoaa.
Sulla on loistava miesmaku, keep it up.
Itse naisena uskon että suuri syy on siinä että naisten vaatimustako on todellakin noussut.
Johtuu varmasti siitä, että nainen pärjää mainiosti yksin, vaikka elättäen jälkikasvuakin.
Ei olla enää riippuvaisia elättäjästä kun mahdollisuudet on auki naisillekin.
Naiset kouluttautuu ja hankki muuten ammatin ja toimeentulon.
Mieheltä voidaan vaatia enemmän kuin ennen, ei ole yksinjäämisen pelossa otettava ketä tahansa.
En pidä tätä ollenkaan huonona suuntauksena. Maailma muuttuu, Eskoseni ja tässä asiassa aina vain parempaan suuntaan.
Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.