Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?
Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?
Kommentit (597)
Vierailija kirjoitti:
Juuri palstalla oli gallup jossa kysyttiin mikä olisi riittävä tulotaso miehelle ettet jäisi harmittelemaan että miksi tienaa noin vähän.
Ylivoimainen enemmistö vastasi jotain väliltä 3500-7000 eur, vaikka naisten mediaanipalkka Suomessa on 3043 eur.
Oli nainen millainen hyvänsä, miehen pitäisi aina olla vähintään KeskitasoPlus. Ei missään asiassa keskitasoa huonompi (vaikka nainen olisi itse lihava, persaukinen, saamaton, tms) ja halutuissa asioissa keskitasoa parempi.
Nainen ajattelee haluavansa tavismiehen, vaikka todellisuudessa tällainen mies on top 10-20%.
Niin? Avaa Tinder ja suuntaa Bulgariaan/Turkkiin. Avainsanana housewife/co-parenting. Järjestä naiselle puitteet rouvuuden toteuttamiseen. Torista lähtee merkkilaukkuja, luureja, koruja ja kelloja. Pyydä aitoustodistusta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri palstalla oli gallup jossa kysyttiin mikä olisi riittävä tulotaso miehelle ettet jäisi harmittelemaan että miksi tienaa noin vähän.
Ylivoimainen enemmistö vastasi jotain väliltä 3500-7000 eur, vaikka naisten mediaanipalkka Suomessa on 3043 eur.
Oli nainen millainen hyvänsä, miehen pitäisi aina olla vähintään KeskitasoPlus. Ei missään asiassa keskitasoa huonompi (vaikka nainen olisi itse lihava, persaukinen, saamaton, tms) ja halutuissa asioissa keskitasoa parempi.
Nainen ajattelee haluavansa tavismiehen, vaikka todellisuudessa tällainen mies on top 10-20%.
Tottakai vain keskitasoa paremmat yksilöt lisääntyy - luonnonlaki. Ihmiskunta tuhoutuu kun heikko aines sikiää enemmän kuin vahva aines. Tällä tiellä toki ollaan jo vahvasti.
Itsekkin eronnut ja tuntuu että maailman loppu on tapahtunut seksielämässä. Ikää vasta alle 40
Joten jotain pitäisi tehdä mutta mitä.
Olen huono lähestymään naisia. Mutta olen erinomainen kuuntelija ja sosiaalinen kun tutustuu.
Poikia syntyy tyttöjä enemmän. Ja poikien lapsikuolleisuus on vähentynyt.
Miehille näyttää olevan tärkeämpää perinteiset perhekeskeiset arvot, elinkaarimalli, se tunkkainen vanhahtava perhemalli, jossa anopit ja miniät hyörii kertomassa miten pitää toimia ja kuinka heidän neuvojaan on noudatettava.
Niin monen asian täytyy mennä kohdilleen. Ennen vain otettiin lähes lennosta joku puolisoksi ja sopeuduttiin elämään sitku elämää jota ei ehkä tullut.
Miehet jotka eivät saa naista niillä on liian pienet Munat. Niin vaan on asiat että sukuelimien koko on tarkein asia naisille. Naiset haluaa isomunainen miehen joka osaa rakastaa, pienimunaiset miehet ei osaa edes kunnolla kusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vain keskitasoa paremmat yksilöt lisääntyy - luonnonlaki. Ihmiskunta tuhoutuu kun heikko aines sikiää enemmän kuin vahva aines. Tällä tiellä toki ollaan jo vahvasti.
Ongelmahan tässä on että naisista aivan pahnanpohjimmaiset tallukat ja rumilukset pääsevät lisääntymään, ja jatkamaan keskitasoa paljon paljon alhaisempia geenejään.
"Saada naista"?? Tarkoitatko löytää kumppania vai ....
Varmaan ku ei haluta ihmistä joka menee helposti toisen matkaan jos sille ei anna huomiota...
Vierailija kirjoitti:
Miehet jotka eivät saa naista niillä on liian pienet Munat. Niin vaan on asiat että sukuelimien koko on tarkein asia naisille. Naiset haluaa isomunainen miehen joka osaa rakastaa, pienimunaiset miehet ei osaa edes kunnolla kusta
Paskapuhetta. 21cm roikkuu lahkeessa eivätkä naiset halua ryhtyä kanssani mihinkään.
Ihan sama. Homehtukoot naiset omaan ylimielisyyteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.
Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.
Kyllä hyvä kumppani tuo edelleenkin turvaa. Arjen kumppanuus ja ystävyys, toisen tukeminen ja kannustaminen on se juttu. Sitä roolia ei hyvinvointivaltiokaan voi mieheltä viedä.
Naisten ja miesten harrastukset ja työt ovat eriytyneet, ja siksi arjen kohtaamisia vastakkaisen sukupuolen kanssa on usein liian vähän. Monien tuttavapiiri kaventuu aikuisiällä töihin ja ydinperheeseen. Tinderissä taas miehiä on valtaosa käyttäjistä. Kannattaa aloittaa sellaisia harrastuksia, jossa voi tavata naisia.
Itseäni ahdistaa ajatuskin parisuhteesta, tuntuu että se vaihe vaan on jo nähty.
Pitäisi olla yliluonnollisen ihmeellinen tapaus, että kiinnostus heräisi edes vähän.
naiset on jo pikkutytöistä asti kasvatettu prinsessoiksi ja miehiä vihaaviksi feministeiksi, jotka eivät tarvitse miestä elättäjäksi, mutta kuitenkin elävät tuilla, jotka maksetaan miesten palkoista riistetyillä veroilla
Eron jälkeen tuli oltua vuoden verran aktiivinen deittirintamalle. Sen jälkeen kynnys treffeille on koko ajan noussut ja arjen vapaa-aikaankin tullut muita aktiviteetteja. En taida enää olla mitenkään hyvää parisuhdemateriaalia, koska olen kiireinen sekä tottunut omaan vapauteeni olla ja mennä.
Vierailija kirjoitti:
naiset on jo pikkutytöistä asti kasvatettu prinsessoiksi ja miehiä vihaaviksi feministeiksi, jotka eivät tarvitse miestä elättäjäksi, mutta kuitenkin elävät tuilla, jotka maksetaan miesten palkoista riistetyillä veroilla
Millä tuilla?
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen tuli oltua vuoden verran aktiivinen deittirintamalle. Sen jälkeen kynnys treffeille on koko ajan noussut ja arjen vapaa-aikaankin tullut muita aktiviteetteja. En taida enää olla mitenkään hyvää parisuhdemateriaalia, koska olen kiireinen sekä tottunut omaan vapauteeni olla ja mennä.
Sama. Eron jälkeen tuli hetki deittisovellusta kokeiltua, mutta nyt se kaikki on jäänyt jo pois. Elämä täyttyy omilla jutuilla, ja ajatus treffeillä käymisestä ja lopulta parisuhteesta tuntuu vain ahdistavalta.
Elän hyvää ja omannäköistä elämää itsekseni.
Joo, ja miehille naisen tulotaso on ihan se ja sama kunhan maksaa puolet kaikesta, päälle siihen hoitaa yksinään kodin ja lapset. Lisäksi täytyy muistaa olla laiha. Ja kaunis. Itsestään täytyy pitää huolta mutta siihen ei saa kulua yhtään rahaa eikä aikaa. On ne naiset tosi nirsoja, kyllä!