Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle miehelle on nykyään vaikeaa saada naista? Mistä tämä johtuu?

Vierailija
27.12.2022 |

Ovatko naisten vaatimukset nousseet?
Ovatko miehen huonontuneet?
Ovatko miesten vaatimukset nousseet?

Kommentit (585)

Vierailija
61/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaa tavallinen mies vasta kun on rupsahtanut ja löytyy lapsia. Eli 40plus.

Hassua tässä on se, että hoidat kotona muiden skidejä ja nainen jahtaamassa intohimojaansa tavoiteltujen miesten kanssa.

Suurin osa naisista on kylmiä ja eivät ole vaivasi arvoisia.

Vierailija
62/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Kannattaisiko minun 37v miehen sitten mielestäsi yrittää 40+ naisia?

Miten se on järkevää, kun haluan perustaa ydinperheen tulevaisuudessa??

Tulevauudessa. Voi kuule olet jo myöhässä. Miksi miehet ei vieläkään tiedä että heillä on vieminen käyttöpäivä siihen lisääntymiseen.

Mikäs se sitten on?

Sauli Niinistökin, ei niin hyväkuntoisen oloinen mieskin, teki lapsen 69-vuotiaana.

Oikeastaan joka viikko saa lukea julkkiksista jotka tulivat isäksi 45-55-vuotiaina.

Juuri viikonloppuna luin taas jostakusta 55-vuotiaaasta, mutta unohdin nyt nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Kaikki miehet luulevat olevansa keskivertomiestä parempia, siksi yrittävät itseään huomattavasti tasokkaampia naisia iskeä. Itkuhan siinä tulee, kun ei saa.

LASKEKAA, MIEHET TASOANNE= YRITTÄKÄÄ TASOISIANNE NAISIA. ESIM ITSENNE IKÄISIÄ/ VANHEMPIA.

Ai että ydinperheen? Kuule, tilastojen mukaan miehet tekee 1.lapsensa Suomessanoin kolmekymppisenä, että se juna meni jo sinun osaltasi. Jos haluat lapsia, niin etsi nainen, jolla jo on lapsia, ja joka ehkä haluaa lisää. Eli omanikäisesi.

Missä mikä mikä maassa nämä miehet oikein elää? Melkein nelikymppiset miehet luulee, että pääsevät ehkä tulevaisuudessa perustamaan ydinperheen lapsettoman naisen kanssa???? Joo, ei.

Nyt on katkeraa settiä naiselta :DDDD

Eli osui ja upposi sinuun, keski- ikäinen Setämies.

Tilastojen mukaan pariskuntien ikäero Suomessavain muutama vuosi. Tilastojen mukaanekakaosi ( naiset ja miehet) tehdään noin 30-vuotiaana.

Miksi silloin kuvittelet, että sinä, 37- vuotias miesvoisit " joskus tulevaisuudessa" perustaa ydinperheen lapsettoman naisen kanssa?

Ei ole mahdollista, faktat puhuvat puolestaan. Aika sinunkin herätä. Se juna meni jo sinun osaltasi.

Itse asiassa minulle huikattiin juuri viime viikolla; 

"Hei nuorimies!"

Kun haluttiin että pysähdyn ja kuuntelen asian

Ja minulle huudettiin hei likka, vaikka olen yli 50-vuotias. Se ei kuitenkaan tarkoita että oveni takana on jonossa nuoria miehiä haluamassa ydinperhettä kanssani.

Vierailija
64/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut vihata miehiä. Eivät koskaan sitoudu yhteen naiseen, eivät ymmärrä rakkauden päälle, jankuttavat naisen markkina-arvosta ja muusta paskasta. Näin 29-vuotiaana onkin jo miesten mielestä alelaarikamaa.

50-vuotias mies pitää sinua löytönä eikä petä.

Vierailija
65/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Tulevauudessa. Voi kuule olet jo myöhässä. Miksi miehet ei vieläkään tiedä että heillä on vieminen käyttöpäivä siihen lisääntymiseen.

Mikäs se sitten on?

Sauli Niinistökin, ei niin hyväkuntoisen oloinen mieskin, teki lapsen 69-vuotiaana.

Oikeastaan joka viikko saa lukea julkkiksista jotka tulivat isäksi 45-55-vuotiaina.

Juuri viikonloppuna luin taas jostakusta 55-vuotiaaasta, mutta unohdin nyt nimen.

Et huomaakaan miten joudut etsimään esimerkkisi lehtien julkkismiehissä. Koska et tunne ketään irl. Enkä minäkään tunne.

Vierailija
66/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.

Nyt menee kyllä rankasti metsään. Miehet ei kiinnosta koska miehen mukana tulee orjuus ja itsensä hylkäämisen vaatimus. Ei kiitos.

Tällaista järjestelmää ei ole Suomessa, Pohjoismaissa, Länsi-Euroopassa tai länsimaissa. Sellaisia systeemeitä on maailmalla, mutta naiset eivät tunnusta sitä, että Suomessa eletään mahdollisuuksien tasa-arvon piirissä, jossa yksikään nainen ei ole nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa. Naiset tulkitsevat historiaa patriarkaattiteorian valossa. Heillä on kertomus siitä, miten naiset ovat "vasta" viimeisen sadan vuoden aikana hiljalleen tulleet miesten rinnalle työelämään, ja koska tämä ei aina ole sujunut ongelmitta, on kyseessä miesten sisäsyntyinen vihamielisyys ja vallanhalu naisia kohtaan. Tämä on yksinkertaistavaa ja miesvihamielistä.

Vierailija
67/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään miehet ovat huonontuneet. Kun hakkaa pleikkaria tai tietsikkaa koko ikänsä jää olennaiset vuorovaikutustaidot oppimatta. Ilman aktiivisuutta, kykyä lukea ihmisten eleitä ja ilmeitä sekä vuorovaikutustaitoja ei toisiin ihmisiin pysty tutustumaan niin että pari löytyisi.

Isättömyys. Yhden vanhemman perheitä, joissa nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodin henkilökunta on naisia ja peruskouluissa tilanne on kuta kuinkin sama. Pienet lapset viettävät suuremman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu miehen malli ja auktoriteetti, jota kunnioittaa.

Tota, mä väittäisin, että muutama vuosikymmen taaksepäin miehillä ei ollut mitään roolia pikkulasten elämässä. Eivät koskaan vaihtaneet vaippaa tms. Vasta kouluikäiset alkoi saamaan jotain huomiota isiltään. Nykyään päin vastoin isät osallistuu keskimäärin paljon enemmän, mutta toki yksilöiden välistä vaihtelua on paljon. Nykyään päiväkodeissakin on miespuolista henkilökuntaa (toki harvinaisia, mutta enemmän kuin ennen, mun lasten päiväkodissa nopeesti laskettuna 3 miestä ja 16 naista).

Vierailija
68/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso syy siinä että Suomeen on tullut valtava määrä nuoria miehiä lisää, ja tulee koko ajan edelleenkin.

Meillä on jo 60 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-40.

Joo mutta ne on niitä savunahkoja. No ehkä ne jollekin kelpaa.

Vierailija
69/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl irtoseksin saaminen on varmaan aina aika vaikeaa ollu.

Vierailija
70/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Vierailija
71/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle naisena suuri syy pariutumattomuuteen on se, että av:n kaltaisten anonyymipalstojen kautta on päässyt tutustumaan miesten ajatuksiin naisista ja parisuhteista. Ennen haaveilin avioliitosta ja perheestä, mutta  enpä haaveile enää. Itse asiassa mikään ei tunnu vastenmielisemmältä ajatukselta.

Moni ystäväni on samaa mieltä nykyään. Itse uskon että on iso määrä meidän kaltaisia naisia jotka eivät enää halua parisuhteita ymmärrettyään että miehelle suhteen perusta on vain naisen nuoruus, kaunis ulkonäkö ja hoikka kroppa. Näitä käytetään jonkin aikaa ja sitten nainen hylätään kun hän vanhenee liikaa. Kuka haluaa tuollaiseen?

Minä olen tavannut miehen jota tapailen ystäväni kautta. Jos en olisi niin olisin ilman koska nämä kaikki tinderulinat on saanut aikaan sen etten mihinkään deittisontaan sormeani laita.

Vierailija
72/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä merkittävä osa naisista ei enää kaipaa parisuhdetta, on ehkä jo lapsiakin, lemmikkejä, ystäviä ja mieluisia harrastuksia. Siinähän sitä elämä onkin jo aika täysi. Mies ei myöskään tuo hyvinvointiyhteiskunnassa enää mitään turvaa, siitä vastaa valtio.

Olen itse M35, ja toivoisin vielä perustavani perheen, mutta toivo alkaa hiipua. Olen ihan tavis ja se ei varmaankaan enää riitä, vaikka ajoittain naisia elämässä on ollutkin.

Parisuhde laskee naisen onnellisuutta ja huonontaa terveyttä. Sinkkunaiset ovat onnellisempia ja terveempiä. Miehillä asia on päinvastoin. Jos nainen ei halua lapsia ja perhettä, niin miksi alkaa parisuhteeseen, kun naisen elämänlaatu huononee? Kannattaisiko teidän miesten miettiä tätä asiaa, sen sijaan että ulisette, miksi naiset on niin kranttuja. Pitää olla ja kannattaa olla, minkä tahansa takia ei kannata onnellisuuttaan ja elämänlaatuaan ja terveyttään riskeerata.

P. S Ammatti, työ ja varallisuus tuovat turvan.

Vierailija
73/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tilanteeseen, jossa miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa enenevässä määrin vihamielisesti ja katkerasti. Naiset on opetetaan olemaan uhreja. Miehet puolestaan opetetaan häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään pahuuteen taipuvaisina. Katkeruus, häpeä, syyllisyys ja syyllistäminen. Näihin sanoihin tiivistyy aika lailla se, mitä ihmisyys on tänään.

Nyt menee kyllä rankasti metsään. Miehet ei kiinnosta koska miehen mukana tulee orjuus ja itsensä hylkäämisen vaatimus. Ei kiitos.

Katsotaanpa, miten suomalaiset miehet tähän naisten sortamiseen pystyisivät. Tilastoissa miehet ovat kaikilla sosioekonomisilla ja henkisillä mittareilla mitattuina naisia huonommassa asemassa. Syrjäytymisriski miehen kohdalla on paljon suurempi kuin naisen. Alkoholismi, riski kuolla väkivaltaisesti tai oman käden kautta – kaikissa näissä miehet ovat yliedustettuina. 

Vierailija
74/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ongelma sen pienen mieslauman kanssa, joilla riittää kymmeniä naisia.

Sitten yleistää tämän 20% osuuden ja väittää kaikki miehet.

Totta helvetissä mies jättää sut, jos joudut kilpailla siitä 10 muun naisen kanssa.

Naiset empatiakyvyttömiä, kylmiä, joille tavallinen mies ei kelpaa pinnallisista syistä.

Vierailija
75/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat itsestään liikoja ja nirsoilevat.

Vierailija
76/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Olet 10 vuotta myöhässä. Ja mitä meihin yli 40v naisiin tulee niin tässä odotellaan että viimeinenkin muksu osaa ulos ovesta että pääsee elämään elämää taas itselleen. Mikään yli 20 vuoden taakse taantuminen vaipparumbaan ja yövalvomisiin ei enää kiinnosta saatika asua kenenkään kanssa.

Vierailija
77/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Mikäs se sitten on?

Et huomaakaan miten joudut etsimään esimerkkisi lehtien julkkismiehissä. Koska et tunne ketään irl. Enkä minäkään tunne.

Itse asiassa tunnen.

Eräs tuttu nainen otti 25-vuotiaana n. 50v miehen ja teki tämän kanssa lapsen.

26v tinderdeitti oli tehnyt lapsen 44v miehen kanssa.

Mutta järkevämpää on kertoa näistä joista lehdissä kirjoitetaan, koska sen voi kaikki käydä toteamassa että näin on, eikä voi väittää juttujani keksityiksi.

Vierailija
78/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten hypergamia

Miksi olet lykännyt lastentekoa noin vanhaksi? Erittäin epätodennäköistä että enää löydät lapsetonta naista, joka haluaisi lapsia. Tuon ikäiset lapsettomat ovat usein veloja. Jos olet vailla huomattavasti itseäsi nuorempaa lapsetonta, silloin sun pitäisi olla huomattavasti keskivertomiestä parempi. Eli olisi ehkä kannattanut olla liikkeellä aiemmin. Jos olit ja et silloinkaan onnistunut löytämään halukasta kumppania, sitten lienee syytä katsoa peiliin, tunnustaa tosiasiat ja unohtaa perhehaaveet.

Miksi pitäisi olla täsmälleen saman ikäinen?

Monilla kavereillani on 7 vuotta nuoremmat naiset.

Itse viimeksi seurustelin 8 vuotta nuoremman kanssa.

M37

Ei ole. Tilastollinen mahdottomuus.

Miksi naisen piiri huolia vanhempi? Ei pidä. Miehet on rähjäisempiä ja huonommassa kunnossa, kuolevat 8vuotta aiemmin, kuin naiset, siksinaisen kannattaa ottaavähintään 8 vuotta nuorempi mies.

Vierailija
79/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on onnetonta jos psyyke ja kroppi eivät ole niin aseksualisoituneita etteivät naista kaipaisi mutta henkiset taidot ovat sitten ihan 404-tiör. Sillon ei kannattanne mennä avioliittoon ja mikäli avoliittoilu ja muu irtonainen ilottelu  tuntuu liian syntiseltä niin on ehkä vainen sitten käristyttävä sinä kuuluisassa himon tulessa

Vierailija
80/585 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin ennemmin. Miksi niin monelle miehelle on ongelma olla sellainen että saa naisen? Miehestähän se on kiinni, mulle riittäis vaikka kuinka naisia ja eniten arvostetaan sisintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan