Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
On se vaikeaa, koska hyviä naisia on nykyään vähän ja reilusta ylipainosta on tullut uusi normaali. Yli 170cm ja alle 25 bmi suomi-nainen alkaa olla melkoinen harvinaisuus, varsinkin +30v ikäisissä.
Jos tyytyisi keneen tahansa ja jaksaisi feikata suhteessa onnellista, niin en pitäisi tilannetta vielä mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseus on Suomessa tuhottu vääränlaisella kasvatuksella. Ainoa mahdollisuus on hakea nainen konservatiivista maista, joka on suurkansa.
Suomessa ei ikinä ole ollut kotirouvia. Kai tajuat ettet voi konservatiivisessa maassa alkaa nillittää kuluista? Mies nähdään tienaajana ja turvaajana. Juoppoa pamautetaan kaulimella.
Mummoni oli kotiäiti ja ukkini teki 12 tuntista päivää 6 päivänä viikossa.
Kuulutte arvosukuihin. Monessa taloudessa mummo osallistui talon töihin ja meni pellolle.
Monessa taloudessa????? Auta armias. Kaikissa suvuissa. Ota nyt vttu selvää. Suomi on ollut pitkään agraariyhteidkunta, teollistuminen alkoi kunnollabastasodan jälkeen. Agraariyhteiskunnassa kaikki tekivät työtä. Myösnaiset. Ha myös teollistumisen myötä. Mutta tyypillisenä miehenä naisten työt eivät ole työtä. Koti vaan kummallisesti pysyy itsekseen siistinä, ruoka vaan ilmestyy pöytään, puhtaat pyykit kaappiin,karja vaan itsekseen hoituu,ja lapset.
Puhu Suomee. Et näemmä ymmärrä lukemaasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??Kaikkea ei voi saada. Esim ydinperheen hankkiminen yli nelikymppisenä on 99% todennäköisyydellä mahdotonta. Jos muunlainen elämä ei ole mielestäsi hyvää, niin joudut aika todennäköisesti olemaan yksin. Varsin pinnallista hommaa sinulta.
Pinnallista hommaa, kun mies ei halua alkaa aisuriksi? :DD
Pinnallista hommaa, kun mies haluaa jatkaa omaa sukua, eikö toimia elättäjänä toisen miehen lapsille?Päivä päivältä paksumpaa juttua täällä
En ole tuo, jolle vastasit, ja sanoisin että vaikka toivetta omasta perheestä ei tietenkään voi pitää pinnallisena, niin ydinperheen perustaminen n. 40 ikäisenä ON useimmiten epärealistista. Joillekin miehille se toki onnistuu, mutta tällöin on usein oltu yhdessä saman kumppanin kanssa jo pitempään. Ja sitten toki jotkut harvat tosiaan pariutuvat nuoremman kanssa.
Realiteeteista ei tarvitse välittää, ja aina on luvallista kokeilla, sattuisiko itse kuulumaan siihen vähemmistöön, joka saa perheen vielä nelikymppisenä. Sinänsä 37-vuotias voi vielä hyvin onnistua. Jos sattuu löytämään kumppanin pian, voi perheen perustaminen onnistua jopa omanikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa tavallinen mies koska tavallinen mies on kiinnostunut vain nuoruudestani. Tavallinen mies jättää kun nainen vanhenee. En halua sellaista. Minusta ei myöskään tule koskaan yh:ta, koska em. syystä en aio pariutua miehen kanssa enkä myöskään tehdä lapsia.
Vanhana ja rupsahtaneena sen sijaan saattaa mies kelvatakin, koska silloin ainakin tiedän ettei mies ole pelkän ulkonäön ja nuoruuden perässä. Sen näkee sitten tulevaisuudessa.
No eikun VALITSEMAAN niistä erikoismiehistä jotka eivät ole tavalisia! Wouhouhou! Minä olen todistusten ja vakuutusten kautta TÄYSIN TAVALLINEN MIES! EPÄTAVALISEN TAVALINEN MEDIAANI-KESKIARVOMIÄS ....JOTEN OHITATHAN MINUT KIITOS! Ei kiitos edes juttuseuraksi! Ei edes hyvää päivää! Ot valmiiksi inhon ilme naamaasi ihan varmuuden vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa, koska hyviä naisia on nykyään vähän ja reilusta ylipainosta on tullut uusi normaali. Yli 170cm ja alle 25 bmi suomi-nainen alkaa olla melkoinen harvinaisuus, varsinkin +30v ikäisissä.
Jos tyytyisi keneen tahansa ja jaksaisi feikata suhteessa onnellista, niin en pitäisi tilannetta vielä mahdottomana.
Viro on vieressä. Puola hyvänä kakkosena.
Rahastako kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?
Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jatkuvasti väitetään että "nykyään" olisi vaikeampi? Verrattuna mihin? Onko joku osoittanut että ennen olisi ollut helpompaa? Vai uliseeko miehet nykyään helpommin?
Kultaisella 60-luvulla kaikki oli toisin. Nyt olemme Japanin tiellä ja parisuhteet on vähenemään päin.
Olisiko näyttää edes joku tilasto joka tukee väitettä "nykyään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.
LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??
Älä hyvä mies perusta mitään perhettä enää. Se aika oli ja meni. Jos sulla menee - sanotaan - 3v tästä siihen kun se eka pulla laitetaan uuniin, sä olet 60 vuotias kun se on 20. Tämän päivän parikymppiset on täysiä kakaroita, niistä ei ole mihinkään. Sä oot siinä jumissa 80-vuotiaaksi asti. Älä. Älä oikeasti, keksi jotain muuta tekemistä
nEANDERTHALENSIS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa tavallinen mies koska tavallinen mies on kiinnostunut vain nuoruudestani. Tavallinen mies jättää kun nainen vanhenee. En halua sellaista. Minusta ei myöskään tule koskaan yh:ta, koska em. syystä en aio pariutua miehen kanssa enkä myöskään tehdä lapsia.
Vanhana ja rupsahtaneena sen sijaan saattaa mies kelvatakin, koska silloin ainakin tiedän ettei mies ole pelkän ulkonäön ja nuoruuden perässä. Sen näkee sitten tulevaisuudessa.
No eikun VALITSEMAAN niistä erikoismiehistä jotka eivät ole tavalisia! Wouhouhou! Minä olen todistusten ja vakuutusten kautta TÄYSIN TAVALLINEN MIES! EPÄTAVALISEN TAVALINEN MEDIAANI-KESKIARVOMIÄS ....JOTEN OHITATHAN MINUT KIITOS! Ei kiitos edes juttuseuraksi! Ei edes hyvää päivää! Ot valmiiksi inhon ilme naamaasi ihan varmuuden vuoksi!
Juu todellakin ohitan, ei pelkoa.
nEANDERTHALENSIS kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri, mutta huomasitko ennen triggeröitymistä, että kirjoittaja sanoi ettei halua pariutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Olisit pitänyt sen kikkelisi housuissa tai laittanut piuhat poikki. Kukaan ei ole pakottanut sua isäksi. Olet itsekäs mulkku.
Miksi? Olen tähän silti suht tyytyväinen. Ennenkaikkea lasteni vuoksi. Tulin töistä tänään, join kahvit ja kaaduin sohvalle, ekaluokkalainen poikani käpertyi sohvalla ja totesi, "iskä olet kaikista paras" ja nukahti tuohon kainaloon päiväunille. Nukkui viime yönkin vieressäni äidin ollessa töissä. Pitäähän näistä kiitollinen olla tottakai. Mutta monella tavalla miehen elämänlaatua parisuhde huonontaa, joskin toisella tavalla parantaa. Yksinäisyys tietysti on se mitä ei tarvitse kokea ja lasten tuoma ilo on parasta. Asuin yksin pitkään omakotitalossa ja kyllähän silloin sai mennä ja tulla miten halusi, sai reissata, ja harrastaa mitä halusi, olla sen naisen kanssa joka sillä hetkellä kiinnosti, eihän niitä saa kun on parisuhteessa. Eniten harmittaa kun kaikesta on pitänyt luopua. M37v
Saahan naista vaikka kuinka paljon kun latoo seteleitä pöytään.
250 euroa tunti ja sanon suoraan että halvaksi tulee kun avioliittoon vertaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tilastokeskus? https://www.stat.fi/til/perh/2018/02/perh_2018_02_2020-01-31_kat_007_fi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai paremminkin Etelä-Korean tiellä. Siellä syntyy vain 0.84 lasta yhtä naista kohden. Syynä on vanhempien liian kova kannustus opiskeluun ja työhön. Se tuhoaa naisen mahdollisuuden toteuttaa itseään naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.
P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.
Päinvastoin. Kyllä minä voin miehenä sanoa että elämänlaatu on huonontunut todella paljon parisuhteen myötä. Kaikesta on pitänyt luopua, ystävistä, harrastuksista, haaveista, mitään ei saa enää tehdä eikä minnekään mennä. Rahat kyllä täytyy käyttää kaikki kotiin ja perheeseen. Minä olen naimisissa ja tässä parisuhteessa ollut jo 13 vuotta ja löydän uusia naisia vaikka heti jos tarvii, jokainen kunnon mies löytää. Mutta jos parisuhde nyt loppuisi niin en todellakaan haluaisi uutta vakituista kumppania. Jos ei olisi pieniä lapsia, eikä heidän ystävänsä ja koulunkäyntinsä olisi minulle mitään lähtisin heti. M37v
Valitsit siis huonon naisen. Oma vikasi. Kummaa selittelynmakua tuossa miksi olet vielä suhteessa.
Eikait minun naisessani mitään vikaa ole. Vaihtaisin jos olisi. M37v
Vierailija kirjoitti:
Häh? Yli 170 cm naisia on vähän missä tahansa päin maailmaa.199
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.
Nyt menee kyllä rankasti metsään. Miehet ei kiinnosta koska miehen mukana tulee orjuus ja itsensä hylkäämisen vaatimus. Ei kiitos.
Olet kyllä pahasti metsässä. Sinulla on ehkä yksi tai kaksi huonoa arpaa ja yleistät siltä pohjalta. Parisuhde perustuu tasa-arvoisuuteen ja jos et sitä itse hoksaa niin se on voi voi itsellesi. Jos täytyy sanoa kumpi yleensä on parisuhteen orja niin reilusti useammin mies. Kyllä nainen on niin kallis olento miehen elämässä että ei mitään järkeä.
Jos in on,niin eikö kannata sinunkin olla yksin. Ja tyytyä siihen ja lopettaa valittaminen. Osta fantasy doll,tilaa ruoka woltista ja palkkaa kodinhoitaja👍
Miksi? Enhän minä niitä tarvinnut silloinkaan kun olin sinkku. Kyllä mies osaa nuot itsekkin tehdä, eikä ole kukaan nalkuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö tilastokeskus? https://www.stat.fi/til/perh/2018/02/perh_2018_02_2020-01-31_kat_007_fi…
Kyse on asumismuodosta, ei suhteesta. Muuten en minäkään ole ikinä suhteessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miesten hypergamia
Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??
Eikö tuossa suositeltu etsimään itsesi ikäisiä. Eli 37-vuotiaana sellaisia suunnilleen samanikäisiä. Tilastojen mukaan muutaman vuoden ikäero on vielä ihan tavallista, joten 32-33-vuotias voi olla hyvinkin vielä realistinen.
Niiden, jotka etsivät 10 vuotta nuorempaa, kannattaa varautua siihen, että isojen ikäerojen suhteessa joutuu kumpikin tyytymään. Useimmiten tyytyminen tapahtuu molemmilla ulkonäön suhteen- ne nuoremmat ovat todennäköisesti niitä, jotka eivät saa kumppania omanikäisistään. Eli ovat sitten ylipainoisia ja/tai tätimäisiä ulkonäöltään, ja usein persoonassakin on jotain ei-niin-puoleensavetävää, kuten hankala luonne, mielenterveysongelmia, sosiaalista osaamattomuutta, tms.
Niinpä, melkein kaikkihan haluavat jonkun taskuvenuksen. Mitä lyhyempi nainen sitä parempi. Liiallinen pituus on sen sijaan useille miehille ongelma. Tuttuni on keskivertonaista jonkin verran pidempi ja monta kertaa tullut torjutuksi pituutensa takia. Miehet siis ovat sanoneet suoraan että siitä johtuu. Välillä minustakin tuntuu keskipituisena, että miehet pitävät minua liian isona.