Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
101/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?

Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??

Tulevauudessa. Voi kuule olet jo myöhässä. Miksi miehet ei vieläkään tiedä että heillä on vieminen käyttöpäivä siihen lisääntymiseen.

Mikäs se sitten on?

Sauli Niinistökin, ei niin hyväkuntoisen oloinen mieskin, teki lapsen 69-vuotiaana.

Oikeastaan joka viikko saa lukea julkkiksista jotka tulivat isäksi 45-55-vuotiaina.

Juuri viikonloppuna luin taas jostakusta 55-vuotiaaasta, mutta unohdin nyt nimen.

Jos lapsenisä on iäkäs, se lisää erittäin moninkertaisesti sitä, että syntyvä lapsi sairastuu autismiin, skitsofreniaan ja syöpiin. Mitä iäkkäämpi isä, sitä suurempi riski. Iäkkään isän vaikutus kumoaa jopa nuoren äidin vaikutuksen. Kyllä ne lapset pitää tehdä nuorena. Miehen sperman laatu alkaa huononemaanjo 30- vuotiaana, ja 35- vuotiaana alkaa jyrkkä alamäki.

Että ei kannata. Lapsentekeminen on nuorten miesten hommaamonestakin syystä.

Vierailija
102/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset menevät nykyään älyllisesti miesten ohi. Moni mies on juntti eikä koulutettua naista kiinnosta sellaiset. 

Lisäksi parisuhde ei ole nykyään pakollinen. Moni nainen valitsee mieluummin yksinäisen elämän, kun raahaa mukanaan kitisevää aikuisvauvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Ok, olette jotain julkkiksia tai sitten muuten huomattavasti keskivertomiestä parempia. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollisuuksia lähemmä 10v itseään nuorempiin naisiin, ja on älyvapaata edes yrittää sellaisia. Suurin osa pariutuu lopulta suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa.

Ei, vaan puhuvat paskkaa. Suurten ikäerojen pariskunnat ovat erittäin harvinaisia Suomessa,vainalle 0.5% kaikista pariskunnista. Tai sitten ovat homoja. Niillä yleisempää.

Vierailija
104/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tämän ketjun ja olen itse myös sen ilmiantanut monta kertaa. Silti tämä säilyy, tämä tyhmin ketju jonka olen tehnyt koska se on samaan tyyliin kuin muutkin ulinat täällä.

Sitten poistuu muut ketjut joissa tyyliin kysellään mauste reseptejä.

Mutta vastailkaa lisää mulle. Olen tooosi huolissani siitä miksi niin monelle miehelle ei tule hämähäkkiä väärinpäin.

Vierailija
105/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Tulevauudessa. Voi kuule olet jo myöhässä. Miksi miehet ei vieläkään tiedä että heillä on vieminen käyttöpäivä siihen lisääntymiseen.

Mikäs se sitten on?

Sauli Niinistökin, ei niin hyväkuntoisen oloinen mieskin, teki lapsen 69-vuotiaana.

Oikeastaan joka viikko saa lukea julkkiksista jotka tulivat isäksi 45-55-vuotiaina.

Juuri viikonloppuna luin taas jostakusta 55-vuotiaaasta, mutta unohdin nyt nimen.

No mikäs teillä miehillä sitten on hätänä. Odotelkaa rauhassa sinne 50+ asti ja perustakaa sitten perhe :) 

Mitä järkeä näistä asioista on edes keskustella, kun keskusteluissa naiset jankuttavat teille, että eivät ole kiinnostuneet vanhemmista miehistä ja että miesten kannattaa alkaa miettiä perheen perustamista viimeistään kolmekymppisenä. Jos kerran oikeasti tiedätte, että naiset ovat väärässä, ja on täysin realistista perustaa perhe vaikka 69-vuotiaana ja tiedätte valtavasti esimerkkejäkin iäkkäistä isistä, niin viitatkaa toki kintaalla naisten neuvoille. 

Vierailija
106/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaleilla miehillä on vientiä. Täytyy olla jotain pahasti pielessä jos naista ei löydy. Naisilla on pahempi ongelma, kun asiallisia ja kunnollisia miehiä on niin vähän

Ei ole. Monilla älykkäillä, opiskelleilla ja keskustelukykyisillä miehillä ei ole yhtään vientiä.

En usko. Kyseessä on joku besservisser- ässburger, jolta puuttuvat tunneäly ja empatia ja sosiaaliset taidot.

Vierailija
107/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kysymyksesi ajatuksella uudestaan. Pohdi sitten miksi olet ilman naista. 

Vierailija
108/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.

Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.

Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.

P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.

" Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä " Mut joka toinen nainen tai lähes 20% naisista syö mielialalääkkeitä, kukapa onnellinen syö masennuslääkkeitä? ei kannata uskoo liikaa somea. Länsimaalaisten ajatuksen juoksu enkä yhtään ihmettele et yksinäisyys on yleistä varsinkin Suomessa kun tätä jankutetaan vuodesta toiseen

Vierailija
109/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Ok, olette jotain julkkiksia tai sitten muuten huomattavasti keskivertomiestä parempia. Suurimmalla osalla miehistä ei ole mahdollisuuksia lähemmä 10v itseään nuorempiin naisiin, ja on älyvapaata edes yrittää sellaisia. Suurin osa pariutuu lopulta suurin piirtein itsensä ikäisen kanssa.

Joskus jossain kaveriporukassa voi olla useampi tuollainen isolla ikäerolla oleva pari. Ihan luonnollista, jos ensin syntyy yksi tällainen pariskunta ja sitten kaveriporukat yhdistyy ja pareja syntyy lisää. Tämä ilmiö voi selittää sen, että joku tuntee näitä monta. Toiset ei sitten tunne yhtäkään ison ikäeron pariskuntaa, koska kansallisella tasolla ovat harvinaisia.

Vierailija
110/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luulevat itsestään liikoja, kun saavat matcheja samoilta top10% miehiltä, joita sitten riittääkin vain 10% naisista. Naiset eivät tajua metsästävänsä samoja miehiä, vaan luulevat että vika on noiden miesten käytöksessä.

Vierailija
111/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.

Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.

Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.

" Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä " Mut joka toinen nainen tai lähes 20% naisista syö mielialalääkkeitä, kukapa onnellinen syö masennuslääkkeitä? ei kannata uskoo liikaa somea. Länsimaalaisten ajatuksen juoksu enkä yhtään ihmettele et yksinäisyys on yleistä varsinkin Suomessa kun tätä jankutetaan vuodesta toiseen

En ole miehestäni erottuani tarvinnut masennuslääkkeitä. Jospa ne mömmöjen syöjät löytyy parisuhteista? Kun miehet on niin masentavia kuitenkin.

Vierailija
112/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia katsellut vierestä kaveriporukan ikisinkkuja miehiä, jotka ruikuttavat ettei kellekään kelpaa. Näiden naismaku on tyyliin Victoria's Secretin huippumalli ("söpöjä arkisia naapurintyttöjä") tai Instagramista ne fitness-pimut joille elämän keskiössä on shoppailu ja tissien/huulten täyttäminen. Esim. yliopistossa eivät vilkaisseetkaan kahta kertaa niitä nuoria sieviä naisia, joihin kaikki peruspojat olivat rakastuneet. Niissä oli aina jotain vikaa: liian vähän meikkiä, finni, tummat silmänaluset, liian arkiset vaatteet, silmät liian lähellä toisiaan, liian lyhyt, ohuet huulet, ei muhkeaa belfie-peppua, liian pienet rinnat, liian arkiset hiukset jne. Itse nämä miehet saavat sitten olla omine mustapäänenineen, pömppömahoineen, kaulafinneineen, äidin leikkaamine hiuksineen, Tokmannin vaatteineen jne jossain norsunluutornissa, kelpuuttelemassa vain hottiksia.

Vierailija
113/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat itsestään liikoja, kun saavat matcheja samoilta top10% miehiltä, joita sitten riittääkin vain 10% naisista. Naiset eivät tajua metsästävänsä samoja miehiä, vaan luulevat että vika on noiden miesten käytöksessä.

Wouwouuliulivalivaliwoueouwouchadtopmiesgullikaruselliwouwpuuliumivalivalivaluchadtopmievalivamiumiumiwouwouväniväni

Vierailija
114/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset menevät nykyään älyllisesti miesten ohi. Moni mies on juntti eikä koulutettua naista kiinnosta sellaiset. 

Lisäksi parisuhde ei ole nykyään pakollinen. Moni nainen valitsee mieluummin yksinäisen elämän, kun raahaa mukanaan kitisevää aikuisvauvaa. 

Tuosta toki voi fantasioida, mutta pudotus todellisuuteen voi vaatia yhden jos toisenkin terapiareissun.

Vierailija
115/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöshäiriöt ilmenee yleensä vasta parisuhteessa.

Vierailija
116/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on enemmänkin kohtaamisongelmasta. Nyky-yhteiskunta on epäsosiaalinen ja jos et ole Tinderissä (ulkonäkö top10%), uskonnollisessa seurakunnassa tai käy baareissa tai jossain kokoomusnuorten bileissä tvs niin aika harvassa on ne tilaisuudet tehdä lähempää tuttavuutta.

Vierailija
117/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut ihan sekoja. Oliko se joka toinen vai 20%? Entäs jos ne on ne parisuhteessa olevat, ketkä syö niitä lääkkeitä? Itse tiedän yhden mielialalääkkeitä vetävän ja hän on tosiaan naimisissa ja kovasti yläluokkainen ja konservatiivinen meininki.

Vierailija
118/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta toki voi fantasioida, mutta pudotus todellisuuteen voi vaatia yhden jos toisenkin terapiareissun.

Mihin elämäänsä tyytyväinen ihminen terapiaa tarvitsee? Pudotus todellisuuteen on todellakin ihmeellinen, että oikeasti voiko näin hyvin ollakaan kuin on ilman miestä!

Vierailija
119/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet puolestaan eivät hae apua, ennekuin on liian myöhäistä, jos silloinkaan.

Parisuhde ei tee naista onnelliseksi, miehen tekee. Siksi miehillä on niin kova hinku parisuhteeseen, ja naisilla ei. Miettisitte, miehet, asiaa tältä kantilta- mitä teillä on tarjota naiselle, ei kiinnosta, että mitä te saatte.

Vierailija
120/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saada naista?

?

Saada jotain

Naiset eivät ole esineitä. Saaminen ei ole mikään perusoikeus.

Naiset voi tietenkin etsiä "miestä" ilman että se on esine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi