Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Juuri palstalla oli gallup jossa kysyttiin mikä olisi riittävä tulotaso miehelle ettet jäisi harmittelemaan että miksi tienaa noin vähän.
Ylivoimainen enemmistö vastasi jotain väliltä 3500-7000 eur, vaikka naisten mediaanipalkka Suomessa on 3043 eur.
Oli nainen millainen hyvänsä, miehen pitäisi aina olla vähintään KeskitasoPlus. Ei missään asiassa keskitasoa huonompi (vaikka nainen olisi itse lihava, persaukinen, saamaton, tms) ja halutuissa asioissa keskitasoa parempi.
Nainen ajattelee haluavansa tavismiehen, vaikka todellisuudessa tällainen mies on top 10-20%.
Niin? Avaa Tinder ja suuntaa Bulgariaan/Turkkiin. Avainsanana housewife/co-parenting. Järjestä naiselle puitteet rouvuuden toteuttamiseen. Torista lähtee merkkilaukkuja, luureja, koruja ja kelloja. Pyydä aitoustodistusta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri palstalla oli gallup jossa kysyttiin mikä olisi riittävä tulotaso miehelle ettet jäisi harmittelemaan että miksi tienaa noin vähän.
Ylivoimainen enemmistö vastasi jotain väliltä 3500-7000 eur, vaikka naisten mediaanipalkka Suomessa on 3043 eur.
Oli nainen millainen hyvänsä, miehen pitäisi aina olla vähintään KeskitasoPlus. Ei missään asiassa keskitasoa huonompi (vaikka nainen olisi itse lihava, persaukinen, saamaton, tms) ja halutuissa asioissa keskitasoa parempi.
Nainen ajattelee haluavansa tavismiehen, vaikka todellisuudessa tällainen mies on top 10-20%.
Tottakai vain keskitasoa paremmat yksilöt lisääntyy - luonnonlaki. Ihmiskunta tuhoutuu kun heikko aines sikiää enemmän kuin vahva aines. Tällä tiellä toki ollaan jo vahvasti.
Itsekkin eronnut ja tuntuu että maailman loppu on tapahtunut seksielämässä. Ikää vasta alle 40
Joten jotain pitäisi tehdä mutta mitä.
Olen huono lähestymään naisia. Mutta olen erinomainen kuuntelija ja sosiaalinen kun tutustuu.
Poikia syntyy tyttöjä enemmän. Ja poikien lapsikuolleisuus on vähentynyt.
Miehille näyttää olevan tärkeämpää perinteiset perhekeskeiset arvot, elinkaarimalli, se tunkkainen vanhahtava perhemalli, jossa anopit ja miniät hyörii kertomassa miten pitää toimia ja kuinka heidän neuvojaan on noudatettava.
Niin monen asian täytyy mennä kohdilleen. Ennen vain otettiin lähes lennosta joku puolisoksi ja sopeuduttiin elämään sitku elämää jota ei ehkä tullut.
Joo, ja miehille naisen tulotaso on ihan se ja sama kunhan maksaa puolet kaikesta, päälle siihen hoitaa yksinään kodin ja lapset. Lisäksi täytyy muistaa olla laiha. Ja kaunis. Itsestään täytyy pitää huolta mutta siihen ei saa kulua yhtään rahaa eikä aikaa. On ne naiset tosi nirsoja, kyllä!